Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

THE ULTIMATE INSIDER

Oprindeligt skrevet af: TB

ENDNU en kæmpe fadese er dukket op omkring Commish Ravn. Nu er det gået ud over Bozzy der efter at have samlet ind til sit nye hold, nu pludselig får at vide der er dommere med.

Sharks' GM udtaler:

"Det er jo faktisk til grin, jeg har endnu ikke læst noget sted i Hr. Ravns regler at der er dommere, så faktisk er det vel forståeligt nok at Vestre bliver forbavsede over sådan en udmelding.
Sådanne ting burde stå i reglerne fra start.

Måske bør Ravn, hvis han lander 1. pick, lade det gå videre til Bozzy som en undskyldning."

Oprindeligt skrevet af: Garnett

Vikings Daily kan efter lodtrækningen til Draft-rækkefølgen, der meget "sjovt" endte med et #1 overall pick til værten for arrangementet GM Zonker (:|), berette, at GM Garnett snakkede med Danmarks NBA-guru Flemming "I looooooooove this Game" Danielsen, og rygterne siger, at "Flemse" angiveligt skulle være på vej i trænersædet hos expansion team'et, der skal vælge som det 8. hold i Draften.

- Det kender jeg ikke noget til, udtalte en hemmelighedsfuld general manager, da Vestsjællands førende medie snakkede med ham. Det var dog tydeligt, at Hr. Bruun ikke fortalte hele sandheden.

Hr. Danielsens kompagnon Henrik Kabell er ikke nævnt i forbindelse med jobbet, men det kan meget vel tænkes, at Hr. Kabell følger sin læremester lidt endnu. Vikings Daily rykker selvfølgelig ud lige så snart der er nyt omkring rygtet.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Her til aften havde AlphaBrølet en glad Stefan Nellemoes i røret:

Tillykke med lodtrækningen. Hvad er din reaktion:

"Jamen det er jo fantastisk. Jeg havde håbet på et top 5 pick, så det er naturligvis tilfredsstillende at konstatere, at vi nu vælger som nummer 2. Umiddelbart ligger det ikke fast hvem vi vil vælge, dog er det vel sikkert at det ikke bliver Garnett, der formentlig ryger som den første."

Er det en mulighed at I trader jeres pick før I vælger?

"Umiddelbart tror jeg det ikke. Der skal virkelig en god aftale i hus, hvis det skal ende med det. Jeg kan ikke se, hvad andre skal kunne tilbyde. Men vi er naturligvis altid på markedet, og åbne for forslag."

Hvad med holdets træner. Er der noget nyt på den front?

"Vi har ikke nogle kontraktforhandlinger med træner emner på nuværende tidspunkt. Vi er dog på jagt efter den helt rigtige, og vi har da også en liste med favoritter"

I dag bliver det nævnt, at Flemming Danielsen er på vej til et andet hold i ligaen. Er han også kandidat hos jer?

"Det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg har et godt forhold til Flemming, og beundrer hans viden og træner færdigheder. Det er uden tvivl en person vi har i kikkerten, men det er dog ikke ensbetydene med at han er en af de personer vi i sidste ende tager personlig kontakt til".

Vi kan dog her på AlphaBrølet afsløre, at Stefan Nellemoes i formiddags blev set på en café Villy Søvndal, der i øjeblikket holder pause fra sporten for at dyrke det politiske liv.

Det var Nellemoes ikke meget for at snakke om, og sagde blot "umiddelbart ingen kommentarer. Jeg vil dog gerne slå fast, at Villy er min squashpartner, mere er det ikke i det. Villy er færdig med sporten, og han er ikke et emne for os".

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

Gm Jens Lyng Gubler og kigger over Lottery listen og ka se han er havnet som pick 10.
Kommentar ?
ja da
jo først tængte jeg ahh pis 10 men så kom den der tjoo det kunne jo have været være og som Gm siger ja jeg ka godt lide og have underdog stemplet og hvilke pres kommer der ikke på Gm Jacob og hans 1 pick
så en jævn godt tilfreds jyde vil nu ligge draft strategi

Ifølge AlphaBrølets kilder, er LeBron det hotteste navn hos GM Stefan Nellemoes. Da man forventer at Garnett ryger til Heavenly Hooters, da GM Jacob Carstens formentlig vælger med hjerte fremfor hjerne, grundet hans manglende rutinge og generele færdigheder, koncentrerer man sig derfor i øjeblikket om James.

"Det er rigtigt at vi har et godt øje til James, da vi føler at han vil gøre gavn de næste mange år. Jeg hverken kan, eller vil, fortælle dig om vi dog ender med at ønske LeBron velkommen - men det er ikke umuligt."

En af vores gode kilder kan desuden afsløre, at Danish T'Wolves har prøvet at forhandle sig til det 2. pick som AlphaHans har, dog uden held - indtil videre. Der spekuleres i, at Kurt Ravn senere i dag vil sende et nyt bud til Nellemoes, der i ventetiden efter sigende sigende vil hygge sig med romkugler og cola light - det er jo fredag.

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Efter gårsdagens mere eller mindre korrupte afstemning fangede avisen "Royal Aarhus" i eftermiddag en arrig GM på telefonen.

"Jamen hvad er det her for noget, pick 11 i det store draft. Københavnerne har tydeligvis set sig sure på landets næststørste bys stolthed. Der er noget galt i Danmark, og det er ikke dybbøl mølle der maler helt ad h...... til."

Men der må kunne trækkes et eller andet spændende ud af lodtrækningen.

Jo da. der kan trækkes det positive ud, at det kun kan gå bedre fremover, og så må vi jo bare gøre vores rookie scout ordenligt, for der vil være rookier der slår mere eller mindre igennem, det handler bare om at finde de rigtige, før naboen gør det, så der har vi da en lille drøm

Visse folk har joket med, at ville tage Brendan Haywood, inden Århus City Royals, tror du der er hold i rygterne.

Det håber jeg godt nok ikke for dem, for så får de nogle meget hårde år, hvor de vil blive pånævnt det gennem diverse dag- og ugeblade, og vil blive chikaneret på det groveste. Jeg har allerede talt med Det Royale Politi i Århus, og de vil altid være på vores side. Så lige meget hvor meget vi gør, kan vi ikke blive straffet for det.

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

Højbjerg Superpaper ka reportere dette.

Raporter: Jens hvordan ser du sæson udfolde sig nu det afgjort hvilken position du
drafter fra ?

Jens: Jeg ser en spændene sæson hvor jeg får store udfordinger først samtættelsen at et hold den rigtigt kaliber og rettet støbning

Raporter : Med dit 10 pick i draften hvad for en spiller vil du så hente

Jens: Jammen først og fremmest så ved jeg at superstjerne som Kevin Garnett og Lebron James er væk så jeg må tænkte kreativt der mange gode holdspiller som vil muligt og finde med lidt held så skulle jeg nok få en superstar her

Raporter: Udover draften er der så noget eller du glæder dig til ?

Jens: En ting er Sikkert jeg glæder mig vildt til lokal opgørne imod Århus City Royals. lige nu er der forhandlinger med Lars Windfeld om lån af Århus Station til en unik oplevelse med en udendørs Basketball kamp efter sigene skulle kørne unden for De Meza kiosken allerede være ved og forme sig

Raporter : Til sidst vi har stadig ikke hør hvem du har tænkt dig og ansætte som
Coach for dit hold Rygtet siger du har en kanon i sigte ?

Jens : ja men det ikke en sag jeg vil kommentere på nu da vi ligger i de afgørene forhandlinger.

Raporter : tak for interview og held og lykke med din rookie sæson

Jens : Selv tak :B)

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Fra Djursland GangStars GM: Christian Hansen lyder der i dag stor jubel, idet man fik et vigtigt 3. pick i draften, nu grubles der imidlertid over hvem der skal hentes til spidsen af Jylland.

Øverst på listen kunne meget vel være en vis Ron Artest der gjorde sig særdeles godt bemærket som Bad Ass sidste år, men også spillere som Stephen Jackson, Big Ben og Reggie Miller(vil sikkert være interesseret i at optræde i nye omgivelser!), menes på vej til det hårde hold, mens samtlige Portland TrailBlaizers spillere også kan være på vej til GM-Hansens hold!

GM Stefan Nellemoes har nu rettet blikket mod en anden træner, da man ikke kunne nå til enighed med Flemming Danielsen. Ifølge vores kilder forlangte Danielsen at få et Årskort til Odense Zoo oveni de 4 millioner Odense AlphaHans ville tilbyde Danielsen.

Nellemoes vil ikke udtale sig i sagen om Danielsen, men vælger noget overraskende at udtale sig om næste træner emne:

"Vi er netop nu igang med at forhandle med med Zoologisk Have i Überhausen, så vi kan få købt vores emne fri. Vi har set os varme på en af deres Tapirer. Efter længere tids vurdering, har vi fundet frem til, at Bairds tapiren er vores foretrukne, efter hård kamp med Skaberaktapiren og Lavlandstapiren.

Skal jeg være helt ærlig, var vores interesse omkring Skaberaktapiren mest af alt dens navn. Som du kan se på disse tre billeder, er Skaberaktapiren simpelthen for grim til at begå sig som træner i NBAiKL" fortæller Nellemoes, og viser AlphaBrølets udsendte disse to billeder:

Den vragede Skaberaktapir:

[Billede]

Endnu et vrag, en ung Lavlandstapir:

[Billede]

Bairds Tapir, hot træner emne hos AlphaHans:

[Billede]

Nellemoes fortsætter: "Desuden er det helt naturligt for mig, at give jobbet til en tapir, da tapirer har en lille muskuløs snabel".

Facts om tapirer:

Tapirens ben og hale er korte. Krop, hals og hoved går næsten ud i ét, og hovedet er fladtrykt. Snuden er forlænget til en muskuløs snabel, som tapiren kan strække ud. Næseborene sidder for enden af snablen, som er dannet af overlæben og næsen.

Tapirer er 170-250 cm lange og 70-120 cm høje. De vejer 150-540 kg. Skaberaktapiren er den største af de fire tapirer. Hunner og hanner er næsten lige store.

Tapiren svømmer godt:

[Billede]

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Bornholms Tidende bringer i dagens sær-tillæg om den længe ventede draft-lodtrækning, som danner startskuddet for de 13 forventningsfulde GM'ere til denne inaugural draft.

GM Hr. Kofoed fra den lokale franchise Bornholm BeerGuzzlers var delvist tilfreds med holdets draftposition oog udtalte: "Vi er som sådan OK tilfreds med vores draft position, vi er i den første halvdel af draften, dog havde vi håbet på et top-3 pick, men sådan skulle det ikke have været. Vi er ligeledes klar over, at der findes rigeligt med potentielt super-spillere, som vil være til rådighed med et 5. og 22 draft pick i de første to runder".

Ydermere gav Hr Kofoed sit besyv med på al den virak der har været omkring selve lodtrækningen, som han ikke havde kunnet undgå at blive gjort opmærksom på: "Jeg synes det er bekymrende, at der allerede inden første sæson for alvor er gået i gang, at rygterne vildt blandt de forskellige GM'ere, jeg synes de skulle koncetrere sig mere om at lægge en fornuftig strategi, i stedet for - med et populært ord - at "bitche" over lodtrækningssnyd. Det er tydeligt for enhver, at dellte ikke har været tilfældet. De parter der var repræsenteret, som vidner til lodtrækningen fik i det store hele ingen fordelagtig lodtrækning, men en GM dog som nummer 1, men med to i midten som nummer 5 og 6 og en på den måske dårligste placering som nummer 12."

Hvem ser De Hr. Kofoed som jeres første træner?

"Vi har PT mange i kikkerten, men vi forventer en afklaring på det i morgen (forhåbentligt umiddelbart efter valget af vores første spiller). Blandt vores potentielle emner er en Claus Elming, som dog har sine rødder i football sporten og NFL, men han besidder et generelt stort overblik og dyb indsigt i amerikansk sport som helhed. En anden oplagt mulighed kunne være Sepp Piontek, som omstiller sig til andre omgivelser og ikke mindst andre kulturer og sprog , som ingen anden jeg kender.. " Udtaler GM Hr. Kofoed