Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

Oprindeligt skrevet af: Pacers

rooooolig nu Christian....

Han sluttede nu ganske OK af i nat med 22 point og 4 assists, så han kom sig da lidt over den skidte start. 😉

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jeg er bare i trade humør - Kig på mit roster og se om der er noget du kunne være interesseret i.

Det skal lige siges, at jeg er på job og kan derfor ikke gå msn.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Se det i øjnene Bo, ingen gider ha' dine overbetalte spillere B)

Men vi kunne måske lave et trade .... Shaq for Miller (nu hvor Zo's tid er udløbet MUHAHAHAHA).

Iøvrigt... 41-10-8-4-1 ...hhhmmm en ok nat for Flash :clap:

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Jeg puster dig i nakken Kurt

*pust*

Er ret ligeglad med om jeg har brugt flere kampe end dig, Howard går i stykker på et tidspunkt og det samme gør Flash.

Jeg er bare glad for at jeg slap Ronnie i tide :D..

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Tjah, Ron Ron er til salg, hvis et ordentligt bud kommer, men umiddelbart vil hans stats ikke falde af et trade:clap:

Og hvad angår Stefan, så kan man kun frygte for ham for tiden, specielt efter hans seneste nærmest sygelige indfald i Insider-tråden:geek:

Hvad mener du med NÆRMEST sygelige... alt hvad den dreng foretager sig er da med garanti sygeligt.

Er I andre iøvrigt også godt trætte af den mærkelige måde som Yahoo rangere spillerne på... jeg gad sq nok vide hvilken formel de bruger for at regne den ud - gir' ingen mening.

Det er en meeeeget underlig måde de gør det på..

Det er kategorien 'Rank' der er den aktuelle ranking, ikke sandt? 'O-rank' er en forecast ranking tror jeg..

Ray Allen som #3 og Sheed som #8 gi'r da ingen mening..

Yup O-rank er fra før sæsonstart (baseret på de sidste par år tror jeg).

Men rank er helt hen i vejret... Rashad Lewis #5 (21,8 - 5,8 - 2,4 - 1,5 - 0,8)

Brand #8 (25,3 - 10,6 - 2,5 - 0,7 - 2,7)

hehe, så er det man lige vælger at lade være med at kigge på den ranking der og kun gå efter hvad de snitter i de cats som man har fokus på selv.

hhmmm, Josh Smith nærmer sig vist en startplads hos farmand... det var så 8 låg i nat. Og Calderon med 13-7-11 presser sig også på. :hug:

Du trader da bare Calderon til mig..

Så slipper du for at skulle vælge mellem ham og Baron. Du kan få enten Ryan Gomes eller et 3. runde pick ;)..