Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Det bliver sjovt at få lidt flere hold med, så kommer vi lidt ned i dyndet - så også ikke-all-stars har værdi!

Lyder spændende med noget kontraktbinding: Lidt anti-Isiah!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Danish Twolf skrev:
Lad os alle synge....

"Kurt liiiigger nuummer 1, Kurt liiigger nuuummer 1... for Kurt han er dææn bæææææ-hæ-hæ-hæææste - HAN LIGGER NUMMER 1!!!!"

:tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup:

Thumbs up fra de andre 12 GM'ere... og et gruppe-kram :hug:

...og så må vi på repeaten igen... og denne gang trækker han sq fra.

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Rolig nu, du gamle 😆

Jeg ånder dig i nakken!

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

"Hvis det her er hvad jeg tror det er... så står der en meget farlig mand og ånder dig i nakken lige nu."
(gæt et filmcitat)

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Kapitalistsvin skrev:
"Hvis det her er hvad jeg tror det er... så står der en meget farlig mand og ånder dig i nakken lige nu."
(gæt et filmcitat)

En pige og 39 sømænd?

Og så er GM Ravn blevet observeret dansende rundt i en cirkel med 45 kloner af sig selv, kun iført lændeklædde og fjer på isen.

OK, siger I så, "whatzzz new, pussycat...oooh oooh ohh". Tja, synet er måske velkendt men den "chant" jeg fremførte i nat var ny, den lød nogenlunde sådan her:

Bosh er blevet CeeenTER... Bosh er blevet ceeenTER... Bosh er blevet ceeenTER (og så en knytnæve lige op i luften efter hver CENTER) B)

Farmand sagde det jo, enten Bosh eller Howard skulle nok få center eligibility... og så er Shaq kun icing on the cake hvis man lyster... MUHAHAHAHA.

Kurt har fåååd en cææænTER! Kurt har fåååd en cææænTER!

Hold kæft hvor er det surt, at man håber at Dwight Howard og Chris Bosh går i stå, blot fordi de er så uheldige at Kurt har dem i NBAiKL :rip::rip::rip:..

Surt surt surt - men nødvendigt :rip:...

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Og så tager man JoJo, for at Kurt IKKE får ham, men straks går idioten helt i stå, fuld tid i aftenens 1. periode: 2 points og 1 assist, det var så hvad GangStars kunne få for 20 mio.:@:@:@:@

Er jeg ved at være pissed, det tror jeg nok:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

:hug: :hug: :hug:

Ok, så må jeg trøste jer lidt.... hhhmm,

Jo - kender I det, man får ustabil porduktion af sin center rookie, og så sætter man ham på bænken - og hvad sker der, han har sin spæde karierres bedste pointproduktion med 21 🙁 Faktisk har jeg haft ham på bænken i hans to bedste kampe :awch:

Hvor er det bare surt - Danish T'Wolves lider hårdt herunder .... (har I det så bedre gutter ?).

Nå, ja, glemte at sige at ham jeg så satte ind på C pladsen i stedet for, ja han scorede så 30 point, tog 11 rebounds og havde 5 blocks.

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: