NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. december 2006, 14:10Oprindeligt skrevet af: Miller31Lad mig være den første til at ønske ligaens ny GM velkommen.
Samtidig vil jeg gerne understrege sorgen efter GM Nellemoes, trist han ikke kan finde tid/lyst/overskud til at lege med os mere, du var en af de bedre og havde nogen cool Insiders.
Håber stadig du vil følge med i ligaen og i denne tråd.:)
Lad mig være den første til at ønske ligaens ny GM velkommen.
Samtidig vil jeg gerne understrege sorgen efter GM Nellemoes, trist han ikke kan finde tid/lyst/overskud til at lege med os mere, du var en af de bedre og havde nogen cool Insiders.
Håber stadig du vil følge med i ligaen og i denne tråd.:)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. december 2006, 14:19Oprindeligt skrevet af: JennerLad så mig være den den anden til at ønske glædeligt velkommen til GM Brandt !
Og jeg vil også gerne sige, Stefan vi kommer til at savne dig 🙁 Du havde humoren, overskudet og indsigten til dette spil og var altid sjov og hjælpsom, bliver helt mærkeligt hvis Darko pludseligt er til salg hos Alphahans :confused: hehe.
Lad så mig være den den anden til at ønske glædeligt velkommen til GM Brandt !
Og jeg vil også gerne sige, Stefan vi kommer til at savne dig 🙁 Du havde humoren, overskudet og indsigten til dette spil og var altid sjov og hjælpsom, bliver helt mærkeligt hvis Darko pludseligt er til salg hos Alphahans :confused: hehe.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. december 2006, 18:38Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesTøser, jeg kommer til at savne jer 🙁 :hug:
Held og lykke til jer alle i fremtiden...
Tøser, jeg kommer til at savne jer 🙁 :hug:
Held og lykke til jer alle i fremtiden...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. december 2006, 20:25Oprindeligt skrevet af: Gaflenja tak for denne gang Stefan og held og lykke med det hele og Velkommen til Daniel hand over Lebron now;);););)
ja tak for denne gang Stefan og held og lykke med det hele og Velkommen til Daniel hand over Lebron now;);););)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. december 2006, 9:51Oprindeligt skrevet af: bozzy:hug: Zo : 11 point - 9 rebs - 7 blocks på 32 minutter B)
:hug: Zo : 11 point - 9 rebs - 7 blocks på 32 minutter B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. december 2006, 10:13Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinYea... så det godt, glædede mig på dine vejne, ved det er som en ny lego-borg for en 7 årig knægt for dig.
:tup:
Egentlig utroligt, at du to år i træk kan få lov at samle ham op fra FA. Det var jo oplagt at Shaq ville tage på ferie i starten af sæsonen.
Yea... så det godt, glædede mig på dine vejne, ved det er som en ny lego-borg for en 7 årig knægt for dig.
:tup:
Egentlig utroligt, at du to år i træk kan få lov at samle ham op fra FA. Det var jo oplagt at Shaq ville tage på ferie i starten af sæsonen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. december 2006, 11:16Oprindeligt skrevet af: Miller31Nå.. Men de daglige GangStars pralerier fortsætter!
AK47 med endnu en latterligt god nat: 9-11-6-1-4
Baronen med de daglige lækkerier: 25-8-9-3Men sidst men ikke mindst, jeg var i går skuffet over Balkman, men som det fantastiske talent han er, der svarede han i nat på mine skuffelser.
7-15-0-1-2
Ganske udmærket af en rookie fra bænken på 32 min, ærgrer mig over jeg ikke lyttede til min drøm og satte ham på holdet i nat.Men for pokker jeg elsker dig Renaldo:love:
Nå.. Men de daglige GangStars pralerier fortsætter!
AK47 med endnu en latterligt god nat: 9-11-6-1-4
Baronen med de daglige lækkerier: 25-8-9-3
Men sidst men ikke mindst, jeg var i går skuffet over Balkman, men som det fantastiske talent han er, der svarede han i nat på mine skuffelser.
7-15-0-1-2
Ganske udmærket af en rookie fra bænken på 32 min, ærgrer mig over jeg ikke lyttede til min drøm og satte ham på holdet i nat.
Men for pokker jeg elsker dig Renaldo:love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. december 2006, 11:36Oprindeligt skrevet af: JennerPå trods af 5-17 FGs og den fact at David Lee og Balkman tog alle hans rebounds, så fik Channing Frye som vi havde på C i nat, alligevel chippet 10 point 10 rebounds og 2 blocks af sig, ikke Alonzo Mourning like 😉 men han er vel også omkring 2 årtier yngrere....
På trods af 5-17 FGs og den fact at David Lee og Balkman tog alle hans rebounds, så fik Channing Frye som vi havde på C i nat, alligevel chippet 10 point 10 rebounds og 2 blocks af sig, ikke Alonzo Mourning like 😉 men han er vel også omkring 2 årtier yngrere....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. december 2006, 12:45Oprindeligt skrevet af: ZonkerMiller31 skrev:
Det er sgu da kun fordi det lyder som Ronaldo :shaq:
Miller31 skrev:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. december 2006, 13:04Oprindeligt skrevet af: Miller31Zonker skrev:
Miller31 skrev:
Havde jeg faktisk ikk engang tænkt over.. Zonker, du er ved at forstå det!
Zonker skrev:
Miller31 skrev:
Havde jeg faktisk ikk engang tænkt over.. Zonker, du er ved at forstå det!