NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. januar 2007, 15:19Oprindeligt skrevet af: Pacersjeg er også okay tilfreds med nattens produktion... Maggette begynder at smide en masse assists afsted 😀
4,1 assists i de sidste 7 kampe 😀
Men ellers stod Kidd og Maggette for 30 point, 11 rebounds, 13 assists og 3 blocks
jeg er også okay tilfreds med nattens produktion... Maggette begynder at smide en masse assists afsted 😀
4,1 assists i de sidste 7 kampe 😀
Men ellers stod Kidd og Maggette for 30 point, 11 rebounds, 13 assists og 3 blocks
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. januar 2007, 15:18Oprindeligt skrevet af: Miller31Så slog Balkman lige sit talent fast igen..
10-8-1 på 13 min, det er da en helt imponerende produktion af vores unge håb!
I'm a Balkman-believer!:love:
EDIT:
Hov, jeg havde så ikke liiiige tjekket Lakers.. Men det er hermed gjort.. 11-16-1-0-7 af Bynum.. Den knægt bliver seriøst ond!
Så slog Balkman lige sit talent fast igen..
10-8-1 på 13 min, det er da en helt imponerende produktion af vores unge håb!
I'm a Balkman-believer!:love:
EDIT:
Hov, jeg havde så ikke liiiige tjekket Lakers.. Men det er hermed gjort.. 11-16-1-0-7 af Bynum.. Den knægt bliver seriøst ond!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. januar 2007, 15:36Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHænderne op alle dem der er møghamrende trætte af at høre om en no-good-112-on-the-dusin-workhorse-never-gonna-be-a-starter Fakeman, der bliver forsøgt hypet af GM Hansen i en grad at ingen har tænkt sig at byde et 3. runde pick for ham alligevel. :e
Hænderne op alle dem der er møghamrende trætte af at høre om en no-good-112-on-the-dusin-workhorse-never-gonna-be-a-starter Fakeman, der bliver forsøgt hypet af GM Hansen i en grad at ingen har tænkt sig at byde et 3. runde pick for ham alligevel. :e
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. januar 2007, 16:17Oprindeligt skrevet af: Miller31Danish Twolf skrev:
Hænderne op alle dem der er møghamrende trætte af at høre om en no-good-112-on-the-dusin-workhorse-never-gonna-be-a-starter Fakeman, der bliver forsøgt hypet af GM Hansen i en grad at ingen har tænkt sig at byde et 3. runde pick for ham alligevel. :eKnægten er ikke til salg..
Og tjah, GM har bare fundet en spiller der har særdeles stort fantasy-talent og arbejder stenhårdt... 10-8-1 på 13. min, er vel næsten ligeså gode som Howards 19-4-2-0-1 på 39 i nat?:lol:
Danish Twolf skrev:
Hænderne op alle dem der er møghamrende trætte af at høre om en no-good-112-on-the-dusin-workhorse-never-gonna-be-a-starter Fakeman, der bliver forsøgt hypet af GM Hansen i en grad at ingen har tænkt sig at byde et 3. runde pick for ham alligevel. :e
Knægten er ikke til salg..
Og tjah, GM har bare fundet en spiller der har særdeles stort fantasy-talent og arbejder stenhårdt... 10-8-1 på 13. min, er vel næsten ligeså gode som Howards 19-4-2-0-1 på 39 i nat?:lol:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. januar 2007, 16:57Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnGM Hansen kan ikke stemme her... han skal siddes overhørig grundet ordgylle.
Iøvrigt kan man jo ikke bruge sådanne inferiøre stats til noget - det kræver starter minutter og over en længere kamprække, for at bedømme potentiale mhp. en fantasy starter. Ellers styrter du vel ud og signer Finley (15-6-2 og 2 steals på 19 min. uden en TO eller en PF), eller byder et 1. runde pick for Craig Smith der på 22 min. smider 26-8 og en steal uden nogen TO... :nanana:
GM Hansen kan ikke stemme her... han skal siddes overhørig grundet ordgylle.
Iøvrigt kan man jo ikke bruge sådanne inferiøre stats til noget - det kræver starter minutter og over en længere kamprække, for at bedømme potentiale mhp. en fantasy starter. Ellers styrter du vel ud og signer Finley (15-6-2 og 2 steals på 19 min. uden en TO eller en PF), eller byder et 1. runde pick for Craig Smith der på 22 min. smider 26-8 og en steal uden nogen TO... :nanana:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. januar 2007, 7:28Oprindeligt skrevet af: ZonkerKG hører mit råb om manglen på steals og leverer 7 af slagsen mod Clips :hug:
/me elsker sine forwards!
Dirk med 32-11-5 og KG med 32-9-3-7 :love:
KG hører mit råb om manglen på steals og leverer 7 af slagsen mod Clips :hug:
/me elsker sine forwards!
Dirk med 32-11-5 og KG med 32-9-3-7 :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. januar 2007, 7:49Oprindeligt skrevet af: MartanicBrand, 25-12-0-1-4
Chandler: 8-15-1-0-7Der var vist lige et par stykker der skulle opgraderer dem selv på blocklisten 🙂
I øvrigt Gordon med en standard kamp efter nye termer: 34-6-7-1
Så var der lige historien om Sergio Rodriguez. Blot 17 minutter får han af Narrehatten McMillan, og så sætter han alligevel 7-1-7-3 på tavlen (teamleader i Assists og steals)
Brand, 25-12-0-1-4
Chandler: 8-15-1-0-7
Der var vist lige et par stykker der skulle opgraderer dem selv på blocklisten 🙂
I øvrigt Gordon med en standard kamp efter nye termer: 34-6-7-1
Så var der lige historien om Sergio Rodriguez. Blot 17 minutter får han af Narrehatten McMillan, og så sætter han alligevel 7-1-7-3 på tavlen (teamleader i Assists og steals)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. januar 2007, 13:58Oprindeligt skrevet af: JennerFaktisk mange gode ting fra Fistfighters spillere i nat:
Zach Randolph var nok nattens højdepunkt med hans 42-12-2-2
Zachs holdkammerat Roy AKA ROY smed endnu en god line der viser hans potentialle som den næste stjerne SG i NBA, 16-4-6-3....
Luol Deng var ikke helt skarp skud mæssigt, men 14 rebounds for en spiller der kan spille SG er ok, de 12 point er ikke dårligt og 1 block skader heller ikke....
Troy Murphy er tilbage i hans sædvanelige rebound humør, 12 boards i nat, og 3 assist og 1 block er ikke skidt for T-Murph....
Nattens højdepunkt var dog PAUL MILLSAP aka the paperboy. Jeg har hele tiden sagt at når han får minutter, når Boozer og AK går ned bliver han sweeeeet, og da både Boozer og AK gik ned i nat steppede han lige op med 15-17-0-1-2, det ligner jo næsten Ben Wallace med point. 10 af hans boards var desuden offensive, hvornår tog en rookie sidst 10 angrebsrebounds ? det må Kurt have en statestik på 😀
Faktisk mange gode ting fra Fistfighters spillere i nat:
Zach Randolph var nok nattens højdepunkt med hans 42-12-2-2
Zachs holdkammerat Roy AKA ROY smed endnu en god line der viser hans potentialle som den næste stjerne SG i NBA, 16-4-6-3....
Luol Deng var ikke helt skarp skud mæssigt, men 14 rebounds for en spiller der kan spille SG er ok, de 12 point er ikke dårligt og 1 block skader heller ikke....
Troy Murphy er tilbage i hans sædvanelige rebound humør, 12 boards i nat, og 3 assist og 1 block er ikke skidt for T-Murph....
Nattens højdepunkt var dog PAUL MILLSAP aka the paperboy. Jeg har hele tiden sagt at når han får minutter, når Boozer og AK går ned bliver han sweeeeet, og da både Boozer og AK gik ned i nat steppede han lige op med 15-17-0-1-2, det ligner jo næsten Ben Wallace med point. 10 af hans boards var desuden offensive, hvornår tog en rookie sidst 10 angrebsrebounds ? det må Kurt have en statestik på 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. januar 2007, 14:07Oprindeligt skrevet af: MartanicBåde Okafor og D12 gjorde det i hvert fald i deres rookie sæsoner. Har dog ikke lige styr på, om der har været nogen siden.
Både Okafor og D12 gjorde det i hvert fald i deres rookie sæsoner. Har dog ikke lige styr på, om der har været nogen siden.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. januar 2007, 14:56Oprindeligt skrevet af: JennerTak Martin, konklusionen må være at Millsap er den næste D12/Okafor :clap:
Tak Martin, konklusionen må være at Millsap er den næste D12/Okafor :clap: