Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 91 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Kapitalistsvin skrev:

...men selv om jeg nok er enig med dig i at Hooters kunne have presset handlen igennem uden waivers....

Så kunne det ikke have været for Bosh (altså med mig), da jeg lønmæssigt skulle af med Bibby/RJ for at få plads til KG.

Og jeg tvivler -som så mange andre- på at andre ville byde mere for KG's kontrakt i øjeblikket.

Dog - hvis Jacob fortryder i offseason - så lader vi da bare handlen gå tilbage :hug:

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Ja er godt klar over at det ikke ville kunne gå igennem direkte... men mon ikke du var kommet op med et inviklet løsningsforslag der dumpede kontrakterne hos en tredje part mod at vedkommende fik McCants eller noget lignende?

Men det ser ikke ud som om kursen er meget højere for gamle, megadyre allstars.

Og så i øvrigt, efter al den snak om superlineups:

Grunts PF: Charlie Villanueva - 7 pts, 6 reb, 1 stl
TWolves Util: Andrew Bogut - 10 pts, 8 reb, 1 blk

Det skal dog lige siges i de to unge toptalenters forsvar, at vi snakker dobbelt OT og hhv. 42 og 50 min.

:rip:

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Uha ja i har meget at græde over Kapitalistsvin og Kurt, i har det jo så hårdt disse dage 😉

Vi andre kan vel sætte os tilbage i sofaen og vente 5-6 år på at vores spillere måske kan noget, også håbe at jeres spillere går på pension og begynder at spille baseball :confused:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jenner skrev:
Uha ja i har meget at græde over Kapitalistsvin og Kurt, i har det jo så hårdt disse dage 😉

Vi andre kan vel sætte os tilbage i sofaen og vente 5-6 år på at vores spillere måske kan noget, også håbe at jeres spillere går på pension og begynder at spille baseball :confused:

Men ups, der er Oden, Durant osv. klar til at tage over:rip:

Nogengange må man indrømme, at man seriøst overveje bare at droppe den her liga..:|

Sidste år på det her tidspunkt lå jeg altså og rodede nede i bunden af ligaen...

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Her har godt været lidt stille i weekenden 😮 Alle sidder måske og skrubler og skriver løs på svaret til Kurt 😀 😀

Men jeg havde en ganske fornuftig nat i nat... havde to mand i kamp og fik solide stats fra de to :tup:

32 - 17 - 10 - 2 - 1.

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Flot Fantasy line af Brand denne aften. 14-11-3-3-6

Og nej Arenas spillede ikke i min bog i aften 🙁

Butler spillede derimod for mit hold... han havde langt fra en storkamp med 10 pts, 1 reb, 1 ast, 1 stl. Han formåede dog at score blot tre færre point end Grunts' seneste 17 mill investering :rip:

Heat-Spurs: 13 pts, 11 reb... Duncan eller Kapono?

Kollektivt break down under opsejling eller er det bare stilheden før stormen, tror i alt fald nok der er en hollandsk GM med småsvedige håndlfader og nervøse sideblikke til nødudgangen. :uhoh:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Læg til gengæld mærke til PopCats fortsatte run efter at nuppe "Steals kategorien" - der er et stykke op til Svinet, men andenpladsen bliver udbygget på trods af fraværet af Iverson.. hjælper også at Rafer Alston nupper 9 steals i foregårs :O (Skip-to-my-Lou var faktisk ikke langt fra en sej triple-double, da han også havde 8 assists).

Og så Josh Smith - drengen er altid i fejlproblemer, men får seje stats på knap så store minutter alligevel. Forestil jer lige ham spille 40 min. hver kamp... 30-10-5-3-5 ?? Gotta love the kid.

ReferencerSide 91 af 635Reference