Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 85 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: bozzy

Den rigtige Big Al (ikke ham den svage rebounder fra Warriors) viste endnu en gang at han er med i eliten af unge PF/C'ers med sine
26-14-2-1-2

Kobe fejrede et års dagen for sin 81 points kamp med 42-8-2-2-1

Zo gjorde endnu engang sit famøse arbejde i forsvaret med 10-7-1-0-4 B)

Alt i alt hentede holdet i nat 140-48-15:awch: -7-8

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Miller31 skrev:
Bynum flashede lige sit fantastiske fantasy-talent i nat. 10-15-4-0-4 Imponerende statline af knægten, der er blot få måneder ældre end sin GM...

Baronen med sædvanligt vanvittige stats, denne gang blev det til 15-3-7-5-1

Hughes med 16-3-7-2

Granger gør det ikke vildt godt, men stadig godkendt, 19-3-1 i nat, positivt er dog han er blevet starter efter tradet, og samtidig laver flere og flere points..

AK floppede igen, en statline er ikke værd at nævne, at han derimod er på trading-block'en hos Jazz, det er særdeles dejligt at se!

Garbajosa med 8-6-5-3, fint fra min bænk og han godt at se ham tilbage.

Sidst men ikke mindst, så var Balkman tilbage efter et par kampes pause, det blev fejret med 1 min på banen, hvor han lige leverede 2 points, der er krummer i knægten:clap:

Alt i alt begynder det at lysne op for GangStars, efter 1-1½ måned, hvor det har været ganske skidt!

Er det bare mig eller er det ikke nøjagtig det samme GM Stjerne Hansen siger efter hver nats kampe ?? Det må da snart ha' været lyst i lang tid derovre i det mørke jylland.

Og så lige en generel lille forespørgsel... den her tråd var egentlig som kompliment (de små hurtige) til Ultimate Insider.. er NBAiKL's egen Hoopshype gået helt i hundene ? Ikke flere der har lyster til lidt interviews eller baggrundshistorier fra NBAiKL's virkelige hårde verden ? 🙁 🙁

Så mange kampe spillet og så få point der skiller mig fra et Svin.

Hvis GM Schweinhund ellers får det samme ud af de 15 kampe han har i hånden ift. farmand her, som han snitter dags dato, så vil vores indbyrdes regnskab se således ud:

POINT: Svinet fører med 51
REBOUNDS: Gud oppe med 63
ASSISTS: Gud oppe med 115
STEALS: Svinet fører med 25
BLOCKS: Svinet fører med 19

I'm all over the dimes, men har en del problemer i steals... så en eller anden må hellere få solgt mig en ordentlig steals fætter.

Kom så Meyer... stik mig Arenas... du får Bibby og et andet runde pick 2008 for ham.

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Ja da. Jeg har også altid drømt om at gå 13 point, 1 assist og 1 steal ned og 1½ million op i løn for et 2.runde pick 😀

Monster line af Brand i nat, hvor jeg igen må bemærke samlet 4 assist i snit på de 4 spillere fra holdet. Brand havde 25-7-5-3-3

damn, går du ikke mere ned i prod. fra Gil til Bibby :O så er det jo ligefør vi har en deal hvis jeg smider Shaq oveni. :hmm

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg ganske tilfreds med West efter sit comeback :hug: I fire kampe efter en så lang skadespause har han alligevel præsteret de flotte snit:

19,3 - 11,3 - 2,0 - 1,8 - 0,5 Det er jeg mere end tilfreds med :clap:

og derudover ser Harrington ud til at nyde sit nye hjem (dog med moderate rebounds) men ellers en statline efter 3 kampe på:

24,3 - 5,7 - 3,3 - 2,33 (!) - 0,3

Oprindeligt skrevet af: bozzy

(dog med moderate rebounds)

Hey, er det ikke derfor at Pacers tradede ham - Han er jo en dårlig rebounder....

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Granger begynder at lugte meget langt væk af en kommende stjerne!

Flere og flere skud har han fået på det seneste, adskillige gange er Pacers gået til ham i crunch og i nat leverede knægten så 14 points i henholdsvis 4. periode og overtiden..!

I alt blev det til 16-5-3-2-1 for knægten, det ser bestemt godt ud for ham efter GS-Pacers-tradet!

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Mangler du ikke at nævne én spiller Chrstian? :O

Mest iøjnefaldende for mig på en ringe nat var Chandler med 3 assists 🙂

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Mener du 6-0-1-1-1 på 14 min, så jo.. Balkman:hug:

Ellers må det vist være 18-12-4-0-3 af AK47, hvilket siger noget om man ikke skal afskrive den russiske riffel!

ReferencerSide 85 af 635Reference