NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. december 2006, 23:48Oprindeligt skrevet af: bozzyNba's bedste spiller med 33pts-7rebs-4ast-2stl-1blk B)
Og selvom at gamle Zo ikke reboundede så godt med hans 5, så scorede han 19 pts og havde desværre KUN 2 blks
Og unge Al Jefferson havde kun 6 pts, men 13 rbs, 4ast og 3blks :clap:
Nba's bedste spiller med 33pts-7rebs-4ast-2stl-1blk B)
Og selvom at gamle Zo ikke reboundede så godt med hans 5, så scorede han 19 pts og havde desværre KUN 2 blks
Og unge Al Jefferson havde kun 6 pts, men 13 rbs, 4ast og 3blks :clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. december 2006, 7:27Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNba's bedste spiller med 33pts-7rebs-4ast-2stl-1blk
Damn... havde slet ikke set Jax havde så ville stats den anden dag :clap:
Kom med et bud!
Nba's bedste spiller med 33pts-7rebs-4ast-2stl-1blk
Damn... havde slet ikke set Jax havde så ville stats den anden dag :clap:
Kom med et bud!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. december 2006, 15:26Oprindeligt skrevet af: bozzy😮 Hvad får dig til at tro at jeg vil have Jax ????
😮 Hvad får dig til at tro at jeg vil have Jax ????
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. december 2006, 17:06Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDu kaldte ham da lige NBAs bedste spiller... eller har jeg fået noget galt på tværs i halsen? Kan godt forstå hvis du er lidt forelsket i hans hustle stats.
:tup:
Du kaldte ham da lige NBAs bedste spiller... eller har jeg fået noget galt på tværs i halsen? Kan godt forstå hvis du er lidt forelsket i hans hustle stats.
:tup:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. december 2006, 20:58Oprindeligt skrevet af: bozzyNu er der jo en lille forskel på at være NBA's bedste og på at være den mest kriminelle 😉
Så nej, ingen Jax til mig...
Nu er der jo en lille forskel på at være NBA's bedste og på at være den mest kriminelle 😉
Så nej, ingen Jax til mig...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. december 2006, 21:46Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNå for satan... er der ikke en kategori for flest tåbeligheder, flest affyrede skud i selvforsvar, steals og points?
Nå jo, de sidste er da gode nok. Han giver også jævnligt lidt i de tre andre kategorier (stripclub besøg, dumme udtalelser og pinlige vredesudbrud)!
Nå for satan... er der ikke en kategori for flest tåbeligheder, flest affyrede skud i selvforsvar, steals og points?
Nå jo, de sidste er da gode nok. Han giver også jævnligt lidt i de tre andre kategorier (stripclub besøg, dumme udtalelser og pinlige vredesudbrud)!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. december 2006, 5:18Oprindeligt skrevet af: bozzySååååå kom lille Speedy også langt omlænge i gang... 19 point og 11 assist B)
Så mangler vi bare de sædvanlige steals....
Sååååå kom lille Speedy også langt omlænge i gang... 19 point og 11 assist B)
Så mangler vi bare de sædvanlige steals....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. december 2006, 9:54Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHelt skidt var det ikke i nat.
LeBron: 22 pts, 9 rebounds, 7 assist og 1 enkelt steal
Boozer: 14 point, 11 rebounds, 3 assist, 1 steal, 2 blocks
Big Ben: 10 pts, 27 rebounds, 6 assist, 3 steals, 3 blocks 😮Altså et ganske godt snit for de 3 - og Big Ben er ved at vise hvorfor han kan være pengene værd.
Helt skidt var det ikke i nat.
LeBron: 22 pts, 9 rebounds, 7 assist og 1 enkelt steal
Boozer: 14 point, 11 rebounds, 3 assist, 1 steal, 2 blocks
Big Ben: 10 pts, 27 rebounds, 6 assist, 3 steals, 3 blocks 😮
Altså et ganske godt snit for de 3 - og Big Ben er ved at vise hvorfor han kan være pengene værd.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. december 2006, 10:32Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinBig mother [censored]in Ben... det var da den vildeste statline lige der!
Boozer havde jeg ikke engang fejet op fra FA hvis han havde været der i sommers... dvs. han har overrasket mig meget :tup:
Men ellers vil jeg da ikke brokke mig i nat:
JoJo: DNP :tdown:
Men de her to gutter... de mødte op i nat:
Butler: 30 pts, 9 reb, 4 ast, 4 stl, 2 blk (Matrix Revolution?)
--Yao: 35 pts, 15 reb, 4 ast, 8 blk:clap:
Big mother [censored]in Ben... det var da den vildeste statline lige der!
Boozer havde jeg ikke engang fejet op fra FA hvis han havde været der i sommers... dvs. han har overrasket mig meget :tup:
Men ellers vil jeg da ikke brokke mig i nat:
JoJo: DNP :tdown:
Men de her to gutter... de mødte op i nat:
Butler: 30 pts, 9 reb, 4 ast, 4 stl, 2 blk (Matrix Revolution?)
--Yao: 35 pts, 15 reb, 4 ast, 8 blk
:clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. december 2006, 10:43Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKapitalistsvin skrev:
Big mother [censored]in Ben... det var da den vildeste statline lige der!Boozer havde jeg ikke engang fejet op fra FA hvis han havde været der i sommers... dvs. han har overrasket mig meget :tup:
GM Nellemoes spottede Boozers evner for længe siden B) ..
Og Big Ben.. Tjaa.. Det er vel en af de bedste statlines jeg har oplevet i ligaen :hug: ...
Kapitalistsvin skrev:
Big mother [censored]in Ben... det var da den vildeste statline lige der!Boozer havde jeg ikke engang fejet op fra FA hvis han havde været der i sommers... dvs. han har overrasket mig meget :tup:
GM Nellemoes spottede Boozers evner for længe siden B) ..
Og Big Ben.. Tjaa.. Det er vel en af de bedste statlines jeg har oplevet i ligaen :hug: ...