NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. januar 2007, 12:23Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinYes sir... så ser vi som forventet den nye, genfødte, dominerende, ude-for-at-genoprette-sit-renome Jax.
Tør da nok love for, at han viste tænder i nat :clap:
Yes sir... så ser vi som forventet den nye, genfødte, dominerende, ude-for-at-genoprette-sit-renome Jax.
Tør da nok love for, at han viste tænder i nat :clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. januar 2007, 16:46Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnYes sir.. eller rettere NO BOYZ.
3 spillere i kamp i foregårs... Dwight har sin karrieres dårligste kamp med 1 sølle point!!! Alle fejl indenfor en kilometers radius bliver fløjtet mod ham (og så havde han iøvrigt også bare en off day) og 6 fejl og ud.
Josh Smith ejected efter 17 minutter (og får sikkert bøde og hele svineriet efter et par fingre til publikum på vej ud).
Og endelig Deron Williams med 6 fejl og ud.
...i alt et snit på tre superstartere der giver: 5,0 - 3,3 - 3,3 - 0,66 - 1,0
:shaq: :shaq: :shaq:
PS. nå ja, og i nat blev Wade skadet og Jefferson er ude de næste 1½-2mdr efter operation - yihaaa det kører på skinner.
Yes sir.. eller rettere NO BOYZ.
3 spillere i kamp i foregårs... Dwight har sin karrieres dårligste kamp med 1 sølle point!!! Alle fejl indenfor en kilometers radius bliver fløjtet mod ham (og så havde han iøvrigt også bare en off day) og 6 fejl og ud.
Josh Smith ejected efter 17 minutter (og får sikkert bøde og hele svineriet efter et par fingre til publikum på vej ud).
Og endelig Deron Williams med 6 fejl og ud.
...i alt et snit på tre superstartere der giver: 5,0 - 3,3 - 3,3 - 0,66 - 1,0
:shaq: :shaq: :shaq:
PS. nå ja, og i nat blev Wade skadet og Jefferson er ude de næste 1½-2mdr efter operation - yihaaa det kører på skinner.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. januar 2007, 17:07Oprindeligt skrevet af: JennerJeg skal da lige juble lidt:
Som sagt Roy er ved at finde formen: 28-9-2-2 lød det på i nat 😀
GM Døssing havde i går Randy Foye i spil da der er et par kampe til overs på PG, og der samtidig var suspension til et par nøglespillere hos Wolves hvilket nok ville betyde flere min og touches til Foye. Foye levede op til forventningerne, 25-6-2 er ikke dårligt, men både Foye og Roy måtte gerne lige droppe et par dimes mere, og Foye skal lave lidt steals... Men de to spillere viser virkelig at de kommer til at få stor betydning for deres hold !
Zach Randolph var sit solide selv, 19-12-2.... Det ser bedre og bedre ud for holdet :clap:
Jeg skal da lige juble lidt:
Som sagt Roy er ved at finde formen: 28-9-2-2 lød det på i nat 😀
GM Døssing havde i går Randy Foye i spil da der er et par kampe til overs på PG, og der samtidig var suspension til et par nøglespillere hos Wolves hvilket nok ville betyde flere min og touches til Foye. Foye levede op til forventningerne, 25-6-2 er ikke dårligt, men både Foye og Roy måtte gerne lige droppe et par dimes mere, og Foye skal lave lidt steals... Men de to spillere viser virkelig at de kommer til at få stor betydning for deres hold !
Zach Randolph var sit solide selv, 19-12-2.... Det ser bedre og bedre ud for holdet :clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. januar 2007, 7:33Oprindeligt skrevet af: ZonkerProps til min nyerhvervelse Mikki Moore der med 22-4-4-0-1 gjorde det fornuftigt for Nets. En klar opgradering for Primoz *6 fejl på 10 minutter* Brezec!
Props til min nyerhvervelse Mikki Moore der med 22-4-4-0-1 gjorde det fornuftigt for Nets. En klar opgradering for Primoz *6 fejl på 10 minutter* Brezec!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. januar 2007, 9:10Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinCambys rebounds i de seneste kampe:
22, 17, 14, 24, 16, 15, 12, 16, 13
:hmm
Cambys rebounds i de seneste kampe:
22, 17, 14, 24, 16, 15, 12, 16, 13
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. januar 2007, 9:23Oprindeligt skrevet af: Miller31Kapitalistsvin skrev:
Cambys rebounds i de seneste kampe:22, 17, 14, 24, 16, 15, 12, 16, 13
Hvis så bare han hold havde en aktiv GM:confused:
Kapitalistsvin skrev:
Cambys rebounds i de seneste kampe:22, 17, 14, 24, 16, 15, 12, 16, 13
Hvis så bare han hold havde en aktiv GM:confused:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. januar 2007, 9:29Oprindeligt skrevet af: ZonkerHan er godt nok ikke aktiv i debatten, emn han loggede da på siden igår aftes så..
Han er godt nok ikke aktiv i debatten, emn han loggede da på siden igår aftes så..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. januar 2007, 9:40Oprindeligt skrevet af: HrNilssonSteve Blake begynder at ligne et kæmpe kup...12 assists og kun et turnover!
Steve Blake begynder at ligne et kæmpe kup...12 assists og kun et turnover!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. januar 2007, 14:26Oprindeligt skrevet af: Miller31Bynum flashede lige sit fantastiske fantasy-talent i nat. 10-15-4-0-4 Imponerende statline af knægten, der er blot få måneder ældre end sin GM...
Baronen med sædvanligt vanvittige stats, denne gang blev det til 15-3-7-5-1
Hughes med 16-3-7-2
Granger gør det ikke vildt godt, men stadig godkendt, 19-3-1 i nat, positivt er dog han er blevet starter efter tradet, og samtidig laver flere og flere points..
AK floppede igen, en statline er ikke værd at nævne, at han derimod er på trading-block'en hos Jazz, det er særdeles dejligt at se!
Garbajosa med 8-6-5-3, fint fra min bænk og han godt at se ham tilbage.
Sidst men ikke mindst, så var Balkman tilbage efter et par kampes pause, det blev fejret med 1 min på banen, hvor han lige leverede 2 points, der er krummer i knægten:clap:
Alt i alt begynder det at lysne op for GangStars, efter 1-1½ måned, hvor det har været ganske skidt!
Bynum flashede lige sit fantastiske fantasy-talent i nat. 10-15-4-0-4 Imponerende statline af knægten, der er blot få måneder ældre end sin GM...
Baronen med sædvanligt vanvittige stats, denne gang blev det til 15-3-7-5-1
Hughes med 16-3-7-2
Granger gør det ikke vildt godt, men stadig godkendt, 19-3-1 i nat, positivt er dog han er blevet starter efter tradet, og samtidig laver flere og flere points..
AK floppede igen, en statline er ikke værd at nævne, at han derimod er på trading-block'en hos Jazz, det er særdeles dejligt at se!
Garbajosa med 8-6-5-3, fint fra min bænk og han godt at se ham tilbage.
Sidst men ikke mindst, så var Balkman tilbage efter et par kampes pause, det blev fejret med 1 min på banen, hvor han lige leverede 2 points, der er krummer i knægten:clap:
Alt i alt begynder det at lysne op for GangStars, efter 1-1½ måned, hvor det har været ganske skidt!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. januar 2007, 14:38Oprindeligt skrevet af: MartanicIkke det store at rapportere fra Royals, men jeg glæder mig allerede til i morgen, hvor der skal meldes om en stor kamp af Arenas. Det kan jo kun blive vildt mod Suns 🙂
Indtil da glæder jeg mig da over Gordons lyst til at score point på samlebånd, så hans nat lød på 31-4-2-1. Netop godkendt men så heller ikke mere.
Ikke det store at rapportere fra Royals, men jeg glæder mig allerede til i morgen, hvor der skal meldes om en stor kamp af Arenas. Det kan jo kun blive vildt mod Suns 🙂
Indtil da glæder jeg mig da over Gordons lyst til at score point på samlebånd, så hans nat lød på 31-4-2-1. Netop godkendt men så heller ikke mere.