NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. februar 2007, 9:30Oprindeligt skrevet af: HrNilssonMonster nat af Steve Blake, hvis bare man så havde startet ham :e
Monster nat af Steve Blake, hvis bare man så havde startet ham :e
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. februar 2007, 12:18Oprindeligt skrevet af: MartanicMan skal jo ikke være grådig. Så rigtig god indsats af halvdelen af mine spillere i natten.
Elton Brand: 26 - 19 - 2 - 1 - 4
Tyson Chandler: 16 - 18 - 0 - 0 - 4
Man skal jo ikke være grådig. Så rigtig god indsats af halvdelen af mine spillere i natten.
Elton Brand: 26 - 19 - 2 - 1 - 4
Tyson Chandler: 16 - 18 - 0 - 0 - 4
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. februar 2007, 15:21Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenIguodala :hug: MAAAAN jeg elsker ham!
Iguodala :hug: MAAAAN jeg elsker ham!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. februar 2007, 15:49Oprindeligt skrevet af: Miller3125-6-12-3 den behøver vist intet navn..
14-7-3-1-1 Heller intet navn...
14-5-2-4 fra Granger, stille og fornuftigt!Bynum skuffede pga fejlproblemer, men viste gode takter i 1. halvleg alligevel.
Alt i alt en stille nat efter bogen, hvor Tyrus dog igen viste gode takter på trods af få minutter:)
25-6-12-3 den behøver vist intet navn..
14-7-3-1-1 Heller intet navn...
14-5-2-4 fra Granger, stille og fornuftigt!
Bynum skuffede pga fejlproblemer, men viste gode takter i 1. halvleg alligevel.
Alt i alt en stille nat efter bogen, hvor Tyrus dog igen viste gode takter på trods af få minutter:)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. februar 2007, 20:53Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå er gryderetten endelig klar... helt ondt i armen af at røre så længe.
Mon ikke The Ultimate Insider snart har nyt om udviklingen i ligaen. Rygterne vil at et af de onde emperier har sprængt banken for at hentet sig en afdanket gammel allstar og give det synkende feltlazaret et sidste skud i armen.
Sharks og Grunts bytter nutid for fremtid, og Grunts kan endelig bytte det hvide flag ud med Union Jack, eller Bloody Mary eller hvad nu...
Så er gryderetten endelig klar... helt ondt i armen af at røre så længe.
Mon ikke The Ultimate Insider snart har nyt om udviklingen i ligaen. Rygterne vil at et af de onde emperier har sprængt banken for at hentet sig en afdanket gammel allstar og give det synkende feltlazaret et sidste skud i armen.
Sharks og Grunts bytter nutid for fremtid, og Grunts kan endelig bytte det hvide flag ud med Union Jack, eller Bloody Mary eller hvad nu...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. februar 2007, 12:34Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenKan man andet end at elske mine 2 stjernespillere?
Iguodala med en efterhånden stabil nat (7-9-13) 23 pts 7 rbs 15 ast. 1 stl :hug:
Desuden er Amare ved at være godt og grundigt OOOOND under kurven. En dejlig nat med 36 pts 13 rbs 1 blk :hug:
MAAAAN I LOVE 'EM :hug:
Kan man andet end at elske mine 2 stjernespillere?
Iguodala med en efterhånden stabil nat (7-9-13) 23 pts 7 rbs 15 ast. 1 stl :hug:
Desuden er Amare ved at være godt og grundigt OOOOND under kurven. En dejlig nat med 36 pts 13 rbs 1 blk :hug:
MAAAAN I LOVE 'EM :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. februar 2007, 14:24Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinRygterne vil, at der igen kommer røg fra køkkenet og at nogen har pillet ved gryderne...
:uhoh:
Rygterne vil, at der igen kommer røg fra køkkenet og at nogen har pillet ved gryderne...
:uhoh:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. februar 2007, 22:21Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenSynes nu Hooters får lidt for meget - AF WAIVERFEE'S!
Men jeg sidder jo heller ikke i udvalget ..
Synes nu Hooters får lidt for meget - AF WAIVERFEE'S!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. februar 2007, 22:34Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravntra-la-luuuu-la-la-lej.
Farmand sidder vel med mest waiver fee - hvis jeg må cutte KG næste sæson - da jeg ikke har råd til ham 😉
Men bortset fra det, med 4 nye hold næste år, så forbliver Jefferson jo ikke på waiverlisten, og har man ikke salary cap issues er Bibby jo en ganske habil starter (når selv et hold så spækket som mit har nydt godt af kampe fra Bibby, så kan andre hold det nok også).
Men nææææææ hvor føles det egentlig rart at ha ryddet ud i waivers (indtil Redd og KG skal videre selvf.).
Og Bosh sagde farvel med 41 point den dejlige dreng - du vil fortsat være en TWolf at heart :love:
tra-la-luuuu-la-la-lej.
Farmand sidder vel med mest waiver fee - hvis jeg må cutte KG næste sæson - da jeg ikke har råd til ham 😉
Men bortset fra det, med 4 nye hold næste år, så forbliver Jefferson jo ikke på waiverlisten, og har man ikke salary cap issues er Bibby jo en ganske habil starter (når selv et hold så spækket som mit har nydt godt af kampe fra Bibby, så kan andre hold det nok også).
Men nææææææ hvor føles det egentlig rart at ha ryddet ud i waivers (indtil Redd og KG skal videre selvf.).
Og Bosh sagde farvel med 41 point den dejlige dreng - du vil fortsat være en TWolf at heart :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. februar 2007, 23:25Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSynes nu Hooters får lidt for meget - AF WAIVERFEE'S!
Hvis jeg på nogen måde kunne vetoe den her, så tror jeg da nok jeg kunne finde motivationen... men selv om jeg nok er enig med dig i at Hooters kunne have presset handlen igennem uden waivers, så synes jeg ikke det er en veto-kandidat vi har her.
Hooters får en ung top 20 spiller, som dog slipper rookiekontrakten næste år.
Synes nu Hooters får lidt for meget - AF WAIVERFEE'S!
Hvis jeg på nogen måde kunne vetoe den her, så tror jeg da nok jeg kunne finde motivationen... men selv om jeg nok er enig med dig i at Hooters kunne have presset handlen igennem uden waivers, så synes jeg ikke det er en veto-kandidat vi har her.
Hooters får en ung top 20 spiller, som dog slipper rookiekontrakten næste år.