NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. januar 2006, 19:02Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnokay så får du sq et fjerde runde pick for Al J. ... han var vist alligevel kun et highschool wonder. :hug:
okay så får du sq et fjerde runde pick for Al J. ... han var vist alligevel kun et highschool wonder. :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. januar 2006, 0:36Oprindeligt skrevet af: bozzyEj Kurt pak dine løsninger sammen.
Jeg giver hele skylden til Doc Rivers - Han skal bare have flere i minutter, ikke 35 den ene gang, og 9 i næste....
Den unge knægt bliver bare forvirret:confused:
Ej Kurt pak dine løsninger sammen.
Jeg giver hele skylden til Doc Rivers - Han skal bare have flere i minutter, ikke 35 den ene gang, og 9 i næste....
Den unge knægt bliver bare forvirret:confused:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. januar 2006, 9:16Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKom nu Bo, en offentlig auktion over Al J.'s spildte to år i NBA...
Hvem tilbyder mere for denne Kwame Brown Klon end GM Ravn her..
Danish TWolf's 2. runde pick 2007 for Al J.
Kom nu Bo, en offentlig auktion over Al J.'s spildte to år i NBA...
Hvem tilbyder mere for denne Kwame Brown Klon end GM Ravn her..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. januar 2006, 12:44Oprindeligt skrevet af: bozzyJeg vil da også være med 😮
Vestre JailBlazers' byder Mo Williams og Morris Peterson for Al Jef.
Jeg vil da også være med 😮
Vestre JailBlazers' byder Mo Williams og Morris Peterson for Al Jef.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. januar 2006, 14:57Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHan kan få AlphaHans' 2. pick i år..- det er jo så næsten top 10 pick alligevel :tdown:
Han kan få AlphaHans' 2. pick i år..- det er jo så næsten top 10 pick alligevel :tdown:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. januar 2006, 15:42Oprindeligt skrevet af: bozzyGM Bo Hansen hælder stadig mest til sit eget bud....B)
Men hvis det skal blive interessant, så skal der spillere involveres...
Bill Lambier siger FORSÆT AUKTIONEN
GM Bo Hansen hælder stadig mest til sit eget bud....B)
Men hvis det skal blive interessant, så skal der spillere involveres...
Bill Lambier siger FORSÆT AUKTIONEN
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. januar 2006, 13:21Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesEndnu en triple double af LeBron i nat.. JO TAK! :hug:
Endnu en triple double af LeBron i nat.. JO TAK! :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. januar 2006, 18:14Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHurra for... hov... jeg har da ikke noget at råbe hurra for! :uhoh:
Det skulle da lige være AKs monster stats og at mens Yahoo er nede er der i det mindste ikke nogen som kan se hvor dårligt det står til! 🙁
Hurra for... hov... jeg har da ikke noget at råbe hurra for! :uhoh:
Det skulle da lige være AKs monster stats og at mens Yahoo er nede er der i det mindste ikke nogen som kan se hvor dårligt det står til! 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. januar 2006, 16:22Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNu begynder jeg da så småt at blive lidt bekymret for Yahoo... har mine østasiatiske hackere alligevel misforstået det memo og fuldstændig destrueret ligaen? Det er jo også en måde at forstå:
'fjern al modstand; men gradvist, så ingen opdager det'
Tjaa... ok, ingen kan jo se at de netop nu gradvist er på vej ned i tabellen... så måske er fejlen min :uhoh:
Nu begynder jeg da så småt at blive lidt bekymret for Yahoo... har mine østasiatiske hackere alligevel misforstået det memo og fuldstændig destrueret ligaen? Det er jo også en måde at forstå:
'fjern al modstand; men gradvist, så ingen opdager det'
Tjaa... ok, ingen kan jo se at de netop nu gradvist er på vej ned i tabellen... så måske er fejlen min :uhoh:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. januar 2006, 13:08Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnhehe, endelig så sætter man Bogut på og så smider han lige 18-17-5-2-2 :hug:
Iøvrigt - tjek lige Mr. Mega HustleStats Gerald Wallace - hans snit i de sidste 5 kampe:
19 - 11 - 1,2 - 4,0 - 3,4det er eddermane vildt, og er også eneste spiller i ligaen der snitter 2 i både steals og blocks for sæsonen.
Og nej, det var ikke for at snakke hans værdi op til et snarligt salg - det er ren blær MUHAHAHAHA
hehe, endelig så sætter man Bogut på og så smider han lige 18-17-5-2-2 :hug:
Iøvrigt - tjek lige Mr. Mega HustleStats Gerald Wallace - hans snit i de sidste 5 kampe:
det er eddermane vildt, og er også eneste spiller i ligaen der snitter 2 i både steals og blocks for sæsonen.
Og nej, det var ikke for at snakke hans værdi op til et snarligt salg - det er ren blær MUHAHAHAHA