NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. januar 2007, 19:25Oprindeligt skrevet af: bozzyArh, med MoWill skadet, og de andre to PG's stinker, så er det jo godt at man har alsidige Ricky Davis (som kan spille pg,sg og sf) - Han startede som min pg og sluttede med 27-7-7-0-1
Zo skruer stadig tiden tilbage med sine 19-8-1-1-5 B)
Arh, med MoWill skadet, og de andre to PG's stinker, så er det jo godt at man har alsidige Ricky Davis (som kan spille pg,sg og sf) - Han startede som min pg og sluttede med 27-7-7-0-1
Zo skruer stadig tiden tilbage med sine 19-8-1-1-5 B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. januar 2007, 20:34Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDanish Twolf skrev:
...får vi snart lidt stat til underbygning af Mekka's dominans over Dwajt ? :nanana:Tjaa... nu for at holde det lidt simpelt for en gammel mand, så kunne du jo smutte ind og tjekke nattens boxscores. Et løst vådeskud fra hoften ville nok være at Dwajt aldrig har haft så god en statline!? Mekka var en rebound fra en tripple double, og det er så krydret med tre steals og 20 points:
20 pts, 9 reb, 1 ast, 3 stl, 10 blk :love:
Danish Twolf skrev:
...får vi snart lidt stat til underbygning af Mekka's dominans over Dwajt ? :nanana:
Tjaa... nu for at holde det lidt simpelt for en gammel mand, så kunne du jo smutte ind og tjekke nattens boxscores. Et løst vådeskud fra hoften ville nok være at Dwajt aldrig har haft så god en statline!? Mekka var en rebound fra en tripple double, og det er så krydret med tre steals og 20 points:
20 pts, 9 reb, 1 ast, 3 stl, 10 blk :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. januar 2007, 3:54Oprindeligt skrevet af: bozzyAl Jefferson viser sig endnu engang som en af ligaens bedre big-men med sine 12-22 -0-2 B)
Al Jefferson viser sig endnu engang som en af ligaens bedre big-men med sine 12-22 -0-2 B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. januar 2007, 23:09Oprindeligt skrevet af: Miller3113-9-10 mener jeg det var Diaw hev frem i nat...
Ikke dårligt, ikke dårligt.
I øvrigt var Tyrus Thomas starter og bortset fra points, så var det imponerende hvad han leverede på 19 min:hug:
13-9-10 mener jeg det var Diaw hev frem i nat...
Ikke dårligt, ikke dårligt.
I øvrigt var Tyrus Thomas starter og bortset fra points, så var det imponerende hvad han leverede på 19 min:hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. januar 2007, 5:44Oprindeligt skrevet af: MartanicSå må jeg vist sige at jeg har stået for årets dumdristige og gode træk.
Sergio Rodriguez blev Søndag nat kl. 2:40 sat på holdet i en ren gambling, da der trods alt ikke kunne være mange spillere foran ham i køen til spilletid og assists kan han jo bare hitte ud af. Den kamp han præsterede havde jeg dog alligevel ikke i min vildeste fantasi drømt om.
23-4-10-3-0
Gotta love that kid. (men hvorfor købte jeg dog ikke et lotto kupon i weekenden)
Så må jeg vist sige at jeg har stået for årets dumdristige og gode træk.
Sergio Rodriguez blev Søndag nat kl. 2:40 sat på holdet i en ren gambling, da der trods alt ikke kunne være mange spillere foran ham i køen til spilletid og assists kan han jo bare hitte ud af. Den kamp han præsterede havde jeg dog alligevel ikke i min vildeste fantasi drømt om.
23-4-10-3-0
Gotta love that kid. (men hvorfor købte jeg dog ikke et lotto kupon i weekenden)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. januar 2007, 9:50Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin:tup:
Han smider godt nok af og til noge vilde statlines...
:tup:
Han smider godt nok af og til noge vilde statlines...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. januar 2007, 22:30Oprindeligt skrevet af: bozzyGamle Zo kan endnu - Bare bliv væk Shaq:p
Zo : 9-15-0-0-3og hans unge lærling Al Jefferson med endnu en flot statline : 18-17-0-0-4
Hvis de så bare kunne smide lidt assists...
Kobe med vanlig Kobe stats : 25-4-8-0-1
Artest viser sit allround talent (på en aften hvor hans skud ikke gik i)
12-5-5-4-1
Gamle Zo kan endnu - Bare bliv væk Shaq:p
Zo : 9-15-0-0-3
og hans unge lærling Al Jefferson med endnu en flot statline : 18-17-0-0-4
Hvis de så bare kunne smide lidt assists...
Kobe med vanlig Kobe stats : 25-4-8-0-1
Artest viser sit allround talent (på en aften hvor hans skud ikke gik i)
12-5-5-4-1
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. januar 2007, 22:40Oprindeligt skrevet af: ZonkerJeg bliver lige nødt til fremhæve KG, som igen er ligaens bedste fantasy-spiller! :love::hug::clap:
Jeg bliver lige nødt til fremhæve KG, som igen er ligaens bedste fantasy-spiller! :love::hug::clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. januar 2007, 8:30Oprindeligt skrevet af: MartanicPæn kamp af Brand med 27-9-3-2-5. Sådan en statline burde man have hver dag 🙂
Gilbert Arenas havde også en fremragende statline, hvis altså det var meningen han skulle have "center stats". 16-9-4-0-2
Sergio Rodriguez fik kastet 9 assists fra sig på 23 minutter, men så heller ikke så meget mere, men den kan man jo lige vende tilbage til i en anden sammenhæng 🙂
Pæn kamp af Brand med 27-9-3-2-5. Sådan en statline burde man have hver dag 🙂
Gilbert Arenas havde også en fremragende statline, hvis altså det var meningen han skulle have "center stats". 16-9-4-0-2
Sergio Rodriguez fik kastet 9 assists fra sig på 23 minutter, men så heller ikke så meget mere, men den kan man jo lige vende tilbage til i en anden sammenhæng 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. januar 2007, 9:43Oprindeligt skrevet af: HrNilssonKan man andet end at elske Monto Ellis: 28-7-7-3-1
Og Earl Boykins ser også ud til at finde sig til rette hos Bucks: 17-1-5-3-0
Kan man andet end at elske Monto Ellis: 28-7-7-3-1
Og Earl Boykins ser også ud til at finde sig til rette hos Bucks: 17-1-5-3-0