NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. januar 2007, 16:19Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJa, jeg er en Alexander Johnson believer 😀
10 pts 7 rbs 3 stl 2 blk
i nat! Ingen brok herfra...
Ja, jeg er en Alexander Johnson believer 😀
10 pts 7 rbs 3 stl 2 blk
i nat! Ingen brok herfra...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. januar 2007, 19:10Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnog så gik draftrankingerne da vist Kurt på hjernen, der skulle ikke stå Horford(Florida) deroppe, men Thornton(Florida State) - han har langt bedre game i mine øjne (siger jeg skråsikkert efter 2 kampe på tv).
Iøvrigt - Yi, Thornton og Noah vil i "gammel terminologi" egne sig bedst som Forwards, men i fremtidens NBA er de mere Bosh/Dirk typer der tager skridtet op og indrømmer at de starter som 5'ere (endnu en gang har Kurt haft krystalkuglen ude og vende).
og så gik draftrankingerne da vist Kurt på hjernen, der skulle ikke stå Horford(Florida) deroppe, men Thornton(Florida State) - han har langt bedre game i mine øjne (siger jeg skråsikkert efter 2 kampe på tv).
Iøvrigt - Yi, Thornton og Noah vil i "gammel terminologi" egne sig bedst som Forwards, men i fremtidens NBA er de mere Bosh/Dirk typer der tager skridtet op og indrømmer at de starter som 5'ere (endnu en gang har Kurt haft krystalkuglen ude og vende).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. januar 2007, 20:36Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinIkke for at forpeste en dejligt nuanceret debat, men: Yao :love: :hug:
Vestres ranking skal dog liiige ses i forhold til en ordentlig røvfuld spillede kampe. Men det ser da helt sikkert pænt ud PT.
Verden har ikke helt forståelse for Mekkas talent... men dybt inde i mit blødende hjerte ved jeg, at han er Dwight Howard (D12 lyder simpelthen for træls) overlegen, bare vent og se!
Ikke for at forpeste en dejligt nuanceret debat, men: Yao :love: :hug:
Vestres ranking skal dog liiige ses i forhold til en ordentlig røvfuld spillede kampe. Men det ser da helt sikkert pænt ud PT.
Verden har ikke helt forståelse for Mekkas talent... men dybt inde i mit blødende hjerte ved jeg, at han er Dwight Howard (D12 lyder simpelthen for træls) overlegen, bare vent og se!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. januar 2007, 8:32Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnNu ved jeg godt at Svinet sparer på kampene til Yao og CP3 er tilbage, så måske er min 1. plads til låns, meeeeen, man kan da ikke lade være med at være bare lidt glad, når man har 4 spillere i aktion i nat og de snitter:
26,5 - 14,0 - 4,75 - 0,75 - 2,00Det er sådan set kun steals der er under det snit der skal til for at vinde den enkelte kategori, og ppg, rpg og bpg er vildt over. :love:
Nu ved jeg godt at Svinet sparer på kampene til Yao og CP3 er tilbage, så måske er min 1. plads til låns, meeeeen, man kan da ikke lade være med at være bare lidt glad, når man har 4 spillere i aktion i nat og de snitter:
Det er sådan set kun steals der er under det snit der skal til for at vinde den enkelte kategori, og ppg, rpg og bpg er vildt over. :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. januar 2007, 9:54Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg har så stadig brugt flere kampe end los Kurtos... :uhoh:
Hov, så kom jeg lige ind og se nattens stats:
Butler - 26 pts, 10 reb, 7 ast, 3 stl, 1 blk
Jeg har så stadig brugt flere kampe end los Kurtos... :uhoh:
Hov, så kom jeg lige ind og se nattens stats:
Butler - 26 pts, 10 reb, 7 ast, 3 stl, 1 blk
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. januar 2007, 10:26Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnGu' har du ej din fedterøv... 191 kampe har farmand brugt, hvilket er hele 4 mere end dig.
Men ok, den diskussion hopper jeg op og falder ned på... håber jeg rammer Butlers ben på vejen ned. Synes det er synd at Yao og CP3 skal sidde og spille skak uden en kvalitetsdommer.
...får vi snart lidt stat til underbygning af Mekka's dominans over Dwajt ? :nanana:
Gu' har du ej din fedterøv... 191 kampe har farmand brugt, hvilket er hele 4 mere end dig.
Men ok, den diskussion hopper jeg op og falder ned på... håber jeg rammer Butlers ben på vejen ned. Synes det er synd at Yao og CP3 skal sidde og spille skak uden en kvalitetsdommer.
...får vi snart lidt stat til underbygning af Mekka's dominans over Dwajt ? :nanana:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. januar 2007, 11:33Oprindeligt skrevet af: Miller31Halv-stille nat, med dage på kontoret.
Baronen med stille 13-8-6-3-2 ok, mere end stille måske:)
Sheed er sat på bænken, men 13-6-0-3-2, jeg klager bestemt ikke!
Bynum 11-11-0-0-3 Ganske fint min lille gut, han bliver en stor C en dag:love:Granger er på bænken hos GangStars, men 16-8-0-1-2 er et tegn på formen nærmer sig igen.
Tyrus Thomas spiller ikke meget, men skal selvom han ikke får meget tid, altid levere minimum 1 stl eller blk, hvilket jeg ikke kan klage over, det er et godt tegn!
Og så er det længe siden, men 3 pts og 3 rbs på 3 min(hele 6 skud fra linjen), det skal fejres.. Balkman:hug:
Halv-stille nat, med dage på kontoret.
Baronen med stille 13-8-6-3-2 ok, mere end stille måske:)
Sheed er sat på bænken, men 13-6-0-3-2, jeg klager bestemt ikke!
Bynum 11-11-0-0-3 Ganske fint min lille gut, han bliver en stor C en dag:love:
Granger er på bænken hos GangStars, men 16-8-0-1-2 er et tegn på formen nærmer sig igen.
Tyrus Thomas spiller ikke meget, men skal selvom han ikke får meget tid, altid levere minimum 1 stl eller blk, hvilket jeg ikke kan klage over, det er et godt tegn!
Og så er det længe siden, men 3 pts og 3 rbs på 3 min(hele 6 skud fra linjen), det skal fejres.. Balkman:hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. januar 2007, 16:04Oprindeligt skrevet af: MartanicDet er hermed bevist. Aldrig tal om at være glad for ikke at have nogen skader, så går det bare galt 🙁
Så lad mig lige nyde den sidste statline fra Tony Allen i lang, lang tid.
19-2-3-5-0. Nu varer det jo nok ét år før vi ser ham på banen igen 🙁Men to alvorlige skader til Royals. Ja ok så bliver det ikke til et topresultat i år. 🙁
Det er hermed bevist. Aldrig tal om at være glad for ikke at have nogen skader, så går det bare galt 🙁
Så lad mig lige nyde den sidste statline fra Tony Allen i lang, lang tid.
19-2-3-5-0. Nu varer det jo nok ét år før vi ser ham på banen igen 🙁
Men to alvorlige skader til Royals. Ja ok så bliver det ikke til et topresultat i år. 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. januar 2007, 16:19Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDu kan få McCants for T-Allen :hug:
Du kan få McCants for T-Allen :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. januar 2007, 10:21Oprindeligt skrevet af: HrNilssonMmm...gode præstationer af de PG's med nye klubber hos Silverfoxes:
Andre Miller 11 point 11 assists 2 steals
Earl Boykins 11 point 11 assists
Steve Blake 13 point 4 rebounds 6 assists.
Mmm...gode præstationer af de PG's med nye klubber hos Silverfoxes:
Andre Miller 11 point 11 assists 2 steals
Earl Boykins 11 point 11 assists
Steve Blake 13 point 4 rebounds 6 assists.