NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. februar 2007, 8:46Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenNu praler jeg ikke normalt så meget af mine spilleres præstationer.
I nat gik Amare dog amok (godt nok mod Hawks), og det kræver altså lige et lille indlæg...
43 pts 16 rbs 6 ast 3 blk
Amare er efterhånden den bedste big-man i ligaen, og dominerer virkelig både offensivt og defensivt :hug:
Nu praler jeg ikke normalt så meget af mine spilleres præstationer.
I nat gik Amare dog amok (godt nok mod Hawks), og det kræver altså lige et lille indlæg...
43 pts 16 rbs 6 ast 3 blk
Amare er efterhånden den bedste big-man i ligaen, og dominerer virkelig både offensivt og defensivt :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. februar 2007, 15:25Oprindeligt skrevet af: JennerJeg praler altid af mine spillere da jeg ikke har noget bedre at tage mig til og da mit hold ligger langt nede i tabellen:
Randy Foye fortsætter, årets rookie/young guy til at breake ud i 2. halvel af sæsonen? 13-4-8-3 fra Foye i nat, og igen leverede han i crunch time. Har en følelse af at det ikke kun er mig, men også Kurt og Zonker der er glad for den lille spirvip 😀
Luol Deng fortsat bundsolid og relativt uspektakulær 18-8-1-1
Troy Murphy har haft et par ok kampe på det seneste, 12-11-2-1 er hvad vi forventer herfra...
Ellers ikke det store, men mon ikke jeg skal prale af Roy i morgen :hug:
Jeg praler altid af mine spillere da jeg ikke har noget bedre at tage mig til og da mit hold ligger langt nede i tabellen:
Randy Foye fortsætter, årets rookie/young guy til at breake ud i 2. halvel af sæsonen? 13-4-8-3 fra Foye i nat, og igen leverede han i crunch time. Har en følelse af at det ikke kun er mig, men også Kurt og Zonker der er glad for den lille spirvip 😀
Luol Deng fortsat bundsolid og relativt uspektakulær 18-8-1-1
Troy Murphy har haft et par ok kampe på det seneste, 12-11-2-1 er hvad vi forventer herfra...
Ellers ikke det store, men mon ikke jeg skal prale af Roy i morgen :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. marts 2007, 7:53Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg ville næsten hellere selv have taget en håndfuld skader på skiferien end på mit NBAiKL roster...
Butler har været ude og nu lukker Livingston vel ned for sæsonen. Yao sidder stadig og spiller Ludo, og Mekka har meldt sig til dart i den lokale forening i Charlotte.
Tiden begynder at være knap... :uhoh:
Jeg ville næsten hellere selv have taget en håndfuld skader på skiferien end på mit NBAiKL roster...
Butler har været ude og nu lukker Livingston vel ned for sæsonen. Yao sidder stadig og spiller Ludo, og Mekka har meldt sig til dart i den lokale forening i Charlotte.
Tiden begynder at være knap... :uhoh:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. marts 2007, 8:50Oprindeligt skrevet af: ZonkerDet er vel ligefrem det værste skadeshelvede i 30 år? 😆
Det er vel ligefrem det værste skadeshelvede i 30 år? 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. marts 2007, 10:07Oprindeligt skrevet af: bozzyOh ja.... Den unge Al Jefferson gør det sgu udemærket 32-18-2-2-2 B)
Man må ikke hoverer, men jeg sgu glad for at jeg ikke beholdte bønnestagen Shaun Livingston - Gad vide om han nogensinde tør spille igen....
Oh ja.... Den unge Al Jefferson gør det sgu udemærket 32-18-2-2-2 B)
Man må ikke hoverer, men jeg sgu glad for at jeg ikke beholdte bønnestagen Shaun Livingston - Gad vide om han nogensinde tør spille igen....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. marts 2007, 12:19Oprindeligt skrevet af: Miller31Så leger Balkman endnu engang med reelle minutter...
12-13-1-1 var resultatet efter i nat, jeg bliver ved.. Den mand har upside i fantasy og er svaret på de kommende år hos Knicks!
Og alt andet om spillerne fra mit hold, tjah, det tier vi vist bare om i disse tider!
Så leger Balkman endnu engang med reelle minutter...
12-13-1-1 var resultatet efter i nat, jeg bliver ved.. Den mand har upside i fantasy og er svaret på de kommende år hos Knicks!
Og alt andet om spillerne fra mit hold, tjah, det tier vi vist bare om i disse tider!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. marts 2007, 16:57Oprindeligt skrevet af: PacersNogen her der kan svare mig på hvorfor Maggette kun spillede 21 min. når han spillede som han gjorde... på de minutter havde han jo stærke stats 20 point (!) 5-6FG og 10-10 FT, 4 assists og 3 steals...
Havde han spillet 35 min som har gjort på det sidste ville det være blevet til: 33 point, 7 assists og 5 steals 🙂
Så det undrede mig bare... især fordi han jo skød fremragende.
Nogen her der kan svare mig på hvorfor Maggette kun spillede 21 min. når han spillede som han gjorde... på de minutter havde han jo stærke stats 20 point (!) 5-6FG og 10-10 FT, 4 assists og 3 steals...
Havde han spillet 35 min som har gjort på det sidste ville det være blevet til: 33 point, 7 assists og 5 steals 🙂
Så det undrede mig bare... især fordi han jo skød fremragende.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. marts 2007, 18:30Oprindeligt skrevet af: JennerMåske var det fordi Clippers vandt kæmpe stort, og man derfor valgte at spare starterne i store dele af kampen...
Måske var det fordi Clippers vandt kæmpe stort, og man derfor valgte at spare starterne i store dele af kampen...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. marts 2007, 8:56Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinEr ikke helt tilfreds med at KG gang på gang skal have overtid at boltre sig i :@
Er ikke helt tilfreds med at KG gang på gang skal have overtid at boltre sig i :@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. marts 2007, 11:24Oprindeligt skrevet af: bozzyJeg vil gerne brokke mig over at man kan have den frækhed at tilbyde mig en totalskadet Livingston (som måske aldrig spiller igen) for Al Jefferson 😮
Jeg vil gerne brokke mig over at man kan have den frækhed at tilbyde mig en totalskadet Livingston (som måske aldrig spiller igen) for Al Jefferson 😮