NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. december 2006, 11:18Oprindeligt skrevet af: Miller31bozzy skrev:
Mo Will :hug: : 32 - 8 - 8 - 2 - 0Det er jo ren Baron Davis nummere han er kommet med i år B)
Men han koster ca 15 mill mindre 😉5,1 pts mere
0,9 rbs mindre
2,2 ast mere
1,25 stl mere
0,42 blk mereOg så snakkere vi vist ikke mere om den sag!:lol:
Ellers en elendig nat, hvor kun Balkman forstod, at selvom det ER jul, så skal der knokles.
10-5-1-2-2 var nattens imponerende statline på 27 min. For sevan det er jo starter-potentiale det der!:love:
bozzy skrev:
Mo Will :hug: : 32 - 8 - 8 - 2 - 0Det er jo ren Baron Davis nummere han er kommet med i år B)
Men han koster ca 15 mill mindre 😉
5,1 pts mere
0,9 rbs mindre
2,2 ast mere
1,25 stl mere
0,42 blk mere
Og så snakkere vi vist ikke mere om den sag!:lol:
Ellers en elendig nat, hvor kun Balkman forstod, at selvom det ER jul, så skal der knokles.
10-5-1-2-2 var nattens imponerende statline på 27 min. For sevan det er jo starter-potentiale det der!:love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. december 2006, 14:25Oprindeligt skrevet af: PacersHAHA... Ja, min seneste FA -pick-up gjorde det faktisk også supergodt i nat!!!
Matt Barnes: 20 point, 12 rebounds, 5 assists, 2 steals og en block
Det var da et super pick-up 😀 Nej, se det er starter potentiale.... ikke de der slatne stats din Balkman leverede :p
HAHA... Ja, min seneste FA -pick-up gjorde det faktisk også supergodt i nat!!!
Matt Barnes: 20 point, 12 rebounds, 5 assists, 2 steals og en block
Det var da et super pick-up 😀 Nej, se det er starter potentiale.... ikke de der slatne stats din Balkman leverede :p
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. december 2006, 14:36Oprindeligt skrevet af: bozzyJa Miller - du er sgu sej :rip: :tdown:
Men fejlen ligger da hos mig, da jeg glemte at smide et "næsten" ind i Baron sætningen. For selvfølgelig har han (MoWill) ikke Baron stats, men de er da overraskende gode. Havde faktisk regnet med at han ville være min tredje PG i år, men han har været starter meget af tiden.
Han har overrasket ALLE i år B)
PS. Hatten af for dig at du har brugt resourcer på at sammenligne stats 😉
Ja Miller - du er sgu sej :rip: :tdown:
Men fejlen ligger da hos mig, da jeg glemte at smide et "næsten" ind i Baron sætningen. For selvfølgelig har han (MoWill) ikke Baron stats, men de er da overraskende gode. Havde faktisk regnet med at han ville være min tredje PG i år, men han har været starter meget af tiden.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. december 2006, 15:03Oprindeligt skrevet af: bozzyUha - Det bliver en vild kamp i nat. Zo og Kobe skal begge dominere. Heldigvis spiller de ikke samme position. Men Zo må faktisk gerne blocke Kobe (sålænge at Kobe stadig spiller en god kamp)
Uha - Det bliver en vild kamp i nat. Zo og Kobe skal begge dominere. Heldigvis spiller de ikke samme position. Men Zo må faktisk gerne blocke Kobe (sålænge at Kobe stadig spiller en god kamp)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. december 2006, 19:30Oprindeligt skrevet af: Miller31bozzy skrev:
Ja Miller - du er sgu sej :rip: :tdown:Men fejlen ligger da hos mig, da jeg glemte at smide et "næsten" ind i Baron sætningen. For selvfølgelig har han (MoWill) ikke Baron stats, men de er da overraskende gode. Havde faktisk regnet med at han ville være min tredje PG i år, men han har været starter meget af tiden.
Hehe, det er fair nok.. Kunne bare ikke lige have sådan en siddende på min 2. franchise-player.
Men ja, Mo-Will har overrasket alt og alle, personligt troede jeg meget på ham tidligere, men må indrømme at jeg op til denne sæson havde opgivet håbet. Så respekt til dig for at holde fast i det:clap:
bozzy skrev:
Ja Miller - du er sgu sej :rip: :tdown:Men fejlen ligger da hos mig, da jeg glemte at smide et "næsten" ind i Baron sætningen. For selvfølgelig har han (MoWill) ikke Baron stats, men de er da overraskende gode. Havde faktisk regnet med at han ville være min tredje PG i år, men han har været starter meget af tiden.
Hehe, det er fair nok.. Kunne bare ikke lige have sådan en siddende på min 2. franchise-player.
Men ja, Mo-Will har overrasket alt og alle, personligt troede jeg meget på ham tidligere, men må indrømme at jeg op til denne sæson havde opgivet håbet. Så respekt til dig for at holde fast i det:clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. december 2006, 17:40Oprindeligt skrevet af: bozzyTror at Kobe har fået for meget julemad 🙁
Tror at Kobe har fået for meget julemad 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. december 2006, 19:01Oprindeligt skrevet af: PacersMen Mo Williams er jo også ie t dejligt kontrakt-år 😀 😀
Men Mo Williams er jo også ie t dejligt kontrakt-år 😀 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. december 2006, 20:39Oprindeligt skrevet af: bozzyøh ja... Men tvivler nu på at han laver en Bobby Simmons (og Jerome James) finte... :rip:
Næh, han er ganske enkelt én af de bedre PG's i ligaen, og så er hans stadig forholdsvis ung B)
Tak for ham Jakob :tup:
øh ja... Men tvivler nu på at han laver en Bobby Simmons (og Jerome James) finte... :rip:
Næh, han er ganske enkelt én af de bedre PG's i ligaen, og så er hans stadig forholdsvis ung B)
Tak for ham Jakob :tup:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. december 2006, 9:57Oprindeligt skrevet af: Pacershehe... Nu var det jo ikke mig du direkte fik ham af 😉 Men you're welcome....
hehe... Nu var det jo ikke mig du direkte fik ham af 😉 Men you're welcome....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. december 2006, 11:27Oprindeligt skrevet af: bozzyJeg synes at du virker arrogant Jakob.
Jeg synes at du virker arrogant Jakob.