Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 80 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Martanic

39-7-12-4-1
29-12-2-0-0

Behøver man overhovedet putte navne på disse statlines? 🙂

og så var der lige T-Allen der var i fejlproblemer tidligt, så han gik til pause med 6-0-1-1-0.
Det kan godt accepteres når han lukker kampen med en statline der lyder: 20-2-6-3-0

At Gordon så kun havde 15 point og 3 assists er hvad det er.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

I øvrigt, så Diaw nu med SF/PF/C, samtidig med Garbajosa overraskende nok også godtages som C nu:O Hvilket gør ham til SF/PF/C, nogen der sagde alsidige spillere? Samtidig har Barbosa endelig fået sin SG.

Det hele betyder at GangStars nu har følgende antal spillere der dækker de forskellige pladser.

PG: Baronen og Barbosa
SG: Hughes og Barbosa
SF: Kirilenko, Granger, Garbajosa, Diaw, Balkman og S. Williams(Tyrus Thomas)
PF: Sheed, Kirilenko, Granger, Garbajosa, Diaw, Balkman og S. Williams(TyrusThomas)
C: Bynum, Diaw, Garbajosa

Alt i alt uhyrlig bredde, en forward kan dog efterhånden lokkes fra GangStars..

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Nu vi snakker alsidige spillere så skal det da lige nævnes at Deng nu kan spille SG/SF/PF og Frye kan spille SF/PF/C, også har Nocioni fået sin PF. Men nogle rimeligt vilde eligibilties der lige er blevet delt ud.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jeg har for nylig justeret NBA.com siden så i stedet for 10 starter skal der kun 5 starter på en position til for at få eligibility. Dermed er den i tråd med Yahoo, som vi jo henholder os til i denne sæson.

Men nyd det i år, for fra næste sæson af går vi helt væk fra Yahoo, og så bliver det NBA.com's standard med 10 starter der gælder.

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Jeg havde egentlig lovet mig selv at prøve ikke at nævne T-Allen, men så blev han helt umulig at glemme.

21-9-3-7-1 Tak du store T-Allen

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Hehe... var lige præcis kommet her ind for at smide en kommentar om ham. Wow, det er sådan en statline som har efterdønninger et par uger frem.

Med et gennemsnit i ligaen på lige omkring et steal per kamp, så er det dælme en ordentlig røvfuld det der! :clap:

Man kan til gengæld ikke undrer sig over at GSW taber, med en backcourt duo af Baron og Monta der har 4 assists og 14 turnovers !!

Det er eddermanme godt for visse GM'ere herinde at TO's ikke tæller med 😉

Bortset fra det, en rolig under-middel nat for D12, men rart at have Flash og Bosh tilbage i startopstillingen begge to.

Sad så og så DAL @ LAL her til morgen, damn, der er sq krummer i min lille Turiaf. Når nu der hypes temmelig ordinære bænkespillere (læs; Balkman) herinde, så har vi jo en ROY kandidat i Turiaf :love:

Jeg hyper ikke Balkman, men fortæller bare sandheden om den labre spiller, der på intet tidspunkt kommer til salg fra dette franchise!

Turiaf har jeg personligt aldrig haft fidus til, og det skulle undre mig rigtig meget, hvis han pludselig viser en masse moves.

Nææh du, skal vi snakke centere med Fremtid, så må vi vist snakke Bynum!

Bynum med en fremtid som 20 minutter 6 fejl mand 😆

Seriøst, så var jeg vildt imponeret af hans start, men til gengæld skræmmer det at læse rapporterne på ham i pressen i LA... de bliver ved med at sige at han simpelt hen har for dårlig en basket IQ til at kunne kapere spillet ordentligt (lidt det samme Kwame har været anklaget for gennem årene). Bynum har -modsat Kwajme- dog rigtig dejlige hænder med et soft touch.

Hvis vi skal snakke centere for fremtiden så er jeg -efter kun at have set lidt highlights plus en enkel hel kamp- solgt på Spencer Hawes fra Washington Huskies. God damn den dreng kan noget med en bold, mangler lidt styrke endnu, men kan skyde fra alle distancer, har godt touch med højre og venstre og er hurtig, boldsikker og med en monster høj IQ. Han er bedre end Oden i offensiven, men har naturligvis ikke Odens 33 årige krop. Dog vil jeg ranke Hawes over Noah lige nu og her.

Om 5 år:

1) D12
2) Yao
3) Oden
4) Hawes
5) Bogut
6) Horford/Bynum/Yi/Noah/Thabeet

Er et stykke hen af vejen enig, dog har jeg endnu aldrig set Hawes, vil ikke rate Yi som center, mener jeg slet ikke han er af type.. Og Bogut synes jeg ikke har sååååå meget der imponerer mig, udover han kan aflevere bolden rigtig flot.

Desuden tror jeg Yao vil dominere kampe lidt mere end D12, men en interessant dyst de to får sig!

Og ja, Turiaf kan hustle som en i fanden, men synes han mangler for mange ting. Bynum mangler både stabilitet, men også mange andre ting før vi vil se ham, men husk på han kun lige et fyldt 19 og står i lære hos en af de bedste centere nogensinde.

Spørgsmålet er så blot om Bynum vil kunne tage skridtet fuldt ud, jeg håber det, men som med alle andre talenter er det et kæmpe skridt!

ReferencerSide 80 af 635Reference