NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. december 2006, 14:01Oprindeligt skrevet af: bozzyikke Alonzo Mourning like men han er vel også omkring 2 årtier yngrere....
Giv ham bare de par årtier mere, han bliver alligevel aldrig samme klasse som Zo B)
Da Zo var på alder med ham var han allerede dominerende for Hoyas. Derefter gik turen til Charlotte hvor han i sin tid snittede 20+ , 10+, 2-3 blocks - Ej, der er laaaaaang vej endnu 😉
ikke Alonzo Mourning like men han er vel også omkring 2 årtier yngrere....
Giv ham bare de par årtier mere, han bliver alligevel aldrig samme klasse som Zo B)
Da Zo var på alder med ham var han allerede dominerende for Hoyas. Derefter gik turen til Charlotte hvor han i sin tid snittede 20+ , 10+, 2-3 blocks - Ej, der er laaaaaang vej endnu 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. december 2006, 9:51Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinAhhh... sådan en dejlig solid nat, intet spektakulært, bare good old stabilt. Fem mand i kamp, og de trækker til sammen snittet en lille tand op i samtlige kategorier uden at nogen spillere behøver overpræstere:
21 pts, 7.8 reb, 4.8 ast, 1.2 stl, 1.6 blk :tup:
Luke Ridnour kunne i øvrigt godt stå overfor sit store gennembrud, Ray Allen og Lewis begge ude med skader...
Ahhh... sådan en dejlig solid nat, intet spektakulært, bare good old stabilt. Fem mand i kamp, og de trækker til sammen snittet en lille tand op i samtlige kategorier uden at nogen spillere behøver overpræstere:
21 pts, 7.8 reb, 4.8 ast, 1.2 stl, 1.6 blk :tup:
Luke Ridnour kunne i øvrigt godt stå overfor sit store gennembrud, Ray Allen og Lewis begge ude med skader...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. december 2006, 10:44Oprindeligt skrevet af: JennerVigtigt at man valgte at putte Channing Frye på util i nat og også havde Ilgauskas:
Frye med 30-6-1-1-2 rebounds kunne forbedres, men 1 steal og 2 blocks fra en big man ser ganske ok ud!
Big Z er ved at komme i form ! 18-11-4-1 hostede han lige op med, men vi savner blocks 😐
Zach Randolph ved vi tilgengæld godt ikke er den store block maskine, men 24 og 13 brokker man sig nu aldrig over.
TJ Ford havde ikke sin bedste dag, men 14 point, 9 assist og 2 steals, er det ikke hvad en point guard skal lave (Når han ikke hedder D-Wade altså :confused: )
Til sidst var det skyndt at se Randy Foye putte 10 point og 1 steal i boxscoren, og Paul Millsaps 2 steals var også godkendt !
MEEEEEN intet er vigtigere end at Brandon ROY i nat vendte tilbage !!!! 9-3-2 på 20 min er måske ikke prangende men i noget der ligner hans blot 6. NBA kamp, og efter at have siddet ude i over en måned så er det bestemt godkendt !!!
Me :love: Roy
Dagens odds: Miller nævner afrikaner Ronaldos (Balkman) 3 blocks, indsats, alt hvad jeg ejer 😀
Vigtigt at man valgte at putte Channing Frye på util i nat og også havde Ilgauskas:
Frye med 30-6-1-1-2 rebounds kunne forbedres, men 1 steal og 2 blocks fra en big man ser ganske ok ud!
Big Z er ved at komme i form ! 18-11-4-1 hostede han lige op med, men vi savner blocks 😐
Zach Randolph ved vi tilgengæld godt ikke er den store block maskine, men 24 og 13 brokker man sig nu aldrig over.
TJ Ford havde ikke sin bedste dag, men 14 point, 9 assist og 2 steals, er det ikke hvad en point guard skal lave (Når han ikke hedder D-Wade altså :confused: )
Til sidst var det skyndt at se Randy Foye putte 10 point og 1 steal i boxscoren, og Paul Millsaps 2 steals var også godkendt !
MEEEEEN intet er vigtigere end at Brandon ROY i nat vendte tilbage !!!! 9-3-2 på 20 min er måske ikke prangende men i noget der ligner hans blot 6. NBA kamp, og efter at have siddet ude i over en måned så er det bestemt godkendt !!!
Me :love: Roy
Dagens odds: Miller nævner afrikaner Ronaldos (Balkman) 3 blocks, indsats, alt hvad jeg ejer 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. december 2006, 13:02Oprindeligt skrevet af: Miller31Jenner skrev:
TJ Ford havde ikke sin bedste dag, men 14 point, 9 assist og 2 steals, er det ikke hvad en point guard skal lave (Når han ikke hedder D-Wade altså :confused: )Dagens odds: Miller nævner afrikaner Ronaldos (Balkman) 3 blocks, indsats, alt hvad jeg ejer 😀
Fair nok du er tilfreds med TJ, men 31-3-8-2 af Baronen og det endda på en halv-sløj aften.. Jeg klager ikke over at eje denne sæsons hidtil næstbedste PG!
Og selvfølgelig skal 3-3-1-1-3 nævnes, RENALDO Balkman 4 president:hug:
Jenner skrev:
TJ Ford havde ikke sin bedste dag, men 14 point, 9 assist og 2 steals, er det ikke hvad en point guard skal lave (Når han ikke hedder D-Wade altså :confused: )Dagens odds: Miller nævner afrikaner Ronaldos (Balkman) 3 blocks, indsats, alt hvad jeg ejer 😀
Fair nok du er tilfreds med TJ, men 31-3-8-2 af Baronen og det endda på en halv-sløj aften.. Jeg klager ikke over at eje denne sæsons hidtil næstbedste PG!
Og selvfølgelig skal 3-3-1-1-3 nævnes, RENALDO Balkman 4 president:hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. december 2006, 13:15Oprindeligt skrevet af: MartanicTony Allen - 17-7-2-3-2 :clap:
Elton Brand: 24-10-4-0-5 :clap:
Chandler: 2-11-0-2-4 :clap:
Tony Allen - 17-7-2-3-2 :clap:
Elton Brand: 24-10-4-0-5 :clap:
Chandler: 2-11-0-2-4 :clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. december 2006, 13:54Oprindeligt skrevet af: bozzyMine PG's gør det sgu godt -
Mo Will : 19 - 11 - 10
Ridnour : 21 - 3 - 9 - 1 - 1
Speedy : 12 - 4 - 8 - 4Kobe med en stille aften med sine 24-3-6-2-1
Husk at det er muligt at hente Speedy eller Ridnour (sammen med Wilcox eller Brad Miller). For en 4'er eller 5'er med gode blks og rebs.
Mine PG's gør det sgu godt -
Mo Will : 19 - 11 - 10
Ridnour : 21 - 3 - 9 - 1 - 1
Speedy : 12 - 4 - 8 - 4
Kobe med en stille aften med sine 24-3-6-2-1
Husk at det er muligt at hente Speedy eller Ridnour (sammen med Wilcox eller Brad Miller). For en 4'er eller 5'er med gode blks og rebs.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. december 2006, 16:03Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNå knejter... så står julen så småt for døren. Jeg er mere eller mindre ude indtil efter nytår. Vil forsøge at tjekke ind, men familie og venner står foran i køen for nu... bare rolig, det gør de ikke længe. 2. januar skulle Los Svinos være tilbage i fuld rotation.
Med 2 af 3 korruptionsudvalgsmedlemmer ude den næste uges tid står handler rimelig meget på standby, med mindre Kurt får tjekket sine PBere og ikke er det mindste i tvivl.
På vej ud vil jeg gerne opfordre hele banden til at holde hånden over og under vores rookie GM, han er jo helt dugfrisk fra uvidenhedens mørke og har ikke engang haft et expansiondraft at sejle lidt rundt i som en begyndelse.
Jeg mindes stadig hvordan nogen af os keglede rundt i starten, hvad var det nu? Larry Hughes blev snuppet som #14 i inagural draftet (foran Dwight Howard, Arenas, Ming, Josh Smith etc.) og Manu som #21...
:hug: god jul!
Nå knejter... så står julen så småt for døren. Jeg er mere eller mindre ude indtil efter nytår. Vil forsøge at tjekke ind, men familie og venner står foran i køen for nu... bare rolig, det gør de ikke længe. 2. januar skulle Los Svinos være tilbage i fuld rotation.
Med 2 af 3 korruptionsudvalgsmedlemmer ude den næste uges tid står handler rimelig meget på standby, med mindre Kurt får tjekket sine PBere og ikke er det mindste i tvivl.
På vej ud vil jeg gerne opfordre hele banden til at holde hånden over og under vores rookie GM, han er jo helt dugfrisk fra uvidenhedens mørke og har ikke engang haft et expansiondraft at sejle lidt rundt i som en begyndelse.
Jeg mindes stadig hvordan nogen af os keglede rundt i starten, hvad var det nu? Larry Hughes blev snuppet som #14 i inagural draftet (foran Dwight Howard, Arenas, Ming, Josh Smith etc.) og Manu som #21...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. december 2006, 17:26Oprindeligt skrevet af: Miller31Kapitalistsvin skrev:
På vej ud vil jeg gerne opfordre hele banden til at holde hånden over og under vores rookie GM, han er jo helt dugfrisk fra uvidenhedens mørke og har ikke engang haft et expansiondraft at sejle lidt rundt i som en begyndelse.Jeg mindes stadig hvordan nogen af os keglede rundt i starten, hvad var det nu? Larry Hughes blev snuppet som #14 i inagural draftet (foran Dwight Howard, Arenas, Ming, Josh Smith etc.) og Manu som #21...
Jaja, så du selv kan rippe ham for BronBron, når du kommer tilbage..:shaq:
Men ja, det er sjovt at tænkte på hvordan vi alle kogede helt vildt! Jeg er en del på de kommende par dage, men derefter er jeg også væk fra d. 26 dec - 5. jan, så kontakt mig de næste par dage hvis der skal handles..
Men glædelig jul til hele ligaen, ja selv til Svinet og Kurt selvom jeg ikke er meget for det;)
Kapitalistsvin skrev:
På vej ud vil jeg gerne opfordre hele banden til at holde hånden over og under vores rookie GM, han er jo helt dugfrisk fra uvidenhedens mørke og har ikke engang haft et expansiondraft at sejle lidt rundt i som en begyndelse.Jeg mindes stadig hvordan nogen af os keglede rundt i starten, hvad var det nu? Larry Hughes blev snuppet som #14 i inagural draftet (foran Dwight Howard, Arenas, Ming, Josh Smith etc.) og Manu som #21...
Jaja, så du selv kan rippe ham for BronBron, når du kommer tilbage..:shaq:
Men ja, det er sjovt at tænkte på hvordan vi alle kogede helt vildt! Jeg er en del på de kommende par dage, men derefter er jeg også væk fra d. 26 dec - 5. jan, så kontakt mig de næste par dage hvis der skal handles..
Men glædelig jul til hele ligaen, ja selv til Svinet og Kurt selvom jeg ikke er meget for det;)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. december 2006, 14:26Oprindeligt skrevet af: ZonkerVi giver lige en hånd til GM Carstens der valgte at bænke Kevin Martin fordi han var tvivlsom :(:shaq::tdown::rip::awch::e
Vi giver lige en hånd til GM Carstens der valgte at bænke Kevin Martin fordi han var tvivlsom :(:shaq::tdown::rip::awch::e
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. december 2006, 18:54Oprindeligt skrevet af: MartanicOg til GM Meyer for at have Salmons på bænken. Han fik jo også kun en 23-6-5-4 dag.
Men sålænge Arenas har en efterhånden standard kamp med 30-8-7-3 kamp kan jeg vist ikke brokke mig alt for meget.
Og til GM Meyer for at have Salmons på bænken. Han fik jo også kun en 23-6-5-4 dag.
Men sålænge Arenas har en efterhånden standard kamp med 30-8-7-3 kamp kan jeg vist ikke brokke mig alt for meget.