Ny NBAiKL side/domæne!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2011, 20:06Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg har ikke noget imod at bruge rigtigt navn... Og folk skal ikke oprette igen derinde, de kan bare ændre brugernavnet næste gang de logger på. Har ændret det så man selv kan ændre.
De 10 GM'ere der er oprettet derinde, har alle adgang til nyhedspanelet. Er man i tvivl om hvordan man smider en nyhed på (husk at det er en blanding af Ultimate Insider og en transaktionsrapport), så bare spørg.
Jeg har ikke noget imod at bruge rigtigt navn... Og folk skal ikke oprette igen derinde, de kan bare ændre brugernavnet næste gang de logger på. Har ændret det så man selv kan ændre.
De 10 GM'ere der er oprettet derinde, har alle adgang til nyhedspanelet. Er man i tvivl om hvordan man smider en nyhed på (husk at det er en blanding af Ultimate Insider og en transaktionsrapport), så bare spørg.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2011, 20:15Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHvis vi selv kan ændre, så synes jeg at det er det vi gør... bruger vores reelle navne, og så når alle oprettede har gjort det, så synes jeg Stefan skal lukke for muligheden for at ændre navn (ikke så meget for os 20 nuzzere's skyld, men for fremtidige tilhoppere, der ikke skal kunne lave om på deres handle i tide og utide).
Og ja, nogenlunde alt går i nyhederne - men husk det skal formuleres som værende en nyhed/teaser til artikel. Vi har jo også en debat, som ikke kun er holdside debat, men alt muligt og derfor kan oneliners og generel trashtalk og debat høre til der.
Hvis vi selv kan ændre, så synes jeg at det er det vi gør... bruger vores reelle navne, og så når alle oprettede har gjort det, så synes jeg Stefan skal lukke for muligheden for at ændre navn (ikke så meget for os 20 nuzzere's skyld, men for fremtidige tilhoppere, der ikke skal kunne lave om på deres handle i tide og utide).
Og ja, nogenlunde alt går i nyhederne - men husk det skal formuleres som værende en nyhed/teaser til artikel. Vi har jo også en debat, som ikke kun er holdside debat, men alt muligt og derfor kan oneliners og generel trashtalk og debat høre til der.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2011, 22:18Oprindeligt skrevet af: CrickAdvarsel: administratorkodeord er ikke oprettet. Klik på Rediger profil for at oprette det.
Er det noget man skal bekymre sig om?
Advarsel: administratorkodeord er ikke oprettet. Klik på Rediger profil for at oprette det.
Er det noget man skal bekymre sig om?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2011, 22:44Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesCrick skrev:
Advarsel: administratorkodeord er ikke oprettet. Klik på Rediger profil for at oprette det.Er det noget man skal bekymre sig om?
Overhovedet ikke. Det glemte jeg at fortælle om. I får jo alle adgang til dele af admin panelet, og som sikkerhed har man en alm log ind kode og en admin kode. Den skal I selv indtaste.
Crick skrev:
Advarsel: administratorkodeord er ikke oprettet. Klik på Rediger profil for at oprette det.Er det noget man skal bekymre sig om?
Overhovedet ikke. Det glemte jeg at fortælle om. I får jo alle adgang til dele af admin panelet, og som sikkerhed har man en alm log ind kode og en admin kode. Den skal I selv indtaste.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. november 2011, 1:16Oprindeligt skrevet af: KnatLouieStefan Nellemoes skrev:
Jacob (og andre): Det er jeres info herinde I også skal bruge på nbafantasy.dk (KnatLouise skal lige have det ændret).Du er også aktiveret, var inde og ordne lidt mens du oprettede dig.
Jeg sørger lige for at I selv kan ændre brugernavnet.
Okay, men er det så muligt at jeg kan ændre mit brugernavn herinde istedet? Er pænt træt af KnatLouie efterhånden (bruger det kun herinde, og det lyder egentlig heller ikke særligt "sejt"), så ville gerne starte på en frisk på den nye side..
Desuden siger den bare "Opdateringen lykkedes ikke af følgende årsag(er):
Dit aktuelle kodeord blev ikke opgivet eller er forkert. Du kan ikke ændre dit administrative kodeord uden at angive det gældende kodeord korrekt.
Forsøg igen." hver gang jeg prøver at opdatere... :tdo:
Stefan Nellemoes skrev:
Jacob (og andre): Det er jeres info herinde I også skal bruge på nbafantasy.dk (KnatLouise skal lige have det ændret).Du er også aktiveret, var inde og ordne lidt mens du oprettede dig.
Jeg sørger lige for at I selv kan ændre brugernavnet.
Okay, men er det så muligt at jeg kan ændre mit brugernavn herinde istedet? Er pænt træt af KnatLouie efterhånden (bruger det kun herinde, og det lyder egentlig heller ikke særligt "sejt"), så ville gerne starte på en frisk på den nye side..
Desuden siger den bare "Opdateringen lykkedes ikke af følgende årsag(er):
Dit aktuelle kodeord blev ikke opgivet eller er forkert. Du kan ikke ændre dit administrative kodeord uden at angive det gældende kodeord korrekt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. november 2011, 1:21Oprindeligt skrevet af: KnatLouieHehe, jeg tjekkede iøvrigt lige min statistik, og som den eneste, står jeg til:
Har fået følgende antal Synes godt om i debatten
Ingen"
😐
Hehe, jeg tjekkede iøvrigt lige min statistik, og som den eneste, står jeg til:
Har fået følgende antal Synes godt om i debatten
Ingen
"
😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. november 2011, 7:47Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKnatLouie skrev:
Desuden siger den bare "Opdateringen lykkedes ikke af følgende årsag(er):Dit aktuelle kodeord blev ikke opgivet eller er forkert. Du kan ikke ændre dit administrative kodeord uden at angive det gældende kodeord korrekt.
Forsøg igen." hver gang jeg prøver at opdatere... :tdo:Har du indtastet et administrationskodeord, der ikke er det samme som dit normale kodeord?
KnatLouie skrev:
Desuden siger den bare "Opdateringen lykkedes ikke af følgende årsag(er):Dit aktuelle kodeord blev ikke opgivet eller er forkert. Du kan ikke ændre dit administrative kodeord uden at angive det gældende kodeord korrekt.
Har du indtastet et administrationskodeord, der ikke er det samme som dit normale kodeord?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2011, 15:39Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKan de sidste syv så lige få oprettet sig på den nye side, så man kan sende tilbud på én side :spank:
Kan de sidste syv så lige få oprettet sig på den nye side, så man kan sende tilbud på én side :spank:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2011, 15:41Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes.. og I der er oprettet, som ikke har ændret navne, må godt skifte til jeres rigtige navn næste gang I er online. For at sprede lidt glæde: :hug:
.. og I der er oprettet, som ikke har ændret navne, må godt skifte til jeres rigtige navn næste gang I er online. For at sprede lidt glæde: :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2011, 17:27Oprindeligt skrevet af: bozzyHmm... Nu har jeg forsøgt at ændre mit navn. Dette vil den vist ikke rigtigt. Jeg beholder bare mit bozzy, da dette fungerer meget godt for mig 🙂
Hmm... Nu har jeg forsøgt at ændre mit navn. Dette vil den vist ikke rigtigt. Jeg beholder bare mit bozzy, da dette fungerer meget godt for mig 🙂