Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Mærkelig nat... rigtig mange hold lod blot deres startere spille få minutter!? Stenet...

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Stefan skrev:
Nu bænker jeg Kaman..- skal vi gætte på at han så får 12 point og 15 rebounds i nat?

Kan man så konstatere han nåede næsten på 3 perioder alene, endnu et knivskarpt træk af GM Nellemoes:clap:

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Stefan skrev:
Nu bænker jeg Kaman..- skal vi gætte på at han så får 12 point og 15 rebounds i nat?

13 og 16.. 1 point og 1 rebound fra..

:(:(:(:(:(

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

hhmm, gad vide om man skal kalde det for accepteret når ens 5 spillere i kamp lægger 14 låg tilsammen ... og iøvrigt sætter 119 point.

well, oki... så kalder vi det sq accepteret 😆 😆 😆

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg ved ikke med jer andre, men når Kurt skriver noget, er alt jeg ser:

"

"

Er jeg den eneste der har det sådan?

ja ja Stefana,

misundelse er en grim ting...

...øøøhh næææ, misundelse er en fed ting, for det er jo rart at blive misundt - Muhahahahaha *host* *host*

http://www.nbainfo.dk/readarticle.php?article_id=122

Synes lige jeg ville dele dette link med jer, det er et rigtig rigtig fedt link, der ligesom symbolisere hvor utrolig falskt den der kliche med at der er koldt på toppen egentlig er.

Med en smule angst for at lyde som i mine teenageår når jeg brillierede til hal-bal... "Hvoooooor eeer I alle sammen heeeenne?"

:hug:

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Ja, men Kurt må allerede nu være på udkig efter nye unge spillere, da han jo ikke kan beholde alle hans unge spillere NÅR de inden længe vil ha nye kontrakter.

Endnu et tegn på at Kurt er Mark Cuban's far (dog uden at sønnike har skænket sin far penge) - Men det ligger åbenbart til familien at kun beholde deres hold i max to år.

tsk tsk tsk... GM Fængselsbetjent må ha' maaaaajet lange fremtidsudsigter når han sætter sit hold.. farmand her står jo og pudser to trofæer inden Bosh og Wade skal ha' nye kontrakter og dem er der jo nok også råd til når Shaq i mellemtiden er gået på pension.

Eller er Shaq måske på vej til JailBlazers... ville da passe godt ind i holdets gennemsnitsalder MUHAHAHAHAHA.

Hvaaa' Bo, Al Jefferson for Shaq - det må da falde i god jord hos sådan en veteran elsker som dig 😆

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jamen det er jo bare et spørgsmål om tid før at Zo overtager Shaq's plads....B)

Men som Big Al har spillet indtilvidere, er intet vel umuligt - Han har ikke levet op til mine enorme forventninger:(

Havde Oakley haft et hold, havde han da også været at finde på mit hold.
Spillere er som rødvin - de bliver bedre med årene:tup: