NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. januar 2007, 17:40Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnhhmmm, ku' være man skulle overveje at trade D12 for Millsap, for så at spare lidt salary :hmm
hhmmm, ku' være man skulle overveje at trade D12 for Millsap, for så at spare lidt salary :hmm
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. januar 2007, 17:57Oprindeligt skrevet af: JennerGod ide Kurt, men ved ikke om det er nok, hvad med en 3-way deal hvor svinet sender mig Okafor også, også kan du give ham Jefferson og Bibby :clap:
God ide Kurt, men ved ikke om det er nok, hvad med en 3-way deal hvor svinet sender mig Okafor også, også kan du give ham Jefferson og Bibby :clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. januar 2007, 0:06Oprindeligt skrevet af: Miller31Danish Twolf skrev:
GM Hansen kan ikke stemme her... han skal siddes overhørig grundet ordgylle.Iøvrigt kan man jo ikke bruge sådanne inferiøre stats til noget - det kræver starter minutter og over en længere kamprække, for at bedømme potentiale mhp. en fantasy starter. Ellers styrter du vel ud og signer Finley (15-6-2 og 2 steals på 19 min. uden en TO eller en PF), eller byder et 1. runde pick for Craig Smith der på 22 min. smider 26-8 og en steal uden nogen TO... :nanana:
12-8-1-4-2 på 19 min...
Hjalp det lidt på overbevisningen omkring den fantastiske knægt?
Danish Twolf skrev:
GM Hansen kan ikke stemme her... han skal siddes overhørig grundet ordgylle.Iøvrigt kan man jo ikke bruge sådanne inferiøre stats til noget - det kræver starter minutter og over en længere kamprække, for at bedømme potentiale mhp. en fantasy starter. Ellers styrter du vel ud og signer Finley (15-6-2 og 2 steals på 19 min. uden en TO eller en PF), eller byder et 1. runde pick for Craig Smith der på 22 min. smider 26-8 og en steal uden nogen TO... :nanana:
12-8-1-4-2 på 19 min...
Hjalp det lidt på overbevisningen omkring den fantastiske knægt?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. januar 2007, 8:17Oprindeligt skrevet af: Miller3120-7-0-3-5 Super Sheed!
Bynum med 14-11-3-0-1 også imponerende.En ok nat alligevel:clap:
20-7-0-3-5 Super Sheed!
Bynum med 14-11-3-0-1 også imponerende.
En ok nat alligevel:clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. januar 2007, 9:07Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnGM Hansen: Når du nu er så glad for Ronaldo Walkman, hvorfor sidder han så på din bænk ?
Var det ikke bedre at berette om dine startere 😉
Larry Hughes: 7 - 0 - 2 - 1 - 0
Boris Diaw: 4 - 1 - 8 - 0 - 0
Danny Granger: 13 - 5 - 1 - 1 - 0Men dem hører vi ikke så meget om... nææ, kun Sheed og Bynum.
Faktisk gælder det de fleste af de mange hundrede indlæg af GM'ere her, der berettes mest om en eller to spillere der har haft en fornuftig/god kamp, men man hører inte møj til de der underpræstere... Én superstjerne kan ikke kører et hold til tops.
Rygterne går iøvrigt på at GM Ravn har været ude og hente forstærkning i kampen om at sparke fra sig (sigtet går på det lurende hoved af en gryntene gris) - der skulle være tale om endnu en topscorer med fornuftige steals.
GM Hansen: Når du nu er så glad for Ronaldo Walkman, hvorfor sidder han så på din bænk ?
Var det ikke bedre at berette om dine startere 😉
Larry Hughes: 7 - 0 - 2 - 1 - 0
Boris Diaw: 4 - 1 - 8 - 0 - 0
Danny Granger: 13 - 5 - 1 - 1 - 0
Men dem hører vi ikke så meget om... nææ, kun Sheed og Bynum.
Faktisk gælder det de fleste af de mange hundrede indlæg af GM'ere her, der berettes mest om en eller to spillere der har haft en fornuftig/god kamp, men man hører inte møj til de der underpræstere... Én superstjerne kan ikke kører et hold til tops.
Rygterne går iøvrigt på at GM Ravn har været ude og hente forstærkning i kampen om at sparke fra sig (sigtet går på det lurende hoved af en gryntene gris) - der skulle være tale om endnu en topscorer med fornuftige steals.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. januar 2007, 10:18Oprindeligt skrevet af: Miller31Granger er egentlig godkendt, da han har øget sit bundniveau meget på det seneste..
Larry Hughes og Diaw er ikke mine ret mange timer længere;)
Så måske det var derfor disse ikke blev nævnt... Og Balkman er jo fremtidens mand, giv ham et par år i ligaen og du vil stoppe denne hetz!
Granger er egentlig godkendt, da han har øget sit bundniveau meget på det seneste..
Larry Hughes og Diaw er ikke mine ret mange timer længere;)
Så måske det var derfor disse ikke blev nævnt... Og Balkman er jo fremtidens mand, giv ham et par år i ligaen og du vil stoppe denne hetz!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. januar 2007, 10:53Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDanish Twolf skrev:
Faktisk gælder det de fleste af de mange hundrede indlæg af GM'ere her, der berettes mest om en eller to spillere der har haft en fornuftig/god kamp, men man hører inte møj til de der underpræstere... Én superstjerne kan ikke kører et hold til tops.Hvorfor snakker du så konstant om mig Kurt? Jeg er ligaens lysende stjerne og superstar, og du snakker nærmest ikke om andet...
:uhoh:
Danish Twolf skrev:
Hvorfor snakker du så konstant om mig Kurt? Jeg er ligaens lysende stjerne og superstar, og du snakker nærmest ikke om andet...
:uhoh:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. januar 2007, 10:58Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnWalkman mig her og MP3 spiller mig der...
Ndudi Ebi snittede i 2004/05 sæsonen 13,5 point og 8 rebounds per kamp, du kan få ham i bytte for MusicMan og et 2. runde pick.
Walkman mig her og MP3 spiller mig der...
Ndudi Ebi snittede i 2004/05 sæsonen 13,5 point og 8 rebounds per kamp, du kan få ham i bytte for MusicMan og et 2. runde pick.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. januar 2007, 12:55Oprindeligt skrevet af: bozzyGodt nyt fra Vestre Jailblazers.
Mo Will vendte i nat tilbage til holdet og responderede med
30-6-10-2-0.Dette er hårdt tiltrængt da holdets andre PG's R.Davis og Luke Ridnour er inde i dårlige stimer. Ridnour tåger nærmest rundt i en depressiv tilstand for tiden. Speedy er blevet ligaens nye GHill, og dermed også lavet af glas. Så velkommen tilbage til MoWill.
Nu ser tingene ganske fornuftige ud igen.
Mo Will - Der nærmest spiller på allstar niveau i år.
Kobe - Der som altid er MVP kandidat, og i januar har haft rene LeBron stats.
Ron Artest - I januar har han snittet 21,7ppg - 5,8rpg - 3,5apg - 2,1spg
Al Jefferson - 18,8ppg - 14,0rpg - 2,5bpg i de sidste syv kampe (dog en dårlig kamp i nat)
Og sidst men ikke mindst det to-hovedet center monster Brad Miller (som er ved at ligne sig selv igen) og evigt unge og flexende Zo.
Godt nyt fra Vestre Jailblazers.
Mo Will vendte i nat tilbage til holdet og responderede med
30-6-10-2-0.
Dette er hårdt tiltrængt da holdets andre PG's R.Davis og Luke Ridnour er inde i dårlige stimer. Ridnour tåger nærmest rundt i en depressiv tilstand for tiden. Speedy er blevet ligaens nye GHill, og dermed også lavet af glas. Så velkommen tilbage til MoWill.
Nu ser tingene ganske fornuftige ud igen.
Mo Will - Der nærmest spiller på allstar niveau i år.
Kobe - Der som altid er MVP kandidat, og i januar har haft rene LeBron stats.
Ron Artest - I januar har han snittet 21,7ppg - 5,8rpg - 3,5apg - 2,1spg
Al Jefferson - 18,8ppg - 14,0rpg - 2,5bpg i de sidste syv kampe (dog en dårlig kamp i nat)
Og sidst men ikke mindst det to-hovedet center monster Brad Miller (som er ved at ligne sig selv igen) og evigt unge og flexende Zo.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. januar 2007, 13:22Oprindeligt skrevet af: MartanicSkal da ikke være nogen hemmelighed, at hvis jeg ikke nævner spillere, er det fordi de lige så godt har kunne ligge i Århus Havn.
Men det er jo også helt naturligt at fremhæve de gode præstationer fremfor de mindre flamerende.
Man kan jo også vælge at betragte det som, at vi ser det positive fremfor det negative her i NBAiKL, og så er det jo lige pludselig rigtig positivt, at det kun er de præstationer der bliver nævnt 🙂
Siger Martin, mens han taler lidt uden om de lidt blandede præstationer i natten, hvor det mest opløftende var i alt 7 steals til de herrer Brand og Arenas.
Skal da ikke være nogen hemmelighed, at hvis jeg ikke nævner spillere, er det fordi de lige så godt har kunne ligge i Århus Havn.
Men det er jo også helt naturligt at fremhæve de gode præstationer fremfor de mindre flamerende.
Man kan jo også vælge at betragte det som, at vi ser det positive fremfor det negative her i NBAiKL, og så er det jo lige pludselig rigtig positivt, at det kun er de præstationer der bliver nævnt 🙂
Siger Martin, mens han taler lidt uden om de lidt blandede præstationer i natten, hvor det mest opløftende var i alt 7 steals til de herrer Brand og Arenas.