Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

THE ULTIMATE INSIDER

Oprindeligt skrevet af: Garnett

Heller ikke hos Vestsjælland Vikings har man været forskånet for ubehagelige trusler om likvidering, hvis ikke rivalerne fra Djursland inden for kort tid fik fingrene i de værdifulde draft picks.

"Vikings Daily" kunne i dag berette, at Coach Jonas Bruuns palæ de seneste dage er blevet bombarderet med trusselsbreve fra Det Mørke Jylland, og ifølge den rystede træner var draft picks og hans børneopsparing højest på GangStars ønskeliste. 😮

Og som om det ikke var nok, så kommer den største trussel nu fra uventet side. Kurt Ravn, headcoach hos Danish T'Wolves, der ellers rygtedes i fuld gang med at forpurre JailBlazers' forberedelser til den forestående Draft, skulle ifølge en kilde tæt på Vikings-organisationen have opsøgt Coach Bruun en kold søndag nat iført latex og et banner med skriften "Jeg vil være Playboy til den dag jeg dør". Den unge coach havde dagen derpå ikke meget at sige, men Vikings' præsident og vice-præsident Stig "Plæneklipperen" Tøfting og Brian Steen Nielsen fortalte den hungrende presse, at det var et mirakel, at han havde overlevet Coach Ravns berygtede bodyslam, og at han efter omstændighederne havde det okay.

Kurt fik til trods for ihærdige forsøg ikke listet draft picks fra Vikings, men kender man den gamle ræv ret, så har han ikke opgivet jagten på de yderst værdifulde lotterisedler, der kan blive guld værd, når NBAIKL's Draft finder sted lørdag den 11. juni et mørkt og skummelt sted på ukendt jord.

[Billede]
Allerede i Kurts ungdom havde fetishen overtaget
Foto: Kurts mor (til en familiefest)

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Den spændende afsløring af Logoer til den nye NBAiKL liga fortsatte i dag, da Djursland GangStars som det 12. hold løftede sløret for deres Don Corleone inspirerede logo.

Er det den første rivalisering i ligaen der bliver budt op til her... GangStars mod JailBlazers ?

Der ventes spændt på hvornår Århus City Royals vælger at fuldende NBAiKL's logo samling... allerede på nuværende tidspunkt er holdet i vanlig stil for Århus sportsklubber langt bagud økonomisk, og det kunne meget vel skyldes, at det er svært at sælge merhcandising uden noget logo på :O

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Djursland GangStars kan her til aften oplyse, at man trods små kriser i organisationen, nu melder sig fuldt klar i kampen mod rivaler.

Vestsjælland Vikings der tidligere kom med store oplysninger om børneopsparinger mm. forventes således ikke at ha en chance når de kommer sejlene til Den rigtige del af landet, i et forsøg på at stjæle GangStars draft-pick, eftersom de jo næppe har nogle våbven der kan true GangStars arsenal!

Hvad angår JailBlazers, forventer GangStars organisationen stærkt, at få dem buret inde, også i overført betydnin....

Oprindeligt skrevet af: TB

Støtteavisen, Jylland Times, har her til aften bragt en større artikel omkring træner situationen i Skive Sharks:

Tidligere på dagen var en af ligaens store trænerprofiler, Morten Olsen, på besøg hos Skive Sharks til en personlig samtale mellem ham og holdets GM, Thorbjørn Milling.

Hele dagen er der nu gået forlydender om at Skive Sharks ville satse på at lande Morten i træner sædet fra sæsonstart. Dette skyldes bl.a. at Mortens nuværende job er i overhængende fare da han endnu ikke har formået at kvalificere sit nuværende hold til pokalfinalen, bedre kendt som VM.

Netop nu, kun få timer efter Mortens skuffende resultat i Finland, går der forlydender om at Skive Sharks nu har afbrudt al kontakt og samarbejde med Morten.

Morten viste igen til aften, at han med sit 1. divisions hold, også kendt under navnet "Det Danske Landshold", ikke formår at coache holdet til stor-sejre. Det blev kun til sølle 1-0 over et middelmådigt (læs elendigt) finsk landshold.

Her til aften udtalte Sharks' GM, Thorbjørn Milling, følgende til The Daily Sharks magazine:

"Efter jeg så Mortens indsats mod Finland her til aften, har jeg måtte meddele ham at jeg ikke længere er interesseret i at se ham som i trænerstolen i Skive Sharks alligevel.

Mortens indsats som træner i 1. division kan og vil aldrig leve op til de store krav der stilles som træner i en af verdens bedste ligaer.

Jeg har netop her til aften gjort det klart over for Morten, at et sådant resultat ikke vil gavne ham og at der snart skal helt andre boller på suppen hvis han vil gøre sig forhåbninger om at genoptage samarbejde med os (Skive Sharks)."

I følge den lokale avis, Der Lokale Volk-Magazine, skulle GM Thorbjørn Milling, angiveligt have udsendt en fax til DR1, hvori han bekendtgjorde sit store ønske om at se Bamse & Kylling som hhv. træner og assistent træner hos SKive Sharks næste år. Om det lykkedes Thorbjørn at lokke de to TV-Stjerner til Skive vides ikke. Men kommer der nys i sagen vil der selvfølgelig blive fulgt op på det!

Oprindeligt skrevet af: Iowastate

Efter alle anklagerne med Aaby gamebreaker er holdets slogan allerede plettet og GM Anders Lassen udtaler til Aaby dagligt " foerst proevede vi at blive ligaens bad ass, men efter at jailbreakers alle har et keampe antal spillere i feanseal og deres GM og sidder bag tremmerne er vi bange for at vi desvearre ikke kan blive ligaens bad ass'ses..

Nu vil vi saa proeve at omdanne vores slogan til ligaens gode drenge hvor at vi alle kan sidde fint sammen og lege med fine babydukker og drikke te uden og komme op og slasse.. Men vi finder jo ud af hvor meget snavs der kommer ud af det om vi kan stadig naa det..

Efter spoegsmaalet om hvordan Gamebreakers ville opdrage deres spillere kom der et hurtigt og kontant svar, da de foerste 3 uger af treanings lejren foregaar paa opdragelses anstalt med hjealp fra den kendte Nanny 911..

Men der er stadig et skeavt smil i munden paa GM'en der udtaler at " Jeg havde godt nok haabet at vi var blevet nogle gutter som ikke var toesdrenge.. Men naar Jailblazers og ogsaa GangStars allerede haar flere folk i spjellet ind vi overhovedet haar i vores organization er det allerede sveart".. Dog afviser GM ikke at der er maaske en dag hvor at vi kunne blive ligaens Bad Boys..

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

Rygte Børsen version 1.1

her kommer ugens rygter

Danish T'Wolves : her rygtes det at man har ansat WILE E. COYOTE som holdest alt mulig mand. div. special effekts skulle være klar til sæson start og mon de virker som Gm Kurt udtaler : Mon ikke han ka sætte lidt BANG i holdet

Heavenly Hooters: her rygtes at selveste Kirsten Dunst skulle være ansat som cheerleader coach som Gm jacob udtaler : hun ka jo spille cheerleader leder på film så mon ikke hun også dur her

Mockin' Penguins: her rygtes at hkh Kronpris Frederik mødes til holdest team building kursus for og give holdet go moral som som Gm stefan udtaler : frede som jeg vælger og kalde ham er jo kendt som selveste pingu så mon ikke han ka movitere mit hold

Amsterdam Grunts: her rygtes det at den talent fulde cykelrytter Pim de Keysergracht er blevet ansat som holdest Waterboy som Gm Anders udtaler: de ting
han kommer i vandet får mine spiller til og udføre de vildeste tricks på træningsbanen og jeg forventer meget af samarbejdet med pim.

Vestsjælland Vikings: her rygtes det at holdet er taget på togt til den engelske
køst. nu er holdet dog meld savnet og forsvundet holdes Gm jonas udtaler : jeg tog selv ud og ledte efter dem og fandt dem på den lokale pub igang med druk og hor men jeg forventer at holdet er i topform til sæson start.

Bornholm BeerGuzzlers: her rygtes det at selv samme pub hvor man fandt vikings var BeerGuzzlers igang med deres summer træning holdes gm Jacob udtaler stolt :
yes mine gutter drak virkeligt de gutter underbordet så vi meldes i topform herfra

Skive Sharks: her rygtes det at holdet er taget på summercamp til kategat centeret her ska de Wrestle med ægte hajer Gm Thorbjørn udtaler : vi har ansat Selveste Asbjørn Riis til og stå for dette og ka love for det bliver UBEHALIGT!!!!

Åby Gamebreakers: her rygtes det at holdet ska have Ea Games som sponsor Gm Anders udtaler : Ja med dette sponsorat ka holdet virkelig dyrke det som de har mest kært sidde foran flimmeren og spille playstation.
mon vi overhovdet for set Gamebreakers i aktion gm anders for et svær oggave og få dem ud af sofaen.

American Highflyers: her rygtes det det at holdest Maskot Highflying Walter the falcon er fløjet væk og panikken begyndes og spræde sig i hold lejren Gm Jonas udtaler : ja vi har prøvet med andre dyr hvis nu ikke walter dukker op men det ser bare ikke ligeså godt ud med en ko i det lille fuglebur vi savner virkelig walter. mon Djursland GangStars også er blandet ind i denne sag hvem ved ?

Højbjerg SuperForkes: her rygtes det at alt er i kaos den onde onde superskurk pengvinen er dukket op i forsøg på og skramme alle superheltene væk Gm Jens udtaler : heldigvis dukket superhelten Supergaflen op og skramte den onde pengvin væk, men jeg mistænker at Mockin' Penguins Gm Stefan har noget og sige i den sag.

Vestre JailBlazers: her rygtes det at et nyt kuld fanger der klar til og prøve og flyte fra fængsel igen her iblandt finder man personligheder som O.J Simpson,Michael Jackson og den frygtet røver Giveskude Zoo Røven der sidste år stjal 1 gorilla 2 næsehorn 3 løver og selveste Richard Østerballe Gm Bo udtaler : dette hold er et meget stærkt lineop jeg tror de skulle være flygtet inden ugen er omme

Djursland GangStars: her rygtes det at der hård kamp om hvem der ska være co. Gm
Robert De Niro står stærkes lige nu men med i opgøret er stadig Al Pacino, Joe Joe Pesci,Andy Garcia og ikke mindst Bølle bob som menes at være en farlig outsider Gm Christian udtaler: Ja jeg har jo mange folk til overvejelse i denne
process men jeg ska nok finde den farligste mand derude

og ikke Mindst

Århus City Royals : her rygtes det at skylden til det manglede logo er at selveste Grev Ingolf skulle have sat sig på designet Gm Martin udtaler : ja Ingolf har lavet det grimmeste logo det lignet en Basketbold med forlårne tænder
så nu er jeg gået på jagt andre steder.

dette var rygtebørsen for denne gang

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

The Capitalist skriver i dag på deres hjemmeside, at de har hyret en del af de fyrede Heavenly Hooters cheerleaders som skribenter. Årsagen er udsigten til royalt sladder i ligaen, og de skulle alle være blevet udstyrret med instruktion om at skære helt ind til benet i krydsforhør af al personale omkring Århus City Royals: Er der en graviditet, er der en skilsmisse, er der sure miner over at stå et skridt bag en meget høj kvindelig ryger?

I en kommentar fra personalechefen på The Capitalist står der: "Vi håber bestemt ikke at denne paparazzi tilgang vil lede til biljagter gennem snævre tunler med døden til følge... og da slet ikke at det vil ske for overbetalte bænkevarmere. Vi ønsker blot at byde velkommen til Århus City Royals, der nu som sidste hold i ligaen er klar med deres logo."

Dessuden udtrykker avisens leder overraskelse over at information om klubbens hyring af Pim er sluppet ud. Der står bl.a.:

"Nu kan vi lige så godt kaste det sidste lys over historien - holdet er opkaldt efter Pims mor som jo arbejder i Amsterdam og forventes at indtage en forskellige stillinger i forbindelse med restitution af spillerne."

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

"Highflyers Daily" skriver i denne udgave om holdets fremtidsplaner.

Disse informationer har de fra holdets erfarne (:P) GM, som de fik et længere interview med...

American Highflyers vil lægge ud med at prøve at få lokket flest mulige unge, kommende stjerner til klubben. Dette vil både hjælpe deres Salary-Cap og deres fremtidsudsigter.

Derudover vil Highflyers dog også prøve at få fat på 1-3 erfarne spillere, som skal gå i front, og vise vejen for de unge.

GM, Jonas K. Emiliussen, kommer med denne udtalelse: "Vi vil først og fremmest få stablet et ungt hold, med en stor fremtid i, på benene. Vores mål er så at få signet nogle erfarne spillere, som kan lære de unge, hvordan man skal opføre sig på- og udenfor banen. Disse erfarne spillere vil samtidig kunne vidergive deres færdigheder til de unge "rekrutter".... De erfarne skal samtidig være holdets ledere på banen"!

De seneste rygter, som florere rundt er, at klubben vil prøve at sikre sig minimum:

Unge: LeBron James eller Amare Stoudemire.
Erfarne: Allen Iverson eller Steve Nash.

Der er samtidig tale om, at man vil prøve at få Phil Jackson til at være coach for klubben. Til dette har Mr. Jackson udtalt:
"De (red. American Highflyers) virker klart som en af de klubber med fremtid i, og jeg er sikker på, at de vil ligge i top 3 de næste mange år. Med henhold til at være holdets træner, er jeg meget interesseret. Jeg har dog ikke modtaget nogen konkret henvendelse...".

Samtidig har klubben annonceret, at de vil afsløre hvem deres maskot er blevet, inden for de næste uger.

Oprindeligt skrevet af: Zonker

SÅ ER HOLDET UDTAGET

Idag skriver "Big-Uns" at på trods af tidligere rygter fra onde tunger :@ har det lykkes at holde navnene på de valgte piger, der det næste års tid skal figurere som repræsentanter udadtil, for holdet Heavenly Hooters.

Disse piger har været igennem et hårdt tryout-program, hvor over 1000 piger blev elimineret, og de kan dermed være ekstra stolte over det lige netop er dem GM Jacob Carstens har valgt at udtage.

Princippet med "blondes only" blev afskaffet hen ad vejen da, som hr. Carstens selv udtalte, "..at ingen trunte skal straffes for at være mørkhåret. Med mindre hun selvfølgelig selv beder om det."

Her har vi så billedet af de dejlige vindere

Oprindeligt skrevet af: TB

Her til morgen kan man i Jylland Times læse følgende pressemeddelse fra Skive Sharks:

PRESSEMEDDELELSE:
Morten Olsen - verdens dårligste træner. Det er i hvert fald vores indtryk i Skive Sharks.
Han søndag formiddag, mødte Morten O hel-fuld op til et møde mellem klubbens ledelse og ham selv. Undskyldningen var, at han lige var faldet i en øl eller to da han var nede og se Big Fat Snake, som gæstede den lokale Musik Festival aftenen før.

GM Thorbjørn Milling, udmelder her til morgen at al kontakt med Morten nu er brudt. Thorbjørn kommer med følgende udtalelse om situationen:

"Sådan en useriøs sportsmand, som han jo agter at kalde sig selv, kan vi absolut ikke bruge til noget her i Skive! Jeg har krøllet alle mine papirer som omhandler Morten Olsen ud, og smidt dem så langt væk som overhovedet muligt. Jeg vil aldrig se den gråhårede avekat i min dome igen! Never!"

Nye rygter svirrer allerede i Skive. Som tidligere skrevet, skulle Thorbjørn angiveligt have ansøgt bamse og kylling som hhv. head coach og ass. coach. Om dette bliver en realitet vil vi følge op på senere!