THE ULTIMATE INSIDER
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juni 2005, 15:04Oprindeligt skrevet af: Miller31Djursland Tidende, kan på denne ellers noget stille Søndag-eftermiddag, komme med oplysninger om man hos GangStars, lige nu jagter adskillige folk til organisationen.
Således er det rygtedes, at GangStars GM, Christian Hansen i går var inde og tjekke den ny Star Wars-film ud, for at tjekke om Darth Wader er Bad Ass nok til klubbens ledelse.
Desuden er det rygtedes at fodboldmanageren Frank Arnesen ikke blot har haft ulovlig kontakt til Chelsea, men at GangStars også har holdt hemmelige møder med Arnesen, da han pludselig blev interessant efter der er snak om han skal en tur i retten.
Djursland Tidende, kan på denne ellers noget stille Søndag-eftermiddag, komme med oplysninger om man hos GangStars, lige nu jagter adskillige folk til organisationen.
Således er det rygtedes, at GangStars GM, Christian Hansen i går var inde og tjekke den ny Star Wars-film ud, for at tjekke om Darth Wader er Bad Ass nok til klubbens ledelse.
Desuden er det rygtedes at fodboldmanageren Frank Arnesen ikke blot har haft ulovlig kontakt til Chelsea, men at GangStars også har holdt hemmelige møder med Arnesen, da han pludselig blev interessant efter der er snak om han skal en tur i retten.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juni 2005, 13:34Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDet har skortet en del på NBAiKL fokus i medierne ude i de 13 byer der har fået franchises.
Her på ULTIMAT INSIDER kan vi imidlertid oplyse at der skulle være en del rygter og udtalelser på beding det næste stykke tid, da det ulmer gevaldigt i NBAiKL oplandet op til lodtrækningen i aften.
Hvem render af med det første pick i opstartsdraftet, hvem må vente til de 12 bedste spillere er væk fra fadet - men tilgengæld så få lov at vælge først i rookie draftet til efteråret.
Spændende tid i vente, og vi har øret til jorden - har vi haft et stykke tid, men nu er limen ved at løsne sig - og vender snarest tilbage med saftige rygter.
Det har skortet en del på NBAiKL fokus i medierne ude i de 13 byer der har fået franchises.
Her på ULTIMAT INSIDER kan vi imidlertid oplyse at der skulle være en del rygter og udtalelser på beding det næste stykke tid, da det ulmer gevaldigt i NBAiKL oplandet op til lodtrækningen i aften.
Hvem render af med det første pick i opstartsdraftet, hvem må vente til de 12 bedste spillere er væk fra fadet - men tilgengæld så få lov at vælge først i rookie draftet til efteråret.
Spændende tid i vente, og vi har øret til jorden - har vi haft et stykke tid, men nu er limen ved at løsne sig - og vender snarest tilbage med saftige rygter.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juni 2005, 14:16Oprindeligt skrevet af: TBPressemeddelelse fra Skive Sharks' GM, Thorbjørn Milling:
"Vi er ligeglade med de skide rookies, der kommer næppe en ny LeBron James flyvende ind i år igen. Og hvad skal vi ham ham Andrew Bogut? Skide australier, han tror han kan noget. Nej - vi satser på at få retten til 1. pick i Inigural (staveplade?) Draft, og så lander vi KG eller stoudemire her i Skive!!"
Et spændende synspunkt fra den rutinerede GM, men mon dog man bør satse på et 1. pick i Inigural Draft?
Der går rygter om at Thorbjørn, har lovet erotiske ydelser til de tre (måske fire?) fyre som skal stå for draftet i nat, hvem ved om de vil benytte sig af dette tilbud?
Pressemeddelelse fra Skive Sharks' GM, Thorbjørn Milling:
"Vi er ligeglade med de skide rookies, der kommer næppe en ny LeBron James flyvende ind i år igen. Og hvad skal vi ham ham Andrew Bogut? Skide australier, han tror han kan noget. Nej - vi satser på at få retten til 1. pick i Inigural (staveplade?) Draft, og så lander vi KG eller stoudemire her i Skive!!"
Et spændende synspunkt fra den rutinerede GM, men mon dog man bør satse på et 1. pick i Inigural Draft?
Der går rygter om at Thorbjørn, har lovet erotiske ydelser til de tre (måske fire?) fyre som skal stå for draftet i nat, hvem ved om de vil benytte sig af dette tilbud?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juni 2005, 14:58Oprindeligt skrevet af: GaflenLidt hemligheder herfra
Team Højbjerg Superforkes opvarmning til aftens Draft Lottery
7 Studenter brød.
3 poser Skolekridt
2 liter kakao
og til morgenmad tog jeg så ymer med pinocchio totalt Retro Otto er et Næsehorn morgen mad det er et måltid for mand og mus !
så skulle den forberedelse være i hus
Lidt hemligheder herfra
Team Højbjerg Superforkes opvarmning til aftens Draft Lottery
7 Studenter brød.
3 poser Skolekridt
2 liter kakao
og til morgenmad tog jeg så ymer med pinocchio totalt Retro Otto er et Næsehorn morgen mad det er et måltid for mand og mus !
så skulle den forberedelse være i hus
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juni 2005, 17:13Oprindeligt skrevet af: ZonkerDet eneste "Big-Uns", dagbladet for det Frederiksberg-baserede hold Heavenly Hooters, har kunne fået ud af GM Jacob Carstens idag har været:
"Jamen se hvor flot de laver den pyramide"
GM'en har ikke ønsket at ytre sin taktik til offentligheden før lodtrækningen til draftet er blevet foretaget..
Det eneste "Big-Uns", dagbladet for det Frederiksberg-baserede hold Heavenly Hooters, har kunne fået ud af GM Jacob Carstens idag har været:
"Jamen se hvor flot de laver den pyramide"
GM'en har ikke ønsket at ytre sin taktik til offentligheden før lodtrækningen til draftet er blevet foretaget..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juni 2005, 17:46Oprindeligt skrevet af: bozzyRygterne fra Vestre fængsel lyder på at GM Bo Hansen overvejer at bruge sit første pick på Alonzo Mourning.
Holdets Head Coach, Larry Johnson, er endelig blevet forsonet med Zo efter deres utallige fights (Knicks - Heat)
De skulle eftersigende have sluttet fred, og er nu buddys ligesom i de gamle Hornets dage.Både LJ og holdets GM tror på at Zo for alvor finder formen til næste år, da han ikke længere skal sidde på bænken hos Heat.
Men Vestre JailBlazers hungre stadig efter BAD BOYS
De omdiskuterede emner er Rodman (han er klar til et comeback), Bonzi Wells, Rasheed, Charles Oakley, Anthony Mason (skulle igen være i topform), Jayson Williams (en sand dræber), lille JWill (white choklate), Isiah Rider (som til dagligt sidder i Isolation - men intet GM Bo Hansen ikke kan klare.Som holdkaptajn, håber hr. Bo Hansen at lokke Scottie Pippen ud af retirement.
Desuden oplyses der om at holdet har ansat sin første assitent Coach, og valget faldt meget naturligt på Bill Lambier
Rygterne fra Vestre fængsel lyder på at GM Bo Hansen overvejer at bruge sit første pick på Alonzo Mourning.
Holdets Head Coach, Larry Johnson, er endelig blevet forsonet med Zo efter deres utallige fights (Knicks - Heat)
De skulle eftersigende have sluttet fred, og er nu buddys ligesom i de gamle Hornets dage.
Både LJ og holdets GM tror på at Zo for alvor finder formen til næste år, da han ikke længere skal sidde på bænken hos Heat.
Men Vestre JailBlazers hungre stadig efter BAD BOYS
De omdiskuterede emner er Rodman (han er klar til et comeback), Bonzi Wells, Rasheed, Charles Oakley, Anthony Mason (skulle igen være i topform), Jayson Williams (en sand dræber), lille JWill (white choklate), Isiah Rider (som til dagligt sidder i Isolation - men intet GM Bo Hansen ikke kan klare.
Som holdkaptajn, håber hr. Bo Hansen at lokke Scottie Pippen ud af retirement.
Desuden oplyses der om at holdet har ansat sin første assitent Coach, og valget faldt meget naturligt på Bill Lambier
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juni 2005, 19:10Oprindeligt skrevet af: TBThorbjørn Milling har her til aften følgende kommentar til Vestre Jailblazers' seneste udtalelse:
"Ja det ser jo meget fint ud med alle de gamle spillere, men spørgsmålet er om de kan spille basketball. Hvis kampen skulle spilles på en gade i Detroit var der ingen tvivl om at de ville kunne give nogle smæk fra sig, men i NBA er der dommere, og med en samling af de værste ballade magere nogensinde, bliver der næppe andet end slagsmål på banen når Vestre skal spille!
Et usselt mandskab hvis du spørger mig!"
Thorbjørn Milling har her til aften følgende kommentar til Vestre Jailblazers' seneste udtalelse:
"Ja det ser jo meget fint ud med alle de gamle spillere, men spørgsmålet er om de kan spille basketball. Hvis kampen skulle spilles på en gade i Detroit var der ingen tvivl om at de ville kunne give nogle smæk fra sig, men i NBA er der dommere, og med en samling af de værste ballade magere nogensinde, bliver der næppe andet end slagsmål på banen når Vestre skal spille!
Et usselt mandskab hvis du spørger mig!"
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juni 2005, 20:14Oprindeligt skrevet af: MartanicEfter længere tids sukkerkoldhed, meddeles det, at samtlige spillere der ved det nært forestående draft kommer til Århus City Royals, vil blive modtaget med stor, nærmest Royalt syn i Århus, hvor det eneste byen har haft at juble over de seneste 10 år, er nogle mesterskaber til en basketball klub, som først lige er blevet en centerklub.
Der vil som altid være store forventninger til de spillere der kommer til Århus holdet, og hvis de skuffer (eller får succes), vil de som altid forlade holdet på en fri transfer, men rygter vil vide, at i år bliver det anderledes. I år bliver Århus et tophold. Det kan ikke være anderledes nu.
Århus holdet er selvfølgelig ved at indlede forberedelserne til den store lodtrækning i aften, hvor alle odds peger på, at Københavnerne trækker Århus City Royals op af hatten (Eller hvad Jacob nu har i sit hjem, som kan bruges til så noget :O )
Udstyret med kyllingefilleter, cola og slik går vi en spændende aften i møde, hvor det kun kan gå godt. Det mener Århusianerne i hvert fald, men bliver de klogere igen?
Efter længere tids sukkerkoldhed, meddeles det, at samtlige spillere der ved det nært forestående draft kommer til Århus City Royals, vil blive modtaget med stor, nærmest Royalt syn i Århus, hvor det eneste byen har haft at juble over de seneste 10 år, er nogle mesterskaber til en basketball klub, som først lige er blevet en centerklub.
Der vil som altid være store forventninger til de spillere der kommer til Århus holdet, og hvis de skuffer (eller får succes), vil de som altid forlade holdet på en fri transfer, men rygter vil vide, at i år bliver det anderledes. I år bliver Århus et tophold. Det kan ikke være anderledes nu.
Århus holdet er selvfølgelig ved at indlede forberedelserne til den store lodtrækning i aften, hvor alle odds peger på, at Københavnerne trækker Århus City Royals op af hatten (Eller hvad Jacob nu har i sit hjem, som kan bruges til så noget :O )
Udstyret med kyllingefilleter, cola og slik går vi en spændende aften i møde, hvor det kun kan gå godt. Det mener Århusianerne i hvert fald, men bliver de klogere igen?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juni 2005, 20:26Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesEndnu før holdet har fået tilført en eneste spiller, er GM Stefan Nellemoes en utilfreds mand. Tilsyneladende har Kurt F. Ravn skidt højt og helligt på ønsker fra Hr. Nelllemoes, angående hold navn. En stærkt frustreret Nellemoes udtaler:
”Jamen det er jo helt grotesk det her. Det er simpelthen så typisk Ravn det her, som noget kan blive. Jeg har fra starten udtrykt ønske om at vores hold navn skulle være Odense AlphaHans, meeen.. Det passer åbenbart ikke besse, og det finder jeg dybt beklageligt. Jeg håber inderligt at mine kollegaer vil bakke mig op her. Hvis ikke må jeg jo i ren protest omtale holdet som OAH fremover, selvom der på papiret står noget andet. Men det betyder nu ikke, at det er fint med mig.
DER SKAL RULLE HOVEDER SKAL DER” sluttede Nellemoes arrigt, inden AlphaBrølet’s udsendte følte sig truet, og forlod det top moderne kontor hvor Nellemoes pt. har hjemme.
Vi vil her på redaktionen forsøge at få en yderligere kommentar fra Nellemes, når denne er faldet til ro.
AlphaBrølet har desuden forgæves forsøgt at få en kommentar fra Kurt F. Ravn.
Endnu før holdet har fået tilført en eneste spiller, er GM Stefan Nellemoes en utilfreds mand. Tilsyneladende har Kurt F. Ravn skidt højt og helligt på ønsker fra Hr. Nelllemoes, angående hold navn. En stærkt frustreret Nellemoes udtaler:
”Jamen det er jo helt grotesk det her. Det er simpelthen så typisk Ravn det her, som noget kan blive. Jeg har fra starten udtrykt ønske om at vores hold navn skulle være Odense AlphaHans, meeen.. Det passer åbenbart ikke besse, og det finder jeg dybt beklageligt. Jeg håber inderligt at mine kollegaer vil bakke mig op her. Hvis ikke må jeg jo i ren protest omtale holdet som OAH fremover, selvom der på papiret står noget andet. Men det betyder nu ikke, at det er fint med mig.
DER SKAL RULLE HOVEDER SKAL DER” sluttede Nellemoes arrigt, inden AlphaBrølet’s udsendte følte sig truet, og forlod det top moderne kontor hvor Nellemoes pt. har hjemme.
Vi vil her på redaktionen forsøge at få en yderligere kommentar fra Nellemes, når denne er faldet til ro.
AlphaBrølet har desuden forgæves forsøgt at få en kommentar fra Kurt F. Ravn.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juni 2005, 20:32Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDer gik ikke lang tid fra vi her på AlphaBrølet skrev om det anspændte forheld mellem Stefan Nellemoes og Kurt F. Ravn, før vi havde Nellemoes i røret - denne gang mere arrig, end nogensinde.
Vores praktikant kom i vores sidste nyhed til at stave Nellemoes' navn forkert to gange, hvilket fik sindet i kog hos Nellemoes, der er kendt for at have et heftigt temperament.
"Hvad fanden ligner det, at sende en grønskolling til at interviewe mig, når ungen ikke ved hvordan man staver?? Jeg er dybt forarget over jeres indstilling til tingene, og vil en af dagene tage mig en venskabelig snak med jeres chefredaktør."
Vi vil her på redaktionen gerne undskylde fejlen overfor Nellemoes, og vi håber at vi med tiden kan få det samme forhold, vi havde før fadæsen.
Der gik ikke lang tid fra vi her på AlphaBrølet skrev om det anspændte forheld mellem Stefan Nellemoes og Kurt F. Ravn, før vi havde Nellemoes i røret - denne gang mere arrig, end nogensinde.
Vores praktikant kom i vores sidste nyhed til at stave Nellemoes' navn forkert to gange, hvilket fik sindet i kog hos Nellemoes, der er kendt for at have et heftigt temperament.
"Hvad fanden ligner det, at sende en grønskolling til at interviewe mig, når ungen ikke ved hvordan man staver?? Jeg er dybt forarget over jeres indstilling til tingene, og vil en af dagene tage mig en venskabelig snak med jeres chefredaktør."
Vi vil her på redaktionen gerne undskylde fejlen overfor Nellemoes, og vi håber at vi med tiden kan få det samme forhold, vi havde før fadæsen.