Ny NBAiKL side/domæne!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2011, 19:30Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Har prøvet at ligge ind igen, men den kommer stadig med invalid username eller brugernavn
Har prøvet at ligge ind igen, men den kommer stadig med invalid username eller brugernavn
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2011, 20:11Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesreignmannr1 skrev:
Har prøvet at ligge ind igen, men den kommer stadig med invalid username eller brugernavnTror også du lige skal køre en rensning på din computer, og slette diverse temp. filer. Jeg har lige prøvet at oprette dig som reignmannr1. Det lykkedes, og du kan logge ind og ændre kode og evt. email adresse - jeg sender lige kodeordet.
reignmannr1 skrev:
Har prøvet at ligge ind igen, men den kommer stadig med invalid username eller brugernavn
Tror også du lige skal køre en rensning på din computer, og slette diverse temp. filer. Jeg har lige prøvet at oprette dig som reignmannr1. Det lykkedes, og du kan logge ind og ændre kode og evt. email adresse - jeg sender lige kodeordet.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2011, 20:23Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ok super duper men prøver fra min iPhone, men ser om det ikke virker nu
Ok super duper men prøver fra min iPhone, men ser om det ikke virker nu
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2011, 21:48Oprindeligt skrevet af: KnatLouieGodt initiativ, det ser sgu godt ud! Glæder mig til sæsonen starter! 😛
Godt initiativ, det ser sgu godt ud! Glæder mig til sæsonen starter! 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2011, 9:59Oprindeligt skrevet af: bozzyMin holdside vises i Chrome, så bruger bare den... Men det ser rigtigt godt ud, og det bliver fantastisk når der kommer lidt mere aktion i ligaen.
Min holdside vises i Chrome, så bruger bare den... Men det ser rigtigt godt ud, og det bliver fantastisk når der kommer lidt mere aktion i ligaen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2011, 10:24Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg har ikke været meget online i weekenden.
Skal nok smide en 20'er over, hvis det er det der skal til. Fed side i hvert fald!
Jeg kan i øvrigt stadig ikke logge ind, skal jeg bare oprette mig igen? Har slettet mine småkager.
Jeg har ikke været meget online i weekenden.
Skal nok smide en 20'er over, hvis det er det der skal til. Fed side i hvert fald!
Jeg kan i øvrigt stadig ikke logge ind, skal jeg bare oprette mig igen? Har slettet mine småkager.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2011, 10:26Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDiller31: Du skal oprette dig igen - vi rykkede jo over på en separat server, og jeg lavede alt manuelt fra bunden i stedet for at kopiere lidt fra databasen (havde jo håbet på den nemme vej, men... ;( )
Diller31: Du skal oprette dig igen - vi rykkede jo over på en separat server, og jeg lavede alt manuelt fra bunden i stedet for at kopiere lidt fra databasen (havde jo håbet på den nemme vej, men... ;( )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2011, 19:27Oprindeligt skrevet af: PacersJeg har vist nok nu oprettet mig... Kunne ikkelige gennemskue om jeg skulle oprette mig med brugernavnet fra IKL (altså BeerGuzzlers) eller mit brugernavn herinde fra 🙂 ... hvis det altså har nogen betydning - har også brugt min egen e-mail - ved ikke om det var/er en fejl?! I så fald må den jo bare rettes!
Jeg har vist nok nu oprettet mig... Kunne ikkelige gennemskue om jeg skulle oprette mig med brugernavnet fra IKL (altså BeerGuzzlers) eller mit brugernavn herinde fra 🙂 ... hvis det altså har nogen betydning - har også brugt min egen e-mail - ved ikke om det var/er en fejl?! I så fald må den jo bare rettes!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2011, 19:29Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJacob (og andre): Det er jeres info herinde I også skal bruge på nbafantasy.dk (KnatLouise skal lige have det ændret).
Du er også aktiveret, var inde og ordne lidt mens du oprettede dig.
Jeg sørger lige for at I selv kan ændre brugernavnet.
Jacob (og andre): Det er jeres info herinde I også skal bruge på nbafantasy.dk (KnatLouise skal lige have det ændret).
Du er også aktiveret, var inde og ordne lidt mens du oprettede dig.
Jeg sørger lige for at I selv kan ændre brugernavnet.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2011, 20:02Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnAch du meine güte...
Jeg undskylder det lange fravær, og ffs hvor er det IKKE ferie at køre rundt i mørke bjerge med gabende huller i vejen og skrigende unger på bagsædet.
Stefan har været super aktiv - og jeg kan godt forstå I ikke gider vente på mig - og umiddelbart har han også carte blanche til det meste.
De der 20,- er jeg lidt ligeglad med... hvis I sender dem til Stefan behøves jeg ikke at betale ham for at have lagt ud, men ellers gør jeg bare det. Hvis endelig vi skal indføre betaling, så synes jeg egentlig det skal være sådan noget som 200 om året eller lignende, men så skal vi bare ha' fundet ud af hvad pengene skal gå til.. præmier (det er svært i vores format) eller happenings når vi mødes... leje af et sommerhus, ØØØØØLLLLL ? Eller efter 3-4 år så kan ligaen eje NBAinfo.dk 😉
Det eneste jeg godt vil ha' vi laver om, men det er jo lidt irriterende for så skal vi oprette os igen allesammen - og det var at vi på den nye side faktisk brugte vores rigtige navne som medlems ID. Dvs. at jeg hedder Kurt F. Ravn på NBAFantasy.dk og Louise slipper for sit Fnat, ved at hedde Peter L. Petersen...
Det er ikke kun fordi jeg synes at vi vil ha' lidt nemmere ved at holde styr på hinanden på den måde og det bliver lidt mere intimt også, men fordi jeg synes det ser lidt mere prof ud hvis vi har rigtige navne på GM'erne når nu vi alle bliver "skribenter" og har vores nyheder på forsiden.
Er det bare gamlesmølf der er sær, eller hvad synes I om at vi finder vores rigtige navne frem til vores lille liga? Hvis NBAFantasy så udvides til flere ligaer og nogle af os vil være med i flere af dem, så sikre det også en hvis gennemsigtighed og commitment fra nye deltagere at alle "VED HVEM DU ER OG HVOR DU BOR".
Jeg lover at når jeg er hjemme igen skal der nok komme lidt aktion på drengen - og som jeg har nævnt før, er den nye sider -og vores 20 "skribenter" - jo også garant for at flere kan være med til at opdatere siden så vi kan få fordelt opgaverne (med backups blandt os) så vi har en side der ALTID er opdateret og værd at gå ind og tjekke ud.
Ach du meine güte...
Jeg undskylder det lange fravær, og ffs hvor er det IKKE ferie at køre rundt i mørke bjerge med gabende huller i vejen og skrigende unger på bagsædet.
Stefan har været super aktiv - og jeg kan godt forstå I ikke gider vente på mig - og umiddelbart har han også carte blanche til det meste.
De der 20,- er jeg lidt ligeglad med... hvis I sender dem til Stefan behøves jeg ikke at betale ham for at have lagt ud, men ellers gør jeg bare det. Hvis endelig vi skal indføre betaling, så synes jeg egentlig det skal være sådan noget som 200 om året eller lignende, men så skal vi bare ha' fundet ud af hvad pengene skal gå til.. præmier (det er svært i vores format) eller happenings når vi mødes... leje af et sommerhus, ØØØØØLLLLL ? Eller efter 3-4 år så kan ligaen eje NBAinfo.dk 😉
Det eneste jeg godt vil ha' vi laver om, men det er jo lidt irriterende for så skal vi oprette os igen allesammen - og det var at vi på den nye side faktisk brugte vores rigtige navne som medlems ID. Dvs. at jeg hedder Kurt F. Ravn på NBAFantasy.dk og Louise slipper for sit Fnat, ved at hedde Peter L. Petersen...
Det er ikke kun fordi jeg synes at vi vil ha' lidt nemmere ved at holde styr på hinanden på den måde og det bliver lidt mere intimt også, men fordi jeg synes det ser lidt mere prof ud hvis vi har rigtige navne på GM'erne når nu vi alle bliver "skribenter" og har vores nyheder på forsiden.
Er det bare gamlesmølf der er sær, eller hvad synes I om at vi finder vores rigtige navne frem til vores lille liga? Hvis NBAFantasy så udvides til flere ligaer og nogle af os vil være med i flere af dem, så sikre det også en hvis gennemsigtighed og commitment fra nye deltagere at alle "VED HVEM DU ER OG HVOR DU BOR".
Jeg lover at når jeg er hjemme igen skal der nok komme lidt aktion på drengen - og som jeg har nævnt før, er den nye sider -og vores 20 "skribenter" - jo også garant for at flere kan være med til at opdatere siden så vi kan få fordelt opgaverne (med backups blandt os) så vi har en side der ALTID er opdateret og værd at gå ind og tjekke ud.