Ny NBAiKL side/domæne!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. november 2011, 17:35Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg er klar over at der er lockout, men det er altså sløjt at vi stadig mangler de sidste fem inde på siden.
Jeg er klar over at der er lockout, men det er altså sløjt at vi stadig mangler de sidste fem inde på siden.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. november 2011, 20:08Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkJeg får følgende meddelelse når jeg prøver at redigere min profil
Advarsel: administratorkodeord er ikke oprettet. Klik på Rediger profil for at oprette det.
Dit aktuelle kodeord blev ikke opgivet eller er forkert. Du kan ikke ændre dit administrative kodeord uden at angive det gældende kodeord korrekt.
Forsøg igen.jeg har ingen ide om hvad mit "administrative" kodeord er...
Jeg får følgende meddelelse når jeg prøver at redigere min profil
Advarsel: administratorkodeord er ikke oprettet. Klik på Rediger profil for at oprette det.
Dit aktuelle kodeord blev ikke opgivet eller er forkert. Du kan ikke ændre dit administrative kodeord uden at angive det gældende kodeord korrekt.
Forsøg igen.
jeg har ingen ide om hvad mit "administrative" kodeord er...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. november 2011, 20:13Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDu kan selv sætte et når du redigerer din profil. Jeg brugte bare det samme som mit almindelige kodeord, og det avr der tilsyneladende ingen problemer med.
Du kan selv sætte et når du redigerer din profil. Jeg brugte bare det samme som mit almindelige kodeord, og det avr der tilsyneladende ingen problemer med.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. november 2011, 22:10Oprindeligt skrevet af: PacersStefan: Kan du tjekke hvilken mail jeg er oprettet med derinde? Kan det tænkes jeg lavede en slå-fejl..... Den skulle gerne være jkofoed@hotmail.com men den siger siden at den ikke kan kende?!
Stefan: Kan du tjekke hvilken mail jeg er oprettet med derinde? Kan det tænkes jeg lavede en slå-fejl..... Den skulle gerne være jkofoed@hotmail.com men den siger siden at den ikke kan kende?!