NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. december 2006, 12:20Oprindeligt skrevet af: bozzyBrad Miller er omsider ved at være tilbage : 21-14-2-2-2
Al Jefferson havde en forholdsvis stille aften med sine 20-14-3-0-1
Brad Miller er omsider ved at være tilbage : 21-14-2-2-2
Al Jefferson havde en forholdsvis stille aften med sine 20-14-3-0-1
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. december 2006, 12:35Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenIguodala med en lille lækkerbisken:
31 pts 4 reb 9 ast 1 stl 1 blk
Maaaaan, jeg elsker ham :hug:
Iguodala med en lille lækkerbisken:
31 pts 4 reb 9 ast 1 stl 1 blk
Maaaaan, jeg elsker ham :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. december 2006, 12:40Oprindeligt skrevet af: bozzyGodt man ikke valgte at starte lille tissefrans (Speedy) For selvom at han fik sine ni assist og ene steal, var det dog en sløj affære. Godt at man har to andre PG's 😐
Godt man ikke valgte at starte lille tissefrans (Speedy) For selvom at han fik sine ni assist og ene steal, var det dog en sløj affære. Godt at man har to andre PG's 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. december 2006, 12:43Oprindeligt skrevet af: bozzyMen aftenens højdepunkt var dog at jeg ikke tradede for Kristic, hvilket jeg var uhyggeligt tæt på :shy:
God bedring Kristic :tup:
Men aftenens højdepunkt var dog at jeg ikke tradede for Kristic, hvilket jeg var uhyggeligt tæt på :shy:
God bedring Kristic :tup:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. december 2006, 14:24Oprindeligt skrevet af: Miller31Ham der Baronen, han er da faktisk riiiiiiimelig vild..
38-2-9-4-1 så tror jeg alle blev sat på plads der.
Ellers en halv-kedelig nat af Granger, som han dog reddede med 2 blocks. AK47 under niveau, men det går nok lige.
Helt out-standing må det dog siges at have en C der giver 11 assists.. 17-6-11-0-1, godkendt Diaw!
Sidst men ikke mindst, så fortsætter Balkman i Rodmans fodspor, 2-9-1-1-1, det ser ikke skræmmende ud, men for en rookie der var forventet max at få 5-6 min pr kamp, der imponerer han gang på gang. Det var i øvrigt fjerde gang i december med 9 rebounds eller mere, uden at have undersøgt sagen, så tror jeg det er bedst af ALLE rookies:love:
Ham der Baronen, han er da faktisk riiiiiiimelig vild..
38-2-9-4-1 så tror jeg alle blev sat på plads der.
Ellers en halv-kedelig nat af Granger, som han dog reddede med 2 blocks. AK47 under niveau, men det går nok lige.
Helt out-standing må det dog siges at have en C der giver 11 assists.. 17-6-11-0-1, godkendt Diaw!
Sidst men ikke mindst, så fortsætter Balkman i Rodmans fodspor, 2-9-1-1-1, det ser ikke skræmmende ud, men for en rookie der var forventet max at få 5-6 min pr kamp, der imponerer han gang på gang. Det var i øvrigt fjerde gang i december med 9 rebounds eller mere, uden at have undersøgt sagen, så tror jeg det er bedst af ALLE rookies:love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. december 2006, 18:39Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJa, håber Krstic kommer 110% tilbage næste sæson. Det er noget rigtig skidt ...
Ja, håber Krstic kommer 110% tilbage næste sæson. Det er noget rigtig skidt ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. december 2006, 20:14Oprindeligt skrevet af: JennerOK er lidt sent ude men sådan er det når man har ligget i sprut i to dage og ikke har sovet ret megt og skal købe samtlige julegaver den 23 :S
TJ Ford fortsætter storspillet siden sin ankomst til Frederiksberg: 23-3-10-3 (Snitter ca 19-3-9-2 siden ankomsten til Fistfighters)
Channing Frye puttede solide 15 og 12 på tavlen....
Paul Millsap med 6-4-1-3-3 på 20 min, ganske gode steals og blocks må man sige !
Men vigtigst af alt ROOOOOY er tilbage 😀 16-10-8 og 1 block, han er vist klar til at ryge tilbage i starting line uppen !!
OK er lidt sent ude men sådan er det når man har ligget i sprut i to dage og ikke har sovet ret megt og skal købe samtlige julegaver den 23 :S
TJ Ford fortsætter storspillet siden sin ankomst til Frederiksberg: 23-3-10-3 (Snitter ca 19-3-9-2 siden ankomsten til Fistfighters)
Channing Frye puttede solide 15 og 12 på tavlen....
Paul Millsap med 6-4-1-3-3 på 20 min, ganske gode steals og blocks må man sige !
Men vigtigst af alt ROOOOOY er tilbage 😀 16-10-8 og 1 block, han er vist klar til at ryge tilbage i starting line uppen !!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. december 2006, 20:29Oprindeligt skrevet af: MartanicHvem var det lige, der i 11. time fordi han ikke kunne sove, tændte for sin mors computer og satte laksen John Salmons på holdet :love:
21-11-10-1-1 gotta love that
Så glemmer vi lige J-Rich, Brand og T-Allens dage
Hvem var det lige, der i 11. time fordi han ikke kunne sove, tændte for sin mors computer og satte laksen John Salmons på holdet :love:
21-11-10-1-1 gotta love that
Så glemmer vi lige J-Rich, Brand og T-Allens dage
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. december 2006, 2:29Oprindeligt skrevet af: bozzyZo : intilvidere kun to minutter - 5 pts, 2 rebs og 3 blks B)
Zo : intilvidere kun to minutter - 5 pts, 2 rebs og 3 blks B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. december 2006, 10:07Oprindeligt skrevet af: bozzyMo Will :hug: : 32 - 8 - 8 - 2 - 0
Det er jo ren Baron Davis nummere han er kommet med i år B)
Men han koster ca 15 mill mindre 😉
Mo Will :hug: : 32 - 8 - 8 - 2 - 0
Det er jo ren Baron Davis nummere han er kommet med i år B)
Men han koster ca 15 mill mindre 😉