NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2007, 16:41Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnBare rolig Bo, jeg skal sq nok svine dig til hvis du lyster :hug:
Hvis vi lige tager højde for antal afviklede kampe, så bliver din øjeblikkelige 5. plads noget decimeret skal du huske på. Og at sige velkommen til Ron-Ron mod at give 3 unge fremtidige startere fra sig - to af dem med høj kvalitet - er stadig det forkerte move i mine øjne (men det er jo dit hold)... og da ikke mindst nu hvor du endda bænker Artest i hans prime time.
Men - lad da endelig sæsonen og resultaterne vise sandhedens groteske udseende... hhhmm, det var da vist lige et spejl jeg fik øje på der.
Bare rolig Bo, jeg skal sq nok svine dig til hvis du lyster :hug:
Hvis vi lige tager højde for antal afviklede kampe, så bliver din øjeblikkelige 5. plads noget decimeret skal du huske på. Og at sige velkommen til Ron-Ron mod at give 3 unge fremtidige startere fra sig - to af dem med høj kvalitet - er stadig det forkerte move i mine øjne (men det er jo dit hold)... og da ikke mindst nu hvor du endda bænker Artest i hans prime time.
Men - lad da endelig sæsonen og resultaterne vise sandhedens groteske udseende... hhhmm, det var da vist lige et spejl jeg fik øje på der.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2007, 17:24Oprindeligt skrevet af: bozzyog da ikke mindst nu hvor du endda bænker Artest i hans prime time.
- Ja, men Ron Ron har åbenbart mere grise-føj end bball i sit liv for øjeblikket 🙁 Der er sgu ikke meget prime over ham for tiden.
og da ikke mindst nu hvor du endda bænker Artest i hans prime time.
- Ja, men Ron Ron har åbenbart mere grise-føj end bball i sit liv for øjeblikket 🙁 Der er sgu ikke meget prime over ham for tiden.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2007, 17:26Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinAt Kurt så selv stod for at cutte Dorrell Wright kunne da være udgangspunktet for et svar på den sviner 😆
:nanana:
At Kurt så selv stod for at cutte Dorrell Wright kunne da være udgangspunktet for et svar på den sviner 😆
:nanana:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. januar 2007, 18:33Oprindeligt skrevet af: bozzyKurt glemmer vist også lige at jeg modtog Luke Ridnour (som jeg ser som en ung og lovende PG)
Kurt glemmer vist også lige at jeg modtog Luke Ridnour (som jeg ser som en ung og lovende PG)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. januar 2007, 9:01Oprindeligt skrevet af: PacersJeg er stadig rigtig glad for min FA pick-up Hr. Barnes... :hug: I nat endnu en mere end godkendt og meget solid indsats med 29-11-2-5 herlige stats til 700.000 i løn :clap:
Jeg er stadig rigtig glad for min FA pick-up Hr. Barnes... :hug: I nat endnu en mere end godkendt og meget solid indsats med 29-11-2-5 herlige stats til 700.000 i løn :clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. januar 2007, 11:39Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHer hvor NBA holdene har spillet mellem 29 og 34 kampe, er det sjovt at se hvor mange kampe vi hver især har brugt...
Fra gårsdagens gennemgang kan jeg huske at SilverFoxes kun har brugt 17 kampe på PF pladsen, der skal vist til at ske noget... mens PopCats lå på 39 kampe på PG pladsen.
Nogen over eller under de tal (kan ikke huske det hele jo) ??
Mht. totale antal kampe burde man ligge omkring de 189 (ved 31½ kamp per position i snit)... det er der kun 2 hold der gør, nemlig PopCats (193) og JailBlazers (191). Sharks er eneste andet hold over de 180, med 185.
Næsten alle hold har således valgt at holde kampe i hånden (eller været nødsaget til det pga skader)... lavest ligger BeerGuzzlers med 159, men også FistFighters (165) og Vikings (167) ligger og skal fiske mange kampe i de næste måneder.
Iøvrigt er stillingen opdateret på NBAiKL siden.
Her hvor NBA holdene har spillet mellem 29 og 34 kampe, er det sjovt at se hvor mange kampe vi hver især har brugt...
Fra gårsdagens gennemgang kan jeg huske at SilverFoxes kun har brugt 17 kampe på PF pladsen, der skal vist til at ske noget... mens PopCats lå på 39 kampe på PG pladsen.
Nogen over eller under de tal (kan ikke huske det hele jo) ??
Mht. totale antal kampe burde man ligge omkring de 189 (ved 31½ kamp per position i snit)... det er der kun 2 hold der gør, nemlig PopCats (193) og JailBlazers (191). Sharks er eneste andet hold over de 180, med 185.
Næsten alle hold har således valgt at holde kampe i hånden (eller været nødsaget til det pga skader)... lavest ligger BeerGuzzlers med 159, men også FistFighters (165) og Vikings (167) ligger og skal fiske mange kampe i de næste måneder.
Iøvrigt er stillingen opdateret på NBAiKL siden.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. januar 2007, 12:10Oprindeligt skrevet af: bozzySkønt at man vælger at suspendere Artest på en dag hvor han gik amok med 39-8-2-5-1 🙁
Måske skulle jeg bare lade ham tage Ridnour med i den swingerklub:p
Skønt at man vælger at suspendere Artest på en dag hvor han gik amok med 39-8-2-5-1 🙁
Måske skulle jeg bare lade ham tage Ridnour med i den swingerklub:p
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. januar 2007, 12:28Oprindeligt skrevet af: MartanicGost at se på stillingen, at det trods alt ikke ser helt sort ud 🙂
Gost at se på stillingen, at det trods alt ikke ser helt sort ud 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. januar 2007, 23:48Oprindeligt skrevet af: ZonkerJeg tror snart det er på tide at Patterne begynder at komme lidt i omdrejninger!
Hvad ligner det at fejle ud på 13 minutter med 3 rebounds og 2 blocks? Underlige Primoz.
Synes heller ikke Nash har været helt stabil siden han kom til Hooters. Change that please..
Jeg tror snart det er på tide at Patterne begynder at komme lidt i omdrejninger!
Hvad ligner det at fejle ud på 13 minutter med 3 rebounds og 2 blocks? Underlige Primoz.
Synes heller ikke Nash har været helt stabil siden han kom til Hooters. Change that please..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. januar 2007, 12:31Oprindeligt skrevet af: bozzyGodt at se MoWill holder formen med imponerende 24-7-5-4-0
Og Zo den gamle kriger spillede endnu en god kamp med sine 16-7-2-2-4
B)
Godt at se MoWill holder formen med imponerende 24-7-5-4-0
Og Zo den gamle kriger spillede endnu en god kamp med sine 16-7-2-2-4
B)