Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 82 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: bozzy

Arh, med MoWill skadet, og de andre to PG's stinker, så er det jo godt at man har alsidige Ricky Davis (som kan spille pg,sg og sf) - Han startede som min pg og sluttede med 27-7-7-0-1

Zo skruer stadig tiden tilbage med sine 19-8-1-1-5 B)

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Danish Twolf skrev:
...får vi snart lidt stat til underbygning af Mekka's dominans over Dwajt ? :nanana:

Tjaa... nu for at holde det lidt simpelt for en gammel mand, så kunne du jo smutte ind og tjekke nattens boxscores. Et løst vådeskud fra hoften ville nok være at Dwajt aldrig har haft så god en statline!? Mekka var en rebound fra en tripple double, og det er så krydret med tre steals og 20 points:

20 pts, 9 reb, 1 ast, 3 stl, 10 blk :love:

Al Jefferson viser sig endnu engang som en af ligaens bedre big-men med sine 12-22 -0-2 B)

Oprindeligt skrevet af: Miller31

13-9-10 mener jeg det var Diaw hev frem i nat...

Ikke dårligt, ikke dårligt.

I øvrigt var Tyrus Thomas starter og bortset fra points, så var det imponerende hvad han leverede på 19 min:hug:

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Så må jeg vist sige at jeg har stået for årets dumdristige og gode træk.

Sergio Rodriguez blev Søndag nat kl. 2:40 sat på holdet i en ren gambling, da der trods alt ikke kunne være mange spillere foran ham i køen til spilletid og assists kan han jo bare hitte ud af. Den kamp han præsterede havde jeg dog alligevel ikke i min vildeste fantasi drømt om.

23-4-10-3-0

Gotta love that kid. (men hvorfor købte jeg dog ikke et lotto kupon i weekenden)

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

:tup:

Han smider godt nok af og til noge vilde statlines...

Gamle Zo kan endnu - Bare bliv væk Shaq:p
Zo : 9-15-0-0-3

og hans unge lærling Al Jefferson med endnu en flot statline : 18-17-0-0-4

Hvis de så bare kunne smide lidt assists...

Kobe med vanlig Kobe stats : 25-4-8-0-1

Artest viser sit allround talent (på en aften hvor hans skud ikke gik i)
12-5-5-4-1

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Jeg bliver lige nødt til fremhæve KG, som igen er ligaens bedste fantasy-spiller! :love::hug::clap:

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Pæn kamp af Brand med 27-9-3-2-5. Sådan en statline burde man have hver dag 🙂

Gilbert Arenas havde også en fremragende statline, hvis altså det var meningen han skulle have "center stats". 16-9-4-0-2

Sergio Rodriguez fik kastet 9 assists fra sig på 23 minutter, men så heller ikke så meget mere, men den kan man jo lige vende tilbage til i en anden sammenhæng 🙂

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Kan man andet end at elske Monto Ellis: 28-7-7-3-1

Og Earl Boykins ser også ud til at finde sig til rette hos Bucks: 17-1-5-3-0

ReferencerSide 82 af 635Reference