NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. december 2006, 10:51Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesI øvrigt, så var kampen før nattens kamp: 15 point, 20 rebounds, 2 steals og 5 blocks :o.
Ben er kommet i gang...
I øvrigt, så var kampen før nattens kamp: 15 point, 20 rebounds, 2 steals og 5 blocks :o.
Ben er kommet i gang...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. december 2006, 11:00Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJa, ud af intet... elsker når det kører for ham. Han kan til tider ligne et stærkt kort i offensiven. :geek:
Ja, ud af intet... elsker når det kører for ham. Han kan til tider ligne et stærkt kort i offensiven. :geek:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. december 2006, 13:53Oprindeligt skrevet af: MartanicTony Allen begynder at spøge i kulissen til en starterplads for Royals
30-8-3-3-1 på 48 minutters spilletid. Hvad fanden skete der lige der (selvom han da også gjorde det pænt i onsdags). Trist at jeg måtte lade mig nøje med Gordons lidt skuffende aften i forhold til, hvad han har vist på det senesteStandard nat af Gilbert, 27-6-6-3
Total standard af Brand: 23-10-1-1-2
Tony Allen begynder at spøge i kulissen til en starterplads for Royals
30-8-3-3-1 på 48 minutters spilletid. Hvad fanden skete der lige der (selvom han da også gjorde det pænt i onsdags). Trist at jeg måtte lade mig nøje med Gordons lidt skuffende aften i forhold til, hvad han har vist på det seneste
Standard nat af Gilbert, 27-6-6-3
Total standard af Brand: 23-10-1-1-2
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. december 2006, 15:11Oprindeligt skrevet af: bozzyKobe : 53 point, 10 rebs, 8 ast, 2 stl og 1 blk B)
Kobe : 53 point, 10 rebs, 8 ast, 2 stl og 1 blk B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. december 2006, 17:45Oprindeligt skrevet af: Miller31Lad os lege, hvem er mest fantastiske GangStars-spiller:hug: En lille gennemgang af nattens resultater giver den vel nok bedste nat i franchisets stolte historie.
Baronen 19-6-7-3-1 :tup: Godkendt af holdets PG!
Hughes 25-3-3-1-2 😀 Begynder at ligne et godt pickup!
AK47 11-11-3-1-3 🙂 Godkendt, Artest var ringere, dog kun det der forventes.
Sheed ikke i kamp.
Diaw 21-14-10-1-1 :hug::love: Hvem sagde fed og færdig?
Garbajosa 10-7-3-1-1 Godkendt, ikke mere dog.Hvilket giver et snit på 17,2 - 8,2 - 5,2 - 1,4 - 1,6
Når så Tyrus Thomas fra RD-pladsen leverer 14-10-1-0-4, ja så er det fantastisk.
Granger var hold-topscore for Pacers med 25 points og tilføjede 5 rebs, så er det positivt.Ja, stor kærlighed til hele holdet for den indsats, og selvom vi er Gangstere, så kan vi jo godt gi en krammer i ny og næ:hug:
Helt udenfor kategori kommer Renaldo Balkman dog, for pokker en fighter!
4-0-2-4-1
For pokker, jeg elsker dig Balkman:love:
Lad os lege, hvem er mest fantastiske GangStars-spiller:hug: En lille gennemgang af nattens resultater giver den vel nok bedste nat i franchisets stolte historie.
Baronen 19-6-7-3-1 :tup: Godkendt af holdets PG!
Hughes 25-3-3-1-2 😀 Begynder at ligne et godt pickup!
AK47 11-11-3-1-3 🙂 Godkendt, Artest var ringere, dog kun det der forventes.
Sheed ikke i kamp.
Diaw 21-14-10-1-1 :hug::love: Hvem sagde fed og færdig?
Garbajosa 10-7-3-1-1 Godkendt, ikke mere dog.
Hvilket giver et snit på 17,2 - 8,2 - 5,2 - 1,4 - 1,6
Når så Tyrus Thomas fra RD-pladsen leverer 14-10-1-0-4, ja så er det fantastisk.
Granger var hold-topscore for Pacers med 25 points og tilføjede 5 rebs, så er det positivt.
Ja, stor kærlighed til hele holdet for den indsats, og selvom vi er Gangstere, så kan vi jo godt gi en krammer i ny og næ:hug:
Helt udenfor kategori kommer Renaldo Balkman dog, for pokker en fighter!
4-0-2-4-1
For pokker, jeg elsker dig Balkman:love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. december 2006, 12:50Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMekka rocks...
Mekka rocks...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. december 2006, 15:30Oprindeligt skrevet af: MartanicKunne være jeg skulle skifte navn til Gangstars 2. Fire af de ti involveret spillere i nattens brawl har været inde hos Royals, hvor der jo ikke er så meget gang i svingdøren 🙂
Kunne være jeg skulle skifte navn til Gangstars 2. Fire af de ti involveret spillere i nattens brawl har været inde hos Royals, hvor der jo ikke er så meget gang i svingdøren 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. december 2006, 17:29Oprindeligt skrevet af: PacersJeg kan sq slet ikke logge på fantasy-centeret. og kan heller ikke få lov at sende en mail til deres tekniske support - den påstår at siden ikke findes på den server - altså den normale nba-.com fejl-meddelelse. Det er fandme pisse irriterende!!!!
Jeg kan sq slet ikke logge på fantasy-centeret. og kan heller ikke få lov at sende en mail til deres tekniske support - den påstår at siden ikke findes på den server - altså den normale nba-.com fejl-meddelelse. Det er fandme pisse irriterende!!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. december 2006, 17:38Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHar lige været inde, fungerede fint nu...
Har lige været inde, fungerede fint nu...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. december 2006, 20:56Oprindeligt skrevet af: Miller31Martanic skrev:
Kunne være jeg skulle skifte navn til Gangstars 2. Fire af de ti involveret spillere i nattens brawl har været inde hos Royals, hvor der jo ikke er så meget gang i svingdøren 🙂Jeg skal også lige have en snak med mine drenge, hvad fanden er det for noget Balkman bare står udenfor og kigger på?
Nej.. For første gang skuffer han mig!
Martanic skrev:
Kunne være jeg skulle skifte navn til Gangstars 2. Fire af de ti involveret spillere i nattens brawl har været inde hos Royals, hvor der jo ikke er så meget gang i svingdøren 🙂
Jeg skal også lige have en snak med mine drenge, hvad fanden er det for noget Balkman bare står udenfor og kigger på?
Nej.. For første gang skuffer han mig!