NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. januar 2007, 11:38Oprindeligt skrevet af: JennerEndelig en aften hvor flere af vores spillere faktisk leverede varen :tup:
TJ Ford der ellers har været ganske god og solid, og Ilgauskas som har været det samme var aftenens "[censored]r", 6 assist fra Ford og 1 block fra Z er det eneste man måske kunne være glad for :uhoh:
MEN så var det jo godt man ahvde fire andre spillere 😀 I går var GM Døssing meget tæt på at putte Channing Frye i line uppen da han spillede med Wizards = fantasy venlig kamp, jeg holdt mig dog på måtten og det er jeg skisme glad for i dag:
Luol Deng med 19-9-2-2 ganske udemærket, vi brokker os ikke.
Sam Cassell var en af dem vi overvejede at bænke, men da vi opdagede at Shaun Livingston var ude beholdt vi ham inde, han sagde tak for tilliden med 23-4-13-1.
Den anden vi var ved at bænke, Brandon Roy viste virkelig at vi ikke bør overveje at bænke ham !!! 19-10-4-6 Det er vist første gang Fistfighters har 6 steals fra en spiller :hug:
Zach Randolph viste sig også fra sin geniale side med 26-12-4-2
Alt i alt en deeeeeeeeeeejlig nat 😀
Endelig en aften hvor flere af vores spillere faktisk leverede varen :tup:
TJ Ford der ellers har været ganske god og solid, og Ilgauskas som har været det samme var aftenens "[censored]r", 6 assist fra Ford og 1 block fra Z er det eneste man måske kunne være glad for :uhoh:
MEN så var det jo godt man ahvde fire andre spillere 😀 I går var GM Døssing meget tæt på at putte Channing Frye i line uppen da han spillede med Wizards = fantasy venlig kamp, jeg holdt mig dog på måtten og det er jeg skisme glad for i dag:
Luol Deng med 19-9-2-2 ganske udemærket, vi brokker os ikke.
Sam Cassell var en af dem vi overvejede at bænke, men da vi opdagede at Shaun Livingston var ude beholdt vi ham inde, han sagde tak for tilliden med 23-4-13-1.
Den anden vi var ved at bænke, Brandon Roy viste virkelig at vi ikke bør overveje at bænke ham !!! 19-10-4-6 Det er vist første gang Fistfighters har 6 steals fra en spiller :hug:
Zach Randolph viste sig også fra sin geniale side med 26-12-4-2
Alt i alt en deeeeeeeeeeejlig nat 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. januar 2007, 14:50Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSå er stillingen opdateret... spørgsmålet er så bare hvornår Hr. Kofoed får taget sig sammen til at opdatere holdsiderne ??
Det ser fornemt ud med Commish briller sådan som stillingen for uge 11 og totalt ser ud, dog bliver det tydeligt når man tager Svinets dybe lommer af ekstra kampe i betragtning at han stadig har teten.
Men der skal ske noget meget stort snart hvis ikke det forbliver et to-mandsløb til målstregen. I rebounds og assist fører jeg foran grynterne, mens det er lige omvendt i point og blocks. En ellers fornem tiebreaker bliver så afgjort i steals hvor Svinet ikke alene fører men hvor jeg er nede på 4. pladsen.
Nu må man så bare håbe at Yao og specielt CP3 holder sig ude på bænken lidt længere (selvom CP3 er begyndt at træne igen 🙁 ).
Så er stillingen opdateret... spørgsmålet er så bare hvornår Hr. Kofoed får taget sig sammen til at opdatere holdsiderne ??
Det ser fornemt ud med Commish briller sådan som stillingen for uge 11 og totalt ser ud, dog bliver det tydeligt når man tager Svinets dybe lommer af ekstra kampe i betragtning at han stadig har teten.
Men der skal ske noget meget stort snart hvis ikke det forbliver et to-mandsløb til målstregen. I rebounds og assist fører jeg foran grynterne, mens det er lige omvendt i point og blocks. En ellers fornem tiebreaker bliver så afgjort i steals hvor Svinet ikke alene fører men hvor jeg er nede på 4. pladsen.
Nu må man så bare håbe at Yao og specielt CP3 holder sig ude på bænken lidt længere (selvom CP3 er begyndt at træne igen 🙁 ).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. januar 2007, 16:51Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDen stillingsoversigt for uge 11 er bare et marketings trick fra Wolves' side. I skal ikke tro på det.
:uhoh:
Den stillingsoversigt for uge 11 er bare et marketings trick fra Wolves' side. I skal ikke tro på det.
:uhoh:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. januar 2007, 9:05Oprindeligt skrevet af: PacersYES....!! Så er David West lang om længe tilbage...
Det er sq super stats i en com-back kamp efter små 2 måneder med 19 point, 11 rebounds, 3 assists, 2 steals!!!!
Det kan jeg kun være tilfreds med... :clap:
YES....!! Så er David West lang om længe tilbage...
Det er sq super stats i en com-back kamp efter små 2 måneder med 19 point, 11 rebounds, 3 assists, 2 steals!!!!
Det kan jeg kun være tilfreds med... :clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. januar 2007, 10:10Oprindeligt skrevet af: Daniel BrandtEn dejlig nat jeg havde... LeBron med en triple double, 30-10-10
Og Gerald Wallace er tilbage med stil, 18-15-3-3-1, og Carlos Boozer fortsætter sit big time spil med 23-19-3-2-0.Og for det ikke skal være løgn, så spillede Jameer som en pg i nat. 15 points og 7 assist 😮 . og så skal vi da også nævne den sidste spiller i action, Mehmet Okur med 27-3-1-1-1
Så en glimrende nat herfra: 113 point - 49 reb. - 24 assist- 8 stl - 2 blocks.
Dejlig nat
En dejlig nat jeg havde... LeBron med en triple double, 30-10-10
Og Gerald Wallace er tilbage med stil, 18-15-3-3-1, og Carlos Boozer fortsætter sit big time spil med 23-19-3-2-0.
Og for det ikke skal være løgn, så spillede Jameer som en pg i nat. 15 points og 7 assist 😮 . og så skal vi da også nævne den sidste spiller i action, Mehmet Okur med 27-3-1-1-1
Så en glimrende nat herfra: 113 point - 49 reb. - 24 assist- 8 stl - 2 blocks.
Dejlig nat
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. januar 2007, 11:34Oprindeligt skrevet af: Miller31Sheed med 18-9-2-3-1, så fantastisk nat af ham!
AK med 8-5-6-1-2, så selvom det ikke er optimalt, så er det kun points der er under ligaens snit:)
Boris Diaw fra min bænk med 21-4-1-0-2, så det var godkendt.
Larry Hughes, ikke optimalt med alligevel ok.
Så en halv-stille nat fra GangStars, hvor det mest positive er at AK endelig har brokket sig over sin indflydelse!
Sheed med 18-9-2-3-1, så fantastisk nat af ham!
AK med 8-5-6-1-2, så selvom det ikke er optimalt, så er det kun points der er under ligaens snit:)
Boris Diaw fra min bænk med 21-4-1-0-2, så det var godkendt.
Larry Hughes, ikke optimalt med alligevel ok.
Så en halv-stille nat fra GangStars, hvor det mest positive er at AK endelig har brokket sig over sin indflydelse!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. januar 2007, 11:40Oprindeligt skrevet af: MartanicAhh Christian. Rebounds er da også lidt under ligaens snit 🙂
Også en meget stille nat hos Royals, hvor det ret beset kun var Arenas der for alvor producerede med hans 30-7-6-2
Ellers gjorde Salmons og Rodriguez til dels det de er med for (lidt dimes), i denne svære tid :uhoh:
Ahh Christian. Rebounds er da også lidt under ligaens snit 🙂
Også en meget stille nat hos Royals, hvor det ret beset kun var Arenas der for alvor producerede med hans 30-7-6-2
Ellers gjorde Salmons og Rodriguez til dels det de er med for (lidt dimes), i denne svære tid :uhoh:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. januar 2007, 13:20Oprindeligt skrevet af: JennerUhhhh jeg elsker mine unge talentet 😀
Roy aka ROY er ved at finde formen efter hans skade, 22-5-4-1-1, bestemt godkendt af en rookie. Min anden elskværdige Portland dreng Zach Randolph, smed lige 36-15-1-2 i statsheetet, så hans præstation er bestemt også godkendt....
Sidst men ikke mindst var det godt at se Randye Foye producere (igen i crunchtime :o). 16-5-4-1-1 er vi glade for her hos Fistfighters 😀
Uhhhh jeg elsker mine unge talentet 😀
Roy aka ROY er ved at finde formen efter hans skade, 22-5-4-1-1, bestemt godkendt af en rookie. Min anden elskværdige Portland dreng Zach Randolph, smed lige 36-15-1-2 i statsheetet, så hans præstation er bestemt også godkendt....
Sidst men ikke mindst var det godt at se Randye Foye producere (igen i crunchtime :o). 16-5-4-1-1 er vi glade for her hos Fistfighters 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. januar 2007, 11:08Oprindeligt skrevet af: Miller31Det var pokkers! AK47 lignede sig selv i nat:O
10-6-7-3-2 rigtig flot statline!
Tyrus Thomas spillede blot 11 min med hele 4-5-0-0-3 kan man kun være imponeret.
Bynum yderst tæt på en double-double.
Granger får mere og mere indflydelse hos Pacers, så han skal nok blive bedre med tiden!Ellers ikke det så meget positivt.. Men det er egentlig også fair nok, dejligt med lidt gode takter:)
Det var pokkers! AK47 lignede sig selv i nat:O
10-6-7-3-2 rigtig flot statline!
Tyrus Thomas spillede blot 11 min med hele 4-5-0-0-3 kan man kun være imponeret.
Bynum yderst tæt på en double-double.
Granger får mere og mere indflydelse hos Pacers, så han skal nok blive bedre med tiden!
Ellers ikke det så meget positivt.. Men det er egentlig også fair nok, dejligt med lidt gode takter:)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. januar 2007, 11:37Oprindeligt skrevet af: MartanicRet gennemsnitlig nat for mig.
20,8-5,8-4-1-0,8 lød den gennemsnitlige statline på for mine 5 spillere i aktion, og ja 4 assists er lidt et nygennemsnitligt snit for mig.
Den mest bemærkelsesværdige præstation af de 5 var nok Tyson Chandler med en 17-12-1-1-3 line
Der skal desuden lyde et beskedent tak for OT i D.C, selvom jeg da ikke er så meget for al den spænding, men det gav da lige Arenas 6 point og et par assists i bonus
Ret gennemsnitlig nat for mig.
20,8-5,8-4-1-0,8 lød den gennemsnitlige statline på for mine 5 spillere i aktion, og ja 4 assists er lidt et nygennemsnitligt snit for mig.
Den mest bemærkelsesværdige præstation af de 5 var nok Tyson Chandler med en 17-12-1-1-3 line
Der skal desuden lyde et beskedent tak for OT i D.C, selvom jeg da ikke er så meget for al den spænding, men det gav da lige Arenas 6 point og et par assists i bonus