Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 71 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

I øvrigt, så var kampen før nattens kamp: 15 point, 20 rebounds, 2 steals og 5 blocks :o.

Ben er kommet i gang...

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Ja, ud af intet... elsker når det kører for ham. Han kan til tider ligne et stærkt kort i offensiven. :geek:

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Tony Allen begynder at spøge i kulissen til en starterplads for Royals
30-8-3-3-1 på 48 minutters spilletid. Hvad fanden skete der lige der (selvom han da også gjorde det pænt i onsdags). Trist at jeg måtte lade mig nøje med Gordons lidt skuffende aften i forhold til, hvad han har vist på det seneste

Standard nat af Gilbert, 27-6-6-3
Total standard af Brand: 23-10-1-1-2

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Kobe : 53 point, 10 rebs, 8 ast, 2 stl og 1 blk B)

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Lad os lege, hvem er mest fantastiske GangStars-spiller:hug: En lille gennemgang af nattens resultater giver den vel nok bedste nat i franchisets stolte historie.

Baronen 19-6-7-3-1 :tup: Godkendt af holdets PG!
Hughes 25-3-3-1-2 😀 Begynder at ligne et godt pickup!
AK47 11-11-3-1-3 🙂 Godkendt, Artest var ringere, dog kun det der forventes.
Sheed ikke i kamp.
Diaw 21-14-10-1-1 :hug::love: Hvem sagde fed og færdig?
Garbajosa 10-7-3-1-1 Godkendt, ikke mere dog.

Hvilket giver et snit på 17,2 - 8,2 - 5,2 - 1,4 - 1,6

Når så Tyrus Thomas fra RD-pladsen leverer 14-10-1-0-4, ja så er det fantastisk.
Granger var hold-topscore for Pacers med 25 points og tilføjede 5 rebs, så er det positivt.

Ja, stor kærlighed til hele holdet for den indsats, og selvom vi er Gangstere, så kan vi jo godt gi en krammer i ny og næ:hug:

Helt udenfor kategori kommer Renaldo Balkman dog, for pokker en fighter!
4-0-2-4-1
For pokker, jeg elsker dig Balkman:love:

Mekka rocks...

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Kunne være jeg skulle skifte navn til Gangstars 2. Fire af de ti involveret spillere i nattens brawl har været inde hos Royals, hvor der jo ikke er så meget gang i svingdøren 🙂

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg kan sq slet ikke logge på fantasy-centeret. og kan heller ikke få lov at sende en mail til deres tekniske support - den påstår at siden ikke findes på den server - altså den normale nba-.com fejl-meddelelse. Det er fandme pisse irriterende!!!!

Har lige været inde, fungerede fint nu...

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Martanic skrev:
Kunne være jeg skulle skifte navn til Gangstars 2. Fire af de ti involveret spillere i nattens brawl har været inde hos Royals, hvor der jo ikke er så meget gang i svingdøren 🙂

Jeg skal også lige have en snak med mine drenge, hvad fanden er det for noget Balkman bare står udenfor og kigger på?

Nej.. For første gang skuffer han mig!

ReferencerSide 71 af 635Reference