Ny NBAiKL side/domæne!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2011, 17:27Oprindeligt skrevet af: bozzyHmm... Nu har jeg forsøgt at ændre mit navn. Dette vil den vist ikke rigtigt. Jeg beholder bare mit bozzy, da dette fungerer meget godt for mig 🙂
Hmm... Nu har jeg forsøgt at ændre mit navn. Dette vil den vist ikke rigtigt. Jeg beholder bare mit bozzy, da dette fungerer meget godt for mig 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. november 2011, 0:32Oprindeligt skrevet af: SvupperJeg ville egentlig os helst beholde Svupper, da alle alligevel kalder mig det IRL og stort set ingen kalder mig Jesper..
Jeg ville egentlig os helst beholde Svupper, da alle alligevel kalder mig det IRL og stort set ingen kalder mig Jesper..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2011, 14:57Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesTil de der har problemer med at ændre navn, kode eller oprette adminkode: Husk at man skal indtaste sin nuværende adgangskode, når man vil ændre noget. Ellers siger den ofte nej tak til ændringer :).
Og husk at adminkoden ikke må være det samme som den almindelige kode.
Til de der har problemer med at ændre navn, kode eller oprette adminkode: Husk at man skal indtaste sin nuværende adgangskode, når man vil ændre noget. Ellers siger den ofte nej tak til ændringer :).
Og husk at adminkoden ikke må være det samme som den almindelige kode.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2011, 15:50Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnFor at skære det ud i pap for folk der ikke nørder med lige netop DENNE side og DETTE setup (Stefan), så kommer der en side frem med en hulens masse steder der kan fyldes passwords ind når man trykker på REDIGER PROFIL.
Jeg fik det til at virke ved at taste det "almindelige" password ind i det øverste felt (Aktuelt Kodeord) og det tredje felt (Bekræft Kodeord) og derefter gå ned i felt 5 (Nyt Admin Kodeord) og skrive et alternativt password (evt. bare smid et enkelt tal efter dit normale pass) - det admin pass skal så også skrives i felt 6 (Bekræft Kodeord).
Så funkede det i hvert fald for mig.
OG mht navne, vil jeg godt holde fast i at det skal være vores rigtige navne, men er villig til et kompromis for stakkels folk som Svupzie der har mistet deres rigtige navn.... Vi kan alle få lov at tage et mellemnavn/kaldenavn hvis det har interesse... altså;
Jesper "Svupper" Hansen eller Bo "Bozzy" Hansen eller Stefan "Gnu" Nellemoes etc.
Kurt "Champ" Ravn burde jo ligge iige for, men jeg vælger den rene sti og kører kun mit navn.
Vi mangler i øvrigt stadig 5 mand på den nye side, og hvis rygterne om den 15. December som start på sæsonen holder vand (alternativt mister vi jo nok hele sæsonen) så vil jeg ha' alle mand på plads inden 1. December - således at evt. nye GM'ere kan blive fundet.
For at skære det ud i pap for folk der ikke nørder med lige netop DENNE side og DETTE setup (Stefan), så kommer der en side frem med en hulens masse steder der kan fyldes passwords ind når man trykker på REDIGER PROFIL.
Jeg fik det til at virke ved at taste det "almindelige" password ind i det øverste felt (Aktuelt Kodeord) og det tredje felt (Bekræft Kodeord) og derefter gå ned i felt 5 (Nyt Admin Kodeord) og skrive et alternativt password (evt. bare smid et enkelt tal efter dit normale pass) - det admin pass skal så også skrives i felt 6 (Bekræft Kodeord).
Så funkede det i hvert fald for mig.
OG mht navne, vil jeg godt holde fast i at det skal være vores rigtige navne, men er villig til et kompromis for stakkels folk som Svupzie der har mistet deres rigtige navn.... Vi kan alle få lov at tage et mellemnavn/kaldenavn hvis det har interesse... altså;
Jesper "Svupper" Hansen eller Bo "Bozzy" Hansen eller Stefan "Gnu" Nellemoes etc.
Kurt "Champ" Ravn burde jo ligge iige for, men jeg vælger den rene sti og kører kun mit navn.
Vi mangler i øvrigt stadig 5 mand på den nye side, og hvis rygterne om den 15. December som start på sæsonen holder vand (alternativt mister vi jo nok hele sæsonen) så vil jeg ha' alle mand på plads inden 1. December - således at evt. nye GM'ere kan blive fundet.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2011, 19:13Oprindeligt skrevet af: Miller31Jens "T-Rex" Døssing
kevin "18 centimeter" garnettDet skal vel være på det niveau?
Jens "T-Rex" Døssing
kevin "18 centimeter" garnett
Det skal vel være på det niveau?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2011, 22:29Oprindeligt skrevet af: PacersJeg kan pludselig ikke logge på 🙁 ?! Tror jeg husker mit kodeord.. da det skulle være det samme som altid. Har brugt brugernavnet: BeerGuzzlers (med lille eller stort G husker jeg ikke....)
What to do 🙂 ?!
Jeg kan pludselig ikke logge på 🙁 ?! Tror jeg husker mit kodeord.. da det skulle være det samme som altid. Har brugt brugernavnet: BeerGuzzlers (med lille eller stort G husker jeg ikke....)
What to do 🙂 ?!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2011, 22:44Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDit brugernavn er BeerGuzzlers - altså stort B og stort G.
Har du problemer med dit kodeord, så prøv at få tilsendt et nyt. Virker det stadig ikke, så kan jeg ændre det kodeord.
Dit brugernavn er BeerGuzzlers - altså stort B og stort G.
Har du problemer med dit kodeord, så prøv at få tilsendt et nyt. Virker det stadig ikke, så kan jeg ændre det kodeord.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. november 2011, 17:02Oprindeligt skrevet af: PacersJeg har endnu ikke modtaget et nyt kodeord - kan det passe 🙂 ?!
Jeg har endnu ikke modtaget et nyt kodeord - kan det passe 🙂 ?!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. november 2011, 17:06Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesPacers skrev:
Jeg har endnu ikke modtaget et nyt kodeord - kan det passe 🙂 ?!Hvis du skriver den rigtige adresse, kommer det med det samme. Tjekket spam folderen?
Pacers skrev:
Jeg har endnu ikke modtaget et nyt kodeord - kan det passe 🙂 ?!
Hvis du skriver den rigtige adresse, kommer det med det samme. Tjekket spam folderen?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. november 2011, 19:07Oprindeligt skrevet af: PacersKan du tjekke hvilken mail jeg har oprettet mig under? Har på fornemmelsen den er forkert derinde! den skulle gerne være jkofoed@hotmail.com
Kan du tjekke hvilken mail jeg har oprettet mig under? Har på fornemmelsen den er forkert derinde! den skulle gerne være jkofoed@hotmail.com