NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. februar 2007, 10:50Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinAmsterdam Grunts fejrer endnu en triumfant stjernestund:
Caron Butler: 15 pts, 4 reb, 2 ast, 1 blk
Tim Duncan: 12 pts, 6 reb, 3 ast, 1 stl
Joe Johnson: 9 pts, 2 reb, 2 astGodt at se at de dyre drenge leverer :geek:
Amsterdam Grunts fejrer endnu en triumfant stjernestund:
Caron Butler: 15 pts, 4 reb, 2 ast, 1 blk
Tim Duncan: 12 pts, 6 reb, 3 ast, 1 stl
Joe Johnson: 9 pts, 2 reb, 2 ast
Godt at se at de dyre drenge leverer :geek:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. februar 2007, 10:53Oprindeligt skrevet af: MartanicChandlers Februar indtil videre er hermed klar til at blive jinxet :hmm
12,8 point - 17,2 rebounds - 0,9 assists - 1,6 blocks
Det er over 9 kampe, så et rimeligt statistisk grundlag for at sige. "God periode Chandler"
Chandlers Februar indtil videre er hermed klar til at blive jinxet :hmm
12,8 point - 17,2 rebounds - 0,9 assists - 1,6 blocks
Det er over 9 kampe, så et rimeligt statistisk grundlag for at sige. "God periode Chandler"
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. februar 2007, 13:47Oprindeligt skrevet af: PacersJa, Chandler har godt spillet solidt på det seneste.... Det må jeg give ham. Men jeg venter bare på at hans glas-ben knækker og Armstrong kan overtage hans plads i rotationen *hehe*:tongue:
Ja, Chandler har godt spillet solidt på det seneste.... Det må jeg give ham. Men jeg venter bare på at hans glas-ben knækker og Armstrong kan overtage hans plads i rotationen *hehe*:tongue:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. februar 2007, 9:00Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå fik jeg da endelig en solid aften under trøjen... håber Wade tager sig god tid til at blive frisk. Ville trods alt være surt at se Lotery og vide at et af holdene med bolden i bowlen havde en skadet stjerne derhjemme 😆
Så fik jeg da endelig en solid aften under trøjen... håber Wade tager sig god tid til at blive frisk. Ville trods alt være surt at se Lotery og vide at et af holdene med bolden i bowlen havde en skadet stjerne derhjemme 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. februar 2007, 10:24Oprindeligt skrevet af: ZonkerS-Jax har allerede vist gode takter tilbage i Hooters-trøjen..
26-3-12-4-1 er absolut ikke tal man skal kimse af..
S-Jax har allerede vist gode takter tilbage i Hooters-trøjen..
26-3-12-4-1 er absolut ikke tal man skal kimse af..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. februar 2007, 10:38Oprindeligt skrevet af: MartanicSå da Jacob valge S-Jax som årets "shit" spiller var det i virkeligheden fordi han vidste han på et tidspunkt ville samle ham op, og så imponerede der?
J-Rich tilbage med 19-10-5-2-1
Men Martin havde ikke været opmærksom på dette 🙁
Så da Jacob valge S-Jax som årets "shit" spiller var det i virkeligheden fordi han vidste han på et tidspunkt ville samle ham op, og så imponerede der?
J-Rich tilbage med 19-10-5-2-1
Men Martin havde ikke været opmærksom på dette 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. februar 2007, 15:01Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå da Jacob valge S-Jax som årets "shit" spiller var det i virkeligheden fordi han vidste han på et tidspunkt ville samle ham op, og så imponerede der?
:tongue:
Minder mig om da jeg år et havde Big Ben til shit, og ikke længe der efter hentede ham i en handel.
Grunts og Highflyers indgik i dag en simpel en for en. Grunts flytter endnu flere aktiver fra fremtid til nutid i håbet om at sæsonen ikke er tabt.
Villanueva har vi stor fidus til, men han har haft svære betingelser i år, og nu kunne vi ikke vente længere. Opgaven til holdets GM lød således på at finde en spiller som bidrager nu og her, men ikke koster over 2.5 mill. Valget stod stort set mellem Josh Howard, Luol Deng og Delonte West. Også David West blev scoutet, men han var hverken til salg eller helt Grunt nok til holdet. Jarret Jack er låst hos Vikings, så ikke det store spillerum...
Vi har efter flere tovtrækkerier endelig landet ligaens største forkølelsessår, og det vel ca. så grunt som det bliver.
Vinterferie forude, håber snart Yao spiller... og håber oprigtigt at Wade tænker mere på sin fremtid end på Heats nutid. Det forlyder at han kunne komme hurtigt tilbage og dermed udskyde operation til sommerferien. Faren ville dog være at han på længere sigt får en stiv og svag skulder. :uhoh:
Det er egt. trist at denne sæson afgøres af hvem der har færrest skader... :confused:
Så da Jacob valge S-Jax som årets "shit" spiller var det i virkeligheden fordi han vidste han på et tidspunkt ville samle ham op, og så imponerede der?
:tongue:
Minder mig om da jeg år et havde Big Ben til shit, og ikke længe der efter hentede ham i en handel.
Grunts og Highflyers indgik i dag en simpel en for en. Grunts flytter endnu flere aktiver fra fremtid til nutid i håbet om at sæsonen ikke er tabt.
Villanueva har vi stor fidus til, men han har haft svære betingelser i år, og nu kunne vi ikke vente længere. Opgaven til holdets GM lød således på at finde en spiller som bidrager nu og her, men ikke koster over 2.5 mill. Valget stod stort set mellem Josh Howard, Luol Deng og Delonte West. Også David West blev scoutet, men han var hverken til salg eller helt Grunt nok til holdet. Jarret Jack er låst hos Vikings, så ikke det store spillerum...
Vi har efter flere tovtrækkerier endelig landet ligaens største forkølelsessår, og det vel ca. så grunt som det bliver.
Vinterferie forude, håber snart Yao spiller... og håber oprigtigt at Wade tænker mere på sin fremtid end på Heats nutid. Det forlyder at han kunne komme hurtigt tilbage og dermed udskyde operation til sommerferien. Faren ville dog være at han på længere sigt får en stiv og svag skulder. :uhoh:
Det er egt. trist at denne sæson afgøres af hvem der har færrest skader... :confused:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. februar 2007, 17:26Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnLæste at "hurtigt" tilbage vil være 6 ugers pause... altså så godt som resten af vores kampe 🙁
Så - ser desværre ud til at jeg med Flash's skade må strække våben, på trods af at jeg faktisk lå til et repeat... BUHU hvor er det altså synd for Kurt. Kom så gutter, hav medlidenhed med mig... nå, den gik så ikke.
Til Lykke til Svinet... eller rettere... må du kløjs i en forloren taco lavet af hakket Chris Paul, og serveret af en Butler med brækket ben.
Læste at "hurtigt" tilbage vil være 6 ugers pause... altså så godt som resten af vores kampe 🙁
Så - ser desværre ud til at jeg med Flash's skade må strække våben, på trods af at jeg faktisk lå til et repeat... BUHU hvor er det altså synd for Kurt. Kom så gutter, hav medlidenhed med mig... nå, den gik så ikke.
Til Lykke til Svinet... eller rettere... må du kløjs i en forloren taco lavet af hakket Chris Paul, og serveret af en Butler med brækket ben.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. februar 2007, 11:10Oprindeligt skrevet af: PacersLækker nat i nat 😀 😀 😀
4 spillere i aktion og super stats over hele linjen faktisk... Nattens snit blev:
21,5 - 7,3 - 6,3 - 1,25 - 0,50
Jeg e r en meget tilfreds GM i dag - tak til Kidd, Crawford, West og Tinsley :hug:
Lækker nat i nat 😀 😀 😀
4 spillere i aktion og super stats over hele linjen faktisk... Nattens snit blev:
21,5 - 7,3 - 6,3 - 1,25 - 0,50
Jeg e r en meget tilfreds GM i dag - tak til Kidd, Crawford, West og Tinsley :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. februar 2007, 11:34Oprindeligt skrevet af: JennerJeg skal da også juble lidt over de unge talenter der er klar til at imponere her i 2. halvdel af sæsonen:
Luol Deng har virkelig leveret nogle gode stats i februar og han gør det uden at være 1st option på sit hold, i nat blev det så til 32-11-1-0-1.
Brandon Roy har vist rigtigt gode takter efter all star breaket og i nat var der solide 19-5-6 på linien, mens holdkammerat Zach Randolph puttede 25-7-1-2 i boxscoren ganske godkendt.
I 3 kampe efter all star breaket snitter Roy 20,7 - 2,3 - 6,7 - 1,3 - 0,3 lidt flere boards og steals også har vi et monster!Også lidt jubel over 2 spillere der ikke var i lineuppen men hurtigt kan komme det:
Randy Foye er blevet starter og viser allerede bedre takter: 14-5-8-2 i nat er bestemt godkendt.
Paul Millsap skal også have sin praise 14-10-1-4-1 er nu også flot :clap:
Lad bare de unge talenter fortsætte :hug:
Jeg skal da også juble lidt over de unge talenter der er klar til at imponere her i 2. halvdel af sæsonen:
Luol Deng har virkelig leveret nogle gode stats i februar og han gør det uden at være 1st option på sit hold, i nat blev det så til 32-11-1-0-1.
Brandon Roy har vist rigtigt gode takter efter all star breaket og i nat var der solide 19-5-6 på linien, mens holdkammerat Zach Randolph puttede 25-7-1-2 i boxscoren ganske godkendt.
I 3 kampe efter all star breaket snitter Roy 20,7 - 2,3 - 6,7 - 1,3 - 0,3 lidt flere boards og steals også har vi et monster!
Også lidt jubel over 2 spillere der ikke var i lineuppen men hurtigt kan komme det:
Randy Foye er blevet starter og viser allerede bedre takter: 14-5-8-2 i nat er bestemt godkendt.
Paul Millsap skal også have sin praise 14-10-1-4-1 er nu også flot :clap:
Lad bare de unge talenter fortsætte :hug: