NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. januar 2007, 12:36Oprindeligt skrevet af: MartanicJeg kan finde én og kun én ting at brokke mig over i nat.
Brand tager stadig for få rebounds, og det til trods havde han da 28-6-2-1-2
Arenas fortsætter klassespillet: 32-11-8-4-0
Og T-Allen kan man vel sige det samme om 🙂 : 22-5-4-2-0
Jeg kan finde én og kun én ting at brokke mig over i nat.
Brand tager stadig for få rebounds, og det til trods havde han da 28-6-2-1-2
Arenas fortsætter klassespillet: 32-11-8-4-0
Og T-Allen kan man vel sige det samme om 🙂 : 22-5-4-2-0
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. januar 2007, 13:32Oprindeligt skrevet af: bozzyMartin for at undgå voldsom ulykke over dig og din familie, bedes du at give mig Arenas B)
Martin for at undgå voldsom ulykke over dig og din familie, bedes du at give mig Arenas B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. januar 2007, 16:00Oprindeligt skrevet af: PacersJeg er også temmelig glad for Barnes efter hans stærke præstation i går så valgte han lige en statline i nat på 36-7-5-1-2 🙂
Det er jo en meget god line for to nætter på 32,5 - 9,0 - 3,5 - 3,0 - 1,0
Jeg er også temmelig glad for Barnes efter hans stærke præstation i går så valgte han lige en statline i nat på 36-7-5-1-2 🙂
Det er jo en meget god line for to nætter på 32,5 - 9,0 - 3,5 - 3,0 - 1,0
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. januar 2007, 11:32Oprindeligt skrevet af: bozzyKOBE KOBE KOBE :hug: 42-10-9 B)
KOBE KOBE KOBE :hug: 42-10-9 B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. januar 2007, 7:42Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKom til at smile lidt for mig selv her til morgen da jeg atter så Livingstone vise sit monster potentiale med 19-5-8-5-1... (sjovt nok havde Deron Williams i sin bedste kamp længe også 19 point og 8 assists... uden noget andet dog).
Der findes næsten ikke den GM i ligaen der ikke har brokket sig over at de ville ha' gjort næsten ALT anderledes hvis ligaen var startet i dag - og at GM Ravn har alle fordelen af at have spillet det her spil i nogle år.
Samtidig siges det at grunden til at jeg står så godt er at jeg har haft lidt mere indsigt i hvad der er værdifuldt i sådan en liga (hvilket folk så nok glemmer når det kommer til at debattere hvorfor alle handler jeg indgår ikke er vildt skævt tiltede i mit favør :hmm ). Nå, men jeg tænkte bare... er det stadig 14 GM'ere der mener at jeg totalt røvrendte Bo, da jeg gav ham Livingston og Kobe Bryant for Deron Williams ??
Er Livingston bare et talent der aldrig vil slå igennem... Er Kobe vildt overbetalt og evigt skadet uden at give ordentlig stats for pengene... Smadrer Deron bare ligaen på PG pladsen ? Hvordan står det lige til med Vestres pladsering i ligaen på det seneste og hvad er sandsynligheden for at jeg i 2008 faktisk får mere ud af Vestres pick end det Sharks pick jeg gav fra mig ?
Når alt det er sagt - og 14 GM'ere har fundet på måder at stadig sige jeg røvrendte GM Hansen, så har jeg kun én ting extra at sige... den eneste der nok gjorde GM Hansen en dårlig vennetjeneste var GM Hansen, da han valgte ikke at tro på Livingston - og i stedet -i min helt subjektive erfaringsbaserede mening- overbetalte for Artest (sorry Bo, det er bare den gamles mening her).
All said and done, jeg er stadig optimistisk mht Deron, han skal nok blive "the next coming" af Jason Kidd, men mit hjerte bløder stadig mest for Livingston - han er bare så talentfuld.
Anyways... ville lige dele med ligaen at jeg har budt på LeBron James. Ikke fordi jeg som sådan er vild efter at få neglebidderen på mit hold (er jo lidt en hater), men fordi jeg vil etablere et niveau der I HVERT FALD skal opretholdes for at et bud kan blive overvejet af GM Brandt... det var et meget fair tilbud men blev pænt takket nej til, og for at berolige ligaen så har Brandt ikke fået andre bud på The King, og nu vil Svinet eller andre skulle MEGET højt op for at blive taget seriøse af AlphaHans GM'en - Håber så at HVIS det nogensinde sker, så vil det være en åben budkrig, så ingen får ondt nogen steder 😉
...og så lige den fede fra i nat... endnu et møde mellem D12 og Mekka og DOMINATION:
MEKKA: 22 min = 5 - 4 - 1 - 1 - 1
D12: 34 min = 22 - 12 - 0 - 3 - 4...selv mit FA pickup Ariza overgik Mekka: 10 - 9 - 5 - 1 - 2
:love: :love: :love: ---- og så for Svinets skyld :nanana:
Og man så hvad Kobe nu også er for Lakers, på under en halv times spil - kun sølle 8 point, men da holdet havde afsluttere i de andre 4 startere plus Evans, så koncentrerede han sig i stedet om at smide 10 dimes. Selv en hater som mig kan begynde at sætte lidt pris på knægten.
Kom til at smile lidt for mig selv her til morgen da jeg atter så Livingstone vise sit monster potentiale med 19-5-8-5-1... (sjovt nok havde Deron Williams i sin bedste kamp længe også 19 point og 8 assists... uden noget andet dog).
Der findes næsten ikke den GM i ligaen der ikke har brokket sig over at de ville ha' gjort næsten ALT anderledes hvis ligaen var startet i dag - og at GM Ravn har alle fordelen af at have spillet det her spil i nogle år.
Samtidig siges det at grunden til at jeg står så godt er at jeg har haft lidt mere indsigt i hvad der er værdifuldt i sådan en liga (hvilket folk så nok glemmer når det kommer til at debattere hvorfor alle handler jeg indgår ikke er vildt skævt tiltede i mit favør :hmm ). Nå, men jeg tænkte bare... er det stadig 14 GM'ere der mener at jeg totalt røvrendte Bo, da jeg gav ham Livingston og Kobe Bryant for Deron Williams ??
Er Livingston bare et talent der aldrig vil slå igennem... Er Kobe vildt overbetalt og evigt skadet uden at give ordentlig stats for pengene... Smadrer Deron bare ligaen på PG pladsen ? Hvordan står det lige til med Vestres pladsering i ligaen på det seneste og hvad er sandsynligheden for at jeg i 2008 faktisk får mere ud af Vestres pick end det Sharks pick jeg gav fra mig ?
Når alt det er sagt - og 14 GM'ere har fundet på måder at stadig sige jeg røvrendte GM Hansen, så har jeg kun én ting extra at sige... den eneste der nok gjorde GM Hansen en dårlig vennetjeneste var GM Hansen, da han valgte ikke at tro på Livingston - og i stedet -i min helt subjektive erfaringsbaserede mening- overbetalte for Artest (sorry Bo, det er bare den gamles mening her).
All said and done, jeg er stadig optimistisk mht Deron, han skal nok blive "the next coming" af Jason Kidd, men mit hjerte bløder stadig mest for Livingston - han er bare så talentfuld.
Anyways... ville lige dele med ligaen at jeg har budt på LeBron James. Ikke fordi jeg som sådan er vild efter at få neglebidderen på mit hold (er jo lidt en hater), men fordi jeg vil etablere et niveau der I HVERT FALD skal opretholdes for at et bud kan blive overvejet af GM Brandt... det var et meget fair tilbud men blev pænt takket nej til, og for at berolige ligaen så har Brandt ikke fået andre bud på The King, og nu vil Svinet eller andre skulle MEGET højt op for at blive taget seriøse af AlphaHans GM'en - Håber så at HVIS det nogensinde sker, så vil det være en åben budkrig, så ingen får ondt nogen steder 😉
...og så lige den fede fra i nat... endnu et møde mellem D12 og Mekka og DOMINATION:
MEKKA: 22 min = 5 - 4 - 1 - 1 - 1
D12: 34 min = 22 - 12 - 0 - 3 - 4
...selv mit FA pickup Ariza overgik Mekka: 10 - 9 - 5 - 1 - 2
:love: :love: :love: ---- og så for Svinets skyld :nanana:
Og man så hvad Kobe nu også er for Lakers, på under en halv times spil - kun sølle 8 point, men da holdet havde afsluttere i de andre 4 startere plus Evans, så koncentrerede han sig i stedet om at smide 10 dimes. Selv en hater som mig kan begynde at sætte lidt pris på knægten.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. januar 2007, 12:23Oprindeligt skrevet af: bozzyKurt :hug:
Ja, jeg går stadig i den tro at Artest (swingerklub eller ej) er manden for mit hold. Han er noget af det mest kriminelle i ligaen. Livingston er en super talentfuld spiller, men for meget pindebrænde til dette hold.
Kurt :hug:
Ja, jeg går stadig i den tro at Artest (swingerklub eller ej) er manden for mit hold. Han er noget af det mest kriminelle i ligaen. Livingston er en super talentfuld spiller, men for meget pindebrænde til dette hold.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. januar 2007, 12:45Oprindeligt skrevet af: HrNilssonIkke et ondt ord om Andre Millers skifte til Philly herfra...mmm, hvis vi nu bare kunne få Ellis tilbage.
Ikke et ondt ord om Andre Millers skifte til Philly herfra...mmm, hvis vi nu bare kunne få Ellis tilbage.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. januar 2007, 12:47Oprindeligt skrevet af: Miller31Sad egentlig endnu engang og var lidt halv-depri, over mit udbytte mens jeg var på ferie. Men for sevan der er kun et svar på det... ANDREW BYNUM!! Og så er jeg glad igen.
19-10-3-1-6 Super-line, leverede knægten der kun lige er fyldt 19.
15-11-2-0-3 Var udbyttet forleden, endnu en perfekt line af en center i denne liga.Mit håb inden sæsonen var at Bynum i alt havde 15-20 kampe på top-niveau, da han trods alt er ung, og centere ofte er længere tid om at slå til, men vupti, de første 6-7 kampe er allerede hjemme på nuværende tidspunkt.
Tyrus Thomas med 2 blocks på blot 3 min i nat, se det er monster-potentiale.
AK47 viser stadig halv-dårlig form, men 2 af de sidste 3 kampe har været omkring det man forventer, så lidt på rette kurs er han.
Baronen gør hvad han skal og går amok, så ham gider jeg ikke engang nævne.. 29-7-7-2-1 for nylig kan man dog ikke overse.
Sidst men ikke mindst, så er der lige ham der Balkman:clap:
2-4-3-1-2 på 20 min, han mangler lige lidt points, men er bestemt på rette vej!Nu har jeg ikke fået sagt det længe, så det skal ud igen. I'm a Balkman believer:hug:
Sad egentlig endnu engang og var lidt halv-depri, over mit udbytte mens jeg var på ferie. Men for sevan der er kun et svar på det... ANDREW BYNUM!! Og så er jeg glad igen.
19-10-3-1-6 Super-line, leverede knægten der kun lige er fyldt 19.
15-11-2-0-3 Var udbyttet forleden, endnu en perfekt line af en center i denne liga.
Mit håb inden sæsonen var at Bynum i alt havde 15-20 kampe på top-niveau, da han trods alt er ung, og centere ofte er længere tid om at slå til, men vupti, de første 6-7 kampe er allerede hjemme på nuværende tidspunkt.
Tyrus Thomas med 2 blocks på blot 3 min i nat, se det er monster-potentiale.
AK47 viser stadig halv-dårlig form, men 2 af de sidste 3 kampe har været omkring det man forventer, så lidt på rette kurs er han.
Baronen gør hvad han skal og går amok, så ham gider jeg ikke engang nævne.. 29-7-7-2-1 for nylig kan man dog ikke overse.
Sidst men ikke mindst, så er der lige ham der Balkman:clap:
2-4-3-1-2 på 20 min, han mangler lige lidt points, men er bestemt på rette vej!
Nu har jeg ikke fået sagt det længe, så det skal ud igen. I'm a Balkman believer:hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. januar 2007, 14:05Oprindeligt skrevet af: Miller31Hoooooooov...
Glemte lige Larry Hughes!
De seneste seks kampe fra hans vedkommende er lige som de skal være og faktisk 9 af de seneste 10 kampe er gode. Så kærlighed til Hughes herfra!
Hoooooooov...
Glemte lige Larry Hughes!
De seneste seks kampe fra hans vedkommende er lige som de skal være og faktisk 9 af de seneste 10 kampe er gode. Så kærlighed til Hughes herfra!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. januar 2007, 15:07Oprindeligt skrevet af: JennerIkke det helt store at juble over, dog et par ganske gode ting:
Deng med 22 og 11
Ilgauskas smed 11 og 8 af sig, ikke det store, men hans 5 blocks var lige hvad vi har brug :tup:
Bedst at se (selv om det for mig er ret sjældent at få 5 blocks, på en nat, også fra 1 spiller) var dog at Foye fik 30 min, og smed 11-6-10-0-2 af sig. I går fik han 41 min og gav 19 point, snitter over sine sidste to 15 point, 4,5 rebounds, 6,5 assist og 1 block, så mangler vi bare lidt steals fra ham. Minnesota har endda vundet begge de kampe hvor de har brugt Foye i +30 min, måske forstår Casey det nu !
Ikke det helt store at juble over, dog et par ganske gode ting:
Deng med 22 og 11
Ilgauskas smed 11 og 8 af sig, ikke det store, men hans 5 blocks var lige hvad vi har brug :tup:
Bedst at se (selv om det for mig er ret sjældent at få 5 blocks, på en nat, også fra 1 spiller) var dog at Foye fik 30 min, og smed 11-6-10-0-2 af sig. I går fik han 41 min og gav 19 point, snitter over sine sidste to 15 point, 4,5 rebounds, 6,5 assist og 1 block, så mangler vi bare lidt steals fra ham. Minnesota har endda vundet begge de kampe hvor de har brugt Foye i +30 min, måske forstår Casey det nu !