NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. december 2006, 12:37Oprindeligt skrevet af: Miller31Elendig nat, men alligevel, Baronen var ganske udemærket!
21-4-16-0-1
Så er der vist ikke snak om Mo-Will længere;)
Elendig nat, men alligevel, Baronen var ganske udemærket!
21-4-16-0-1
Så er der vist ikke snak om Mo-Will længere;)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. december 2006, 12:49Oprindeligt skrevet af: MartanicT-Allen kan snart kaldes en vedblivende statsluger
18-6-4-2-3 *yummy*Bortset fra det ikke nogen specielle individuelle præstationer, men da trods alt godkendt som hold.
21-6-2,75-0,75-1,5 - Ikke noget vildt, ikke noget prangende, men en fornuftig nat på kontoret
T-Allen kan snart kaldes en vedblivende statsluger
18-6-4-2-3 *yummy*
Bortset fra det ikke nogen specielle individuelle præstationer, men da trods alt godkendt som hold.
21-6-2,75-0,75-1,5 - Ikke noget vildt, ikke noget prangende, men en fornuftig nat på kontoret
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. december 2006, 12:56Oprindeligt skrevet af: bozzy:rip:
Troede faktisk at jeg havde skåret det ud i pap. at det var en mild overdrivelse at jeg samlignede MoWill og Baron's stats.
Men det er da utroligt hvad man kan få for knap 2 mill - Og NO WAY at Baron er 13 millioner mere værd end MoWill. Næh du, jeg er skam godt tilfreds med hans alder og talent på mit hold. Desuden er der jo altid en vis risiko med ar have spillere som Shaq, TMac og Baron da de åbenbart oftere bliver skadet end gennemsnittet.
Men når det så er sagt, så er jeg også glad for min anden unge PG stud, da Ridnour er ved at komme godt igang med sine 27 point og 9 assist. Ganske godt af Nash jr. Også hans holdkammerat Chris Wilcox gjorde det udemærket med sine 22 og 10 rebs.Men selvfølgelig havde jeg dem ikke blandt starterne :tdown:
Al Jefferson : 16 - 15 - 2 - o - 2 B)
:rip:
Troede faktisk at jeg havde skåret det ud i pap. at det var en mild overdrivelse at jeg samlignede MoWill og Baron's stats.
Men det er da utroligt hvad man kan få for knap 2 mill - Og NO WAY at Baron er 13 millioner mere værd end MoWill. Næh du, jeg er skam godt tilfreds med hans alder og talent på mit hold. Desuden er der jo altid en vis risiko med ar have spillere som Shaq, TMac og Baron da de åbenbart oftere bliver skadet end gennemsnittet.
Men når det så er sagt, så er jeg også glad for min anden unge PG stud, da Ridnour er ved at komme godt igang med sine 27 point og 9 assist. Ganske godt af Nash jr. Også hans holdkammerat Chris Wilcox gjorde det udemærket med sine 22 og 10 rebs.Men selvfølgelig havde jeg dem ikke blandt starterne :tdown:
Al Jefferson : 16 - 15 - 2 - o - 2 B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. december 2006, 13:36Oprindeligt skrevet af: JennerIkke nogen prængende nat, men stadigvæk nogle positive ting:
Roy med en off night, dog snupper han lige 3 steals og laver 1 block, godt at det er de kats jeg har brug for hjælp i.
Randy Foye vidste tænder og nættede 25 point på 25 min, måske Casey har fattet han skal have minutter, Wolves vandt endda !
Luol Deng med en solid 16-8-3-2...
Randolph med godkendte 18-14
Til sidst er det godt at se vores RDP er ved og komme igang. 12 rebounds og 1 block i nat, siden Nenad røg ud snitter Boone 9,5 rebounds med 1 steal og 1 block, ganske ok :tup:
Ikke nogen prængende nat, men stadigvæk nogle positive ting:
Roy med en off night, dog snupper han lige 3 steals og laver 1 block, godt at det er de kats jeg har brug for hjælp i.
Randy Foye vidste tænder og nættede 25 point på 25 min, måske Casey har fattet han skal have minutter, Wolves vandt endda !
Luol Deng med en solid 16-8-3-2...
Randolph med godkendte 18-14
Til sidst er det godt at se vores RDP er ved og komme igang. 12 rebounds og 1 block i nat, siden Nenad røg ud snitter Boone 9,5 rebounds med 1 steal og 1 block, ganske ok :tup:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. december 2006, 19:45Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn...og knap nok er man faerdig med at grine af at Yao skal sidde ude i et par uger, og saa sidder Josh Smith aben og skralder ved siden af mig med 1 maaned paa sidelinien.
Noget Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ! 🙁
...og knap nok er man faerdig med at grine af at Yao skal sidde ude i et par uger, og saa sidder Josh Smith aben og skralder ved siden af mig med 1 maaned paa sidelinien.
Noget Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ! 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. december 2006, 21:27Oprindeligt skrevet af: Gaflenuhh final har ventede hele sæsonnen på at NENE begyndte og vise noget i går 29mins 12pts 14 rbn 2 assist og 4 blocks dejligt og se min tvivlsomme investering begynder og smide stats af
uhh final har ventede hele sæsonnen på at NENE begyndte og vise noget i går 29mins 12pts 14 rbn 2 assist og 4 blocks dejligt og se min tvivlsomme investering begynder og smide stats af
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. december 2006, 12:07Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinYAO 🙁
Vil altså også godt lige påpege at Baron er lidt bedre end MoWill... Med min gennem hårdt arbejde oparbejdede viden om den slags kan jeg bestemt støtte op om det udsagn.
YAO 🙁
Vil altså også godt lige påpege at Baron er lidt bedre end MoWill... Med min gennem hårdt arbejde oparbejdede viden om den slags kan jeg bestemt støtte op om det udsagn.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. december 2006, 20:28Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinChris Paul 🙁
Chris Paul 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. december 2006, 20:29Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinVillanueva 🙁
Hvad sker der for alle de skader?
Villanueva 🙁
Hvad sker der for alle de skader?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. december 2006, 20:35Oprindeligt skrevet af: MartanicHvad er skader for noget? Ikke noget jeg kender noget til i hvert fald.
Men det er jo snart lige før at det begynder at gøre ondt på grunts, så der ligefrem kan komme jævnbyrdighed for en stund i ligaen, og dette er selvfølgelig ment i ros af Grunts holdet :), for 3 skader gør sq ondt på alle hold 😐
Hvad er skader for noget? Ikke noget jeg kender noget til i hvert fald.
Men det er jo snart lige før at det begynder at gøre ondt på grunts, så der ligefrem kan komme jævnbyrdighed for en stund i ligaen, og dette er selvfølgelig ment i ros af Grunts holdet :), for 3 skader gør sq ondt på alle hold 😐