Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 78 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Bare rolig Bo, jeg skal sq nok svine dig til hvis du lyster :hug:

Hvis vi lige tager højde for antal afviklede kampe, så bliver din øjeblikkelige 5. plads noget decimeret skal du huske på. Og at sige velkommen til Ron-Ron mod at give 3 unge fremtidige startere fra sig - to af dem med høj kvalitet - er stadig det forkerte move i mine øjne (men det er jo dit hold)... og da ikke mindst nu hvor du endda bænker Artest i hans prime time.

Men - lad da endelig sæsonen og resultaterne vise sandhedens groteske udseende... hhhmm, det var da vist lige et spejl jeg fik øje på der.

Oprindeligt skrevet af: bozzy

og da ikke mindst nu hvor du endda bænker Artest i hans prime time.

- Ja, men Ron Ron har åbenbart mere grise-føj end bball i sit liv for øjeblikket 🙁 Der er sgu ikke meget prime over ham for tiden.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

At Kurt så selv stod for at cutte Dorrell Wright kunne da være udgangspunktet for et svar på den sviner 😆

:nanana:

Kurt glemmer vist også lige at jeg modtog Luke Ridnour (som jeg ser som en ung og lovende PG)

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg er stadig rigtig glad for min FA pick-up Hr. Barnes... :hug: I nat endnu en mere end godkendt og meget solid indsats med 29-11-2-5 herlige stats til 700.000 i løn :clap:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Her hvor NBA holdene har spillet mellem 29 og 34 kampe, er det sjovt at se hvor mange kampe vi hver især har brugt...

Fra gårsdagens gennemgang kan jeg huske at SilverFoxes kun har brugt 17 kampe på PF pladsen, der skal vist til at ske noget... mens PopCats lå på 39 kampe på PG pladsen.

Nogen over eller under de tal (kan ikke huske det hele jo) ??

Mht. totale antal kampe burde man ligge omkring de 189 (ved 31½ kamp per position i snit)... det er der kun 2 hold der gør, nemlig PopCats (193) og JailBlazers (191). Sharks er eneste andet hold over de 180, med 185.

Næsten alle hold har således valgt at holde kampe i hånden (eller været nødsaget til det pga skader)... lavest ligger BeerGuzzlers med 159, men også FistFighters (165) og Vikings (167) ligger og skal fiske mange kampe i de næste måneder.

Iøvrigt er stillingen opdateret på NBAiKL siden.

Skønt at man vælger at suspendere Artest på en dag hvor han gik amok med 39-8-2-5-1 🙁

Måske skulle jeg bare lade ham tage Ridnour med i den swingerklub:p

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Gost at se på stillingen, at det trods alt ikke ser helt sort ud 🙂

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Jeg tror snart det er på tide at Patterne begynder at komme lidt i omdrejninger!

Hvad ligner det at fejle ud på 13 minutter med 3 rebounds og 2 blocks? Underlige Primoz.

Synes heller ikke Nash har været helt stabil siden han kom til Hooters. Change that please..

Godt at se MoWill holder formen med imponerende 24-7-5-4-0

Og Zo den gamle kriger spillede endnu en god kamp med sine 16-7-2-2-4

B)

ReferencerSide 78 af 635Reference