Ny NBAiKL side/domæne!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2011, 17:09Oprindeligt skrevet af: bozzyDen ligger heller ikke i spam, så det fatter jeg intet af. Og jeg kan ikke oprette mig igen, da der står at brugeren allerede findes.
Traden : Vestre Jailblazers sender Jailblazers 2rd pick 2013
FOR
Århus Angry Anchovies' Robin Lopez
Den ligger heller ikke i spam, så det fatter jeg intet af. Og jeg kan ikke oprette mig igen, da der står at brugeren allerede findes.
Traden : Vestre Jailblazers sender Jailblazers 2rd pick 2013
FOR
Århus Angry Anchovies' Robin Lopez
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2011, 17:16Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDen findes ikke. Prøv evt. lige at slette din temp. filer og prøv igen.
Jeg har ændret det så man ikke skal bekræfte via mail - og så godkender jeg bare folk i stedet (for at slippe for spambots).
Den findes ikke. Prøv evt. lige at slette din temp. filer og prøv igen.
Jeg har ændret det så man ikke skal bekræfte via mail - og så godkender jeg bare folk i stedet (for at slippe for spambots).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2011, 18:29Oprindeligt skrevet af: bozzyNu er jeg oprettet, men mine spillere er væk fra holdsiden. Nu står jeg kun med waivers...hahahaha
Nu er jeg oprettet, men mine spillere er væk fra holdsiden. Nu står jeg kun med waivers...hahahaha
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2011, 18:32Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesbozzy skrev:
Nu er jeg oprettet, men mine spillere er væk fra holdsiden. Nu står jeg kun med waivers...hahahahaHmm.. Hvilken browser bruger du? Her er din holdside som den skal være, både i Firefox og IE...
bozzy skrev:
Nu er jeg oprettet, men mine spillere er væk fra holdsiden. Nu står jeg kun med waivers...hahahaha
Hmm.. Hvilken browser bruger du? Her er din holdside som den skal være, både i Firefox og IE...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2011, 18:52Oprindeligt skrevet af: bozzyexplorer
explorer
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. november 2011, 21:11Oprindeligt skrevet af: JennerVi mål vel ikke trade 2013 picks endnu? er det ikke først når sæsonen starter man må det?
Vi mål vel ikke trade 2013 picks endnu? er det ikke først når sæsonen starter man må det?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2011, 9:33Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesbozzy skrev:
Nu er jeg oprettet, men mine spillere er væk fra holdsiden. Nu står jeg kun med waivers...hahahahaHar du stadig problemet i dag, og er du den eneste (?), så kør lige CCleaner. Hvis du ikke har det i forvejen, så hent det her: http://www.piriform.com/ccleaner/download/standard.
Derefter kører du bare en omgang "Renser" for Internet Explorer (her vælger du selv hvad du vil beholde - dog midlertidige filer, cookies og index.dat historie markeres.
Husk også midlertidige filer under System lidt længere nede.
Hvis andre også har en blank holdside, enten hos sig selv eller Bo, eller blot er blanke, så giv lige lyd.
bozzy skrev:
Har du stadig problemet i dag, og er du den eneste (?), så kør lige CCleaner. Hvis du ikke har det i forvejen, så hent det her: http://www.piriform.com/ccleaner/download/standard.
Derefter kører du bare en omgang "Renser" for Internet Explorer (her vælger du selv hvad du vil beholde - dog midlertidige filer, cookies og index.dat historie markeres.
Husk også midlertidige filer under System lidt længere nede.
Hvis andre også har en blank holdside, enten hos sig selv eller Bo, eller blot er blanke, så giv lige lyd.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2011, 9:34Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJenner skrev:
Vi mål vel ikke trade 2013 picks endnu? er det ikke først når sæsonen starter man må det?Sæsonen skulle jo være startet, og det ville ødelægge lidt, hvis man ikke kunne trade picks før sæsonen evt. starter - er der ingen sæson, er der et år til at vi så kan trade 13 picks.
Men Udvalget/Kurt må jo lige give mig en over fingrene hvis det forholder sig anderledes :spank: ...
Jenner skrev:
Vi mål vel ikke trade 2013 picks endnu? er det ikke først når sæsonen starter man må det?
Sæsonen skulle jo være startet, og det ville ødelægge lidt, hvis man ikke kunne trade picks før sæsonen evt. starter - er der ingen sæson, er der et år til at vi så kan trade 13 picks.
Men Udvalget/Kurt må jo lige give mig en over fingrene hvis det forholder sig anderledes :spank: ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2011, 11:05Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Kan ikke logge ind på siden der står mit brugernavn i Email er brugt af en anden bruger, prøvede at oprette mig for et dage siden, men har ikke modtaget nogen email omkring registrering
Kan ikke logge ind på siden der står mit brugernavn i Email er brugt af en anden bruger, prøvede at oprette mig for et dage siden, men har ikke modtaget nogen email omkring registrering
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2011, 12:30Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesreignmannr1 skrev:
Kan ikke logge ind på siden der står mit brugernavn i Email er brugt af en anden bruger, prøvede at oprette mig for et dage siden, men har ikke modtaget nogen email omkring registreringJeg kunne se i databasen at du og Bo's gamle bruger, han ikke kunne bruge, lå gemt og ikke rigtig kunne aktiveres. I har nok overlappet noget i det jeg ændrede systemet.
Men nu skulle du kunne oprette dig.
reignmannr1 skrev:
Kan ikke logge ind på siden der står mit brugernavn i Email er brugt af en anden bruger, prøvede at oprette mig for et dage siden, men har ikke modtaget nogen email omkring registrering
Jeg kunne se i databasen at du og Bo's gamle bruger, han ikke kunne bruge, lå gemt og ikke rigtig kunne aktiveres. I har nok overlappet noget i det jeg ændrede systemet.
Men nu skulle du kunne oprette dig.