Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 77 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jeg mister i alt fald lige to af mine bedste tre for mindst en måned ser det ud til...

G-Force, Lebron og Big Ben kunne godt være på vej opaf... og Tony Allen :tup:

Lige over for en scrub? :hug:

Oprindeligt skrevet af: bozzy

B) Synd for spillerne i virkeligheden..... Men i fantasy :clap:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

bozzy skrev:
:rip:

Troede faktisk at jeg havde skåret det ud i pap. at det var en mild overdrivelse at jeg samlignede MoWill og Baron's stats.

Men det er da utroligt hvad man kan få for knap 2 mill - Og NO WAY at Baron er 13 millioner mere værd end MoWill. Næh du, jeg er skam godt tilfreds med hans alder og talent på mit hold. Desuden er der jo altid en vis risiko med ar have spillere som Shaq, TMac og Baron da de åbenbart oftere bliver skadet end gennemsnittet.

Må lige kommentere dette.. Troede egentlig at ;)-smileyen gjorde du kunne forstå ironien i mit indlæg. Dog gør ironi sig aldrig godt på skrift, så min fejl.

Og så skal jeg vist snart stoppe med at tage på ferie, for udover Baronen, så fatter mine spillere da ikke at levere når jeg er væk:rip:

Enkelte lyspunkter kan fremhæves, men GangStars GM nøjes med at kigge over på den netop hjemførte pokal og trøste sig med den:hug:

:rip: :rip: Troede virkelig at emnet var uddebateret. Men der er nu et eller andet ved jer Pacers fans der gang på gang bringer mit pis i kog. Jeg ved ikke om det er jeres evne til at bruge en speciel "Pacers ironi" i alt hvad i skriver, eller den påtagede arrogance 😡 :@

Men som sagt tidligere, så lod jeg mig rive med af den løsslupne stemning, og må da bøje mig i støvet for Baron Davis, som i den grad har fundet sin gamle Hornets form frem igen.

Den eneste der ikke bøjer sig i støvet er Mo Will, der i nat havde flotte 16-8-9-3-0. B)

Jeg ønsker jer alle (også de to Al Harrington fans) et rigtigt godt nytår :hug:

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Skal ogå lyde et godt nytår herfra !

Ikke det store at prale af i nat, nogen var gode i nogle kats men haltede i andre:

Roy med 17 point og 2 steals, Deng med 32-6-1-1, og Ilgauskas er ved at være tilbage i standard form, han lavede 14-9-2-0-2, dog var Zach Randolph så sandelig accepteret, ligaens eneste 25-10 guy (snitted 24,9 i går, men må være sneget sig op på 25 igen) leverede 34-13-4-1 !

Desuden er Randy Foye ved at finde formen. Selv om han stadig kun spiller 25 min, så puttede han lige 18-1-4-2-1 i boxscoren, og havde 12-7-5-1-1 i går :tup:

Men som sagt godt nytår ! og gå aldrig tilbage til en fuser ! (Gælder denne regel i NBAiKL ? :confused:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

bozzy skrev:
:rip: :rip: Troede virkelig at emnet var uddebateret. Men der er nu et eller andet ved jer Pacers fans der gang på gang bringer mit pis i kog. Jeg ved ikke om det er jeres evne til at bruge en speciel "Pacers ironi" i alt hvad i skriver, eller den påtagede arrogance 😡 :@

Men som sagt tidligere, så lod jeg mig rive med af den løsslupne stemning, og må da bøje mig i støvet for Baron Davis, som i den grad har fundet sin gamle Hornets form frem igen.

Den eneste der ikke bøjer sig i støvet er Mo Will, der i nat havde flotte 16-8-9-3-0. B)

Jeg ønsker jer alle (også de to Al Harrington fans) et rigtigt godt nytår :hug:

Troede virkelig også at du havde forstået der intet ondt var i det, og at jeg da havde respekt for Mo-Will.. Men lad os stoppe her, synes du fuldstændig misforstår min mening!

Og godt nytår til dig og resten af ligaen også, det eneste gode jeg ka finde fra i nat er AK endelig viste super takter, samt at Tyrus Thomas både scorede og havde 1 steal og 1 block på 5 min!

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Man må sige at Brand havde en god nytårsaftens dag.
32-6-2-0-8 Delicious

Skal dog ikke klage over T-Allen med hans lille 23-6-2-1-1 dag, det er jo nærmest standard for ham som starter efterhånden 🙂

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Martanic skrev:
Hvad er skader for noget? Ikke noget jeg kender noget til i hvert fald.

Men det er jo snart lige før at det begynder at gøre ondt på grunts, så der ligefrem kan komme jævnbyrdighed for en stund i ligaen, og dette er selvfølgelig ment i ros af Grunts holdet :), for 3 skader gør sq ondt på alle hold 😐

Der ligger sikkert ironi bag første linie, eller er JRich skaden først sket her i de sidste par dage ? Har jo ikke rigtig kunne følge med på det sidste.

Og ja, tophold skal være ganske brede ser det ud til, Yao og CP3 nede for svinet og farmand har Bosh, Josh og nu Wade med problemer... og Bibby igen-igen. Det går sq da jævnt godt 🙁

Periode 9 i NBAiKL stillingen sluttede iøvrigt med Vestre JailBlazers som #1 og med de skadesramte Ulveunger som SIDST 🙁 🙁 🙁

Så hvis vi deler kampene op i de 9 perioder, har vi nu 4 hold med førstepladser:

Grunts = 5 gange #1
TWolves = 2 gange #1
AlphaHans og JailBlazers = 1 gang #1

Og svinet har så ført fra start til mål bortset fra en enkel dag i starten af turneringen hvor farmand liiiige fik sneget sig op.

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Ja Kurt, J-Rich håndskade er ret ny (30. december), så ironisk var det ikke, men pladsen var alligevel i forvejen midlertidigt Salmons, indtil J-Rich igen begyndte at postere monsterstats :p (nu varer det nok lang tid 🙁 )

Og så fortsætter T-Allen jo med at blomstre. 22-8-1-3-0. Han snitter altså nu 15,2 pts, 5,8reb, 2,1ass, 1,7steals og 0,7 blocks som starter for Celtics. Lidt bedre er hans stats dog som starter for Royals 🙂

B) Ja, det er ikke meget man hører til alle de kloge hoveder der svinede mig til med mine trades 😆

Jeg er ganske tilfreds med hvordan at tingene har flasket sig siden. Nu håber jeg også bare at Brad Miller kommer rigtigt igang og at Ron Artest tager sig sammen 😐

ReferencerSide 77 af 635Reference