Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

Ny NBAiKL side/domæne!

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Betaler også gerne,

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg kan ikke rigtig finde en løsning på denne server. Jeg har derfor bedt Kurt om at oprette en server til domænet - det står i hans navn.

Det bliver lavet i morgen - så vent med at opret jer til i morgen, når det hele er flyttet til en separat server. Jeg skal nok lige give besked når det er gjort.

Håber folk kan leve med det :kick

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Super arbejde Stefan! Jeg smider selvfølgelig også gerne en mønt afsted.

Jeg har taget lidt af presset af Kurt, der jo er i udlandet. Jeg har derfor sat serveren op, og jeg er nu ved at oprette sidens data. Jeg må dog starte fra bunden, for at undgå problemer, så det kommer til at tage et par timer.

Jeg har dog sat debatten op, og replikboks - så I må meget gerne gå ind og oprette jer, og melde om eventuelle problemer.

Jeg går i gang med holdsider nu. Derefter kommer de ting som jeg har nævnt i nyheden derinde.

Folk der har lyst til at give de 20 kroner til serveren kan sende til:

Reg: 1569
Kontonr: 4952883653

Jeg sørger så for at Kurt og jeg får delt beløbet til udgifterne. Når serveren er betalt, skal jeg nok lige give besked. Jeg gav vidst kun 149 for serveren for det kommende år, hører lige hvad Kurt måtte slippe i oprettelse for domæne + domæne prisen for de kommende 12 måneder :).

Jeg har i øvrigt lokket den langhårede til at vi bestille udefra i aften, så de næste par timer vil jeg altså opdatere inde på siden. Derfor KAN der komme en fejlbesked, men de fejl rettes med det samme, så F5 siden et minut senere, hvis der er problemer :).

Som skrevet, så kan I sende de handler der ikke er kommet på siden sidst - både på handelssiden (som jeg har lagt på nu) samt på holdsiderne til mig, så skal jeg nok smide dem på.

Her til morgen har jeg smidt alle draft picks på fra i år.

Der er IKKE sat løn på (venter til en aftale er på plads), og I må lige give besked ang. RD spillere - jeg går ud fra at Rubio skal rykkes op, og Bogdanovic ned hos GangStars eksempelvis, men skal lige have det på skrift.

De handler der ER lagt på, men endnu ikke er kommet på holdsider, kommer på holdsiderne i løbet af denne weekend. Har lige noget fødselsdag om et par timer, men kigger på det når jeg kommer hjem.

Yao Ming er desuden fjernet hos Sydhavn, da han ikke længere er i NBA. Sur numse!

Jeg har hurtigt tjekket for fejl, men:

GIV BESKED HVIS JEG HAR OVERSET ET DRAFT PICK ELLER DER NU ER FEJL PÅ HOLDSIDEN.

Jeg opdaterer lige en sidste gang her, fremover bliver opdateringen lagt på den nye side.

Jeg har lagt alle handler på nu, der er blevet offentliggjort på handelssiden. Husk som altid lige at tjekke jeres holdsider.

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jeg kan stadig ikke oprette mig selv. Når jeg forsøger, står der at den vil sende en mail til mig for at komme videre. Men denne mail kommer ikke...

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Desuden kan jeg se at min handel hvor jeg modtager Robin Lopez for 2.rd2012 ikke er kommet på.

bozzy skrev:
Jeg kan stadig ikke oprette mig selv. Når jeg forsøger, står der at den vil sende en mail til mig for at komme videre. Men denne mail kommer ikke...

Har du kigget i din spam-mappe?

Hvis der ikke ligger noget der, så giv lige besked. Jeg kan se at andre har oprettet sig, så det burde virke 100%.

Hvad angår din handel, så kender jeg ikke til den. Den er nok sendt til Kurt, og de der er sendt til ham som ikke er på handelssiden, kender jeg ikke til - jeg får lige Kurt til at sende dem, eller også kan man selv sende til mig hvis man er lidt utålmodig :).