Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Tjah, GangStars takker for en habil nat over hele linjen:clap:

Og ranken kommer vist fordi de regner med alle stats, således er TO's, 3PM, 3%, FG%, FG Made, osv. med i deres rangering.

Bare lige endnu et guldkorn fra GM Hansens side:hug:

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Nej hvor er det trist at vælte sig i Kirilenkos og Okafurs låg... når man allerede har flere end resten af jer regner med at nå inden all-star-kampen... suk, en trist dag på fantasykontoret :uhoh:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Hvor er jeg bare stabilt go' til at bruge Gerald Wallace.... hver gang jeg har haft ham på er han skod, og når jeg sætter ham på bænken så sker sådan noget som i nat selvf.

15-4-7 er pænt men ikke vildt prangende, men så nupper han også lige 6 steals og 2 blocks. 🙁

Hov, og så glemte jeg lige at starte Bosh den dag han satte personlig rekord i pts. :rip:

HVOR ER MEDLIDENHEDEN HENNE KAMMERATER B)

Uha, Lewis er begyndt at gå amok, han har forstået konkurrencen bliver stor når Artest vender tilbage, så han har lige banket to super-kampe ind.

Først 37-7-1-2-1
Så 30-6-6-2-2

Ikke dårlige stats:clap:

Og Kurt, INGEN har medlidenhed med dig:clap:

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Miller31 skrev:
Og Kurt, INGEN har medlidenhed med dig:clap:

Kun hans squash buddies i badet... :lol:..

Odense AlphaHans med et halv nyt look - og vi er langt fra færdige!

Nu er Yao ude, man får næsten medlidenhed med Gaflen:hug:

Argh, lortenat!!! Det var da som før tradet med Svinet, jamen hvad sker der lige for at ALLE mine spillere er så ringe på EN nat:rip:

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Så så, jeg valgte sgu da også at bænke Z fordi han var tvivlsom, og så spiller han fandme alligevel!

Hvis du synes dine spillere er ringe så giv dem dog til mig 😉

Oprindeligt skrevet af: Pacers

God Big Ben nat i nat 😀 13-14-2-2-2

Og DAMN!!!!!!!!!!!!!!! hvornår kommer Maggette tilbage 🙁 ?!?!?!

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Nu bænker jeg Kaman..- skal vi gætte på at han så får 12 point og 15 rebounds i nat?