Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 88 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Man kunne også se sådan på det, at så længe det går så pisse dårligt for Grunts, så hører i ikke så meget larm herfra. Det kan da kun være positivt på det fede måde.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Det går da suverænt godt for svinene, altså de tre du gider sende på banen... meeeen, nu er CP3 jo næsten klar igen og CV3 er på vej mod startertjansen (og ødelægger rebounds fra Bogut)... så mangler du jo bare lynkineseren.

HVORNÅR ER DER NOGEN DER FÅR SMIDT EN ULTIMATE INSIDER PÅ IGEN 🙁 (JA, helst nogen der ikke er skribenter, for de må godt lave en nyhed eller to 😉 ).

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Tyson Chandler on a roll

Seneste 3 kampe har resulteret i 11,67 point, 14,33 rebounds og 5 blocks.

Ellers ingen kommentarer

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Mine Trail Blazers drenge gjorde igen ggd figur.

Zach Randolp med 20-13-4-3-2 og Roy med 19-4-4-1 igen ok for en rookie...

Bedst af alt valgte GM Døssing dog at smide "The Paperboy" ind, da rygterne om AK og Boozers skader så ud til åbne en plads til Millsap, vi blev nervøse da det første navn viå i boxscoren var Kirilenko, men da vi nåede til P.Millsap var vi ikke skuffede 16-12-3-1-2 smed knægten af sig på 31 minutter! Jo tak !

Foye var også udemærket på vores bænk med bla 5 boards og 6 assist ...

Nej hvor går det dårligt, og hvor er det dog træls at have skader, og åååhhh nej hvor deprimerende at have Marvin Williams på bænken og suk Dwight Howard havde dårligere stats end både Darko Milicic og Hedo Turkoglu...

😆

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Hmm..

Undertegnede er lige så stille, og uden den helt store opmærksomhed, kravlet op i top5. Mon ikke Nash/KG/Dirk tager sidste halvdel af sæsonen med storm så patterne kan havne i top3?

Jo tak!!

..og props til Mikki Moore der tog 5 steals i nat. Han ved hvad holdet har brug for :tup:

Der er kamp om den tredjeplads... selv Grunts ser nu ud til at kæmpe sig frem mod den, oppe fra godt nok, men hvad :uhoh:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Lad os alle i kor fortælle den stakkels lille grynte fra træskolandet at vi har såååå ondt af ham, kom så alle sammen: :nanana:

Oprindeligt skrevet af: Zonker

[Twin Peaks mode on] I'll catch you with my death-bag! You might think I've gone insane, but I promise, I will kill again!! [Twin Peaks mode off]

Bare lige som hyldest til at sæson 2 endelig kommer på DVD d. 10/4 :hug:

Kurt jeg gør jo bare mit bedste for at være negativ... jeg gør jo hvad the goodfather of NBAinfo siger.

😉

ReferencerSide 88 af 635Reference