Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 92 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

Barbosa viste sig igen fra sin stærke side, 26-4-4-2-2, knægten har absolut fantasy-evner i sig, desværre er han til daglig låst bag Nash, men det vil ikke være tilfældet i alt evighed.

Bynum svinger som den rookie han er, mens Granger tog et hårdt slag i gulvet og forhåbentlig snart er på toppen igen!

Og så lad da for pokker Baronen spille, nu har medierne forventet han spillede i de 3 seneste kampe!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

hehe, ja - som tidligere ejer af Baronen (og faktisk også nuværende i en anden liga), så kender jeg alt til den drilske frustration han udgør.

Hvis bare man kunne stole på at man fik 75+ kampe ud af ham, så ville han være guld i fantasy, men for sæften da - han er jo nærmest mere glas end en hvis webmaster på et NBA fokuseret site i DK.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

[censored] fra Portland drengene og T-Murph, men mums for Luol Deng: 29-12-3-1-2 :clap:

Desuden var en hvis Randy Foye pludselig starter, 10-5-8-1-1 ganske gode all around stats lidt flere point og en steal til så er det en nice line!

Nu har GM Xtian jo ikke hyped Ronaldinho Walkman i et stykke tid, så spørgsmålet er om jeg skal tage over med min egen vildman, Ronny Turiaf ? 11-3-2-1-2 på 18 minutter ... sket nogen gange efterhånden for knægten.

Men bortset fra det var det for lige at smide en :tup: efter TMac.. damn en statline: 28-6-12-3-3 ... den ku' mange nok godt bruge et par stykker af.

Eller hvad med at Wade scorer flere point i fjerde quarter end hele Portland holdet 😆 ...goooo Flash!

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jubelslutspurten i Amsterdam vil simpelthen ingen ende tage. Nattens premie går til Chris Paul, som med stor rutine udvælger pointkategorien som sit offer. Netop den kategori hvor holdet i øjeblikket ramler ned mod jorden som en vingeskudt græker på flygtende på hjemmelavede vinger.

Holdets tilbagevende stjerne formår i nattens kamp at holde sin FG% på 0 (35 minutter spillet, ikke ét field goal). :clap:

Vi bringer hermed en efterlysning.. hvis nogen skulle have set en umiddelbart ensomt udseende småkage rende rundt i Amsterdams kanaler... så vær så venlig at sende den videre til GM Laier. :hug:

...ikke tage en bid af kagen dog, er sikkert spicet godt op med silly tobacco.

Danish Twolf skrev:
Nu har GM Xtian jo ikke hyped Ronaldinho Walkman i et stykke tid, så spørgsmålet er om jeg skal tage over med min egen vildman, Ronny Turiaf ? 11-3-2-1-2 på 18 minutter ... sket nogen gange efterhånden for knægten.

For det første, så er det en hån at kalde ham Ronaldinho! For det andet har han været skadet, hvilket umiddelbart gør det svært at hype, men han vender tilbage stærkere end før!

For det tredje, så er Turiaf da bare lidt af en bølle, enhver der har fuldt Lakers på det seneste kan se, at Bynum er mindst et skridt foran Turiaf, og mon ikke Kwame Brown også er foran Turiaf når han vender tilbage..

8-11-2-0-1 på en halv-dårlig aften med fejlproblemer, det er ikke helt skidt..

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Jeg vil godt lige give en applause til mine nyerhvervelser 😀

Ray Allen med stabile 31-6-4-2
Nick Collison med 22-15-3-2
Delonte West med 6-6-5-3-2

JO TAK! 😀

Nå, jamen så vente Mr Ordinary Player(læs Renaldo Balkman) lige tilbage i nat, følgende resultat på 24 minutter.

13-7-1-4

Tjah, jeg siger det med glæde igen, I'm a Balkman-believer!:love:

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Så er det vist tid til at få lidt gang i den her tråd igen 😀

2. halvdel af sæsonen er startet og dermed forventer jeg at mine unge gutter begynder at gå mere eller mindre amok!

Brandon Roy den sikre ROY begynder for alvor at steppe op nu 27-2-7-1-1 dejligt!

Roys holdkammerat Zach Randolph fortsætter sin flotte sæson 22-12-1-3 blev det til i nat.

Luol Deng der har været red-hot i februar havde en stille aften, med 16-6-2 men blev hevet ud til sidst pga. storsejren. Deng har snittet omkring 23-9-2-1,5-0,6 i februar, ikke dårligt for en 21-årig gut :hug: til Deng.

Sidst men ikke mindst har vi Paul Millsap der lavede 18-6-1 ikke sublimt, men manden er rookie og får spilletid for Jerry Sloan!!! Siger vist alt!

Desuden er det værd at bemærke at Foye nu er blevet starter, han skal nok begynde at vise tænder her i 2. halvdel af sæsonen!

ReferencerSide 92 af 635Reference