Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

Oprindeligt skrevet af: Zonker

HÆÆÆÆÆÆÆÆÆVENLY HOOOOOOOOTERS!!

Hvem er det lige der ligger nr 1 nu, hva drenge? Så kan Kurt bare komme an med hans åndsvage predictions. You don't stand a chance my friend 😡

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Og så var det lige jeg tænkte... ca. 160 spilledage... er det 160 indlæg her om hvem der NU er nr. 1 :uhoh:

Nå, nej... vi skal vel bare de der 100 kampe ind i sæsonen så har vi stabiliseret os med Onkel Kurt i toppen B)

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Kan man ikke bare scratche SF pladsen, for jeg kan tydeligvis ikke finde ud af at bruge den 😐

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg er svært tilfreds med min min SF :hug:

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Phew. Kun sekunder inden jeg gik i seng, at jeg alligevel valgte at bruge Duhon i stedet for Gordon. Dejligt valg 🙂

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Jeg synes stadig det er frustrerende at INGEN af mine spillere kan finde ud af at lave blocks..

Farmand her er med i 2 andre Keeper Leagues (over there) og så var jeg også med i én yderligere, men den gik nedenom og hjem.

Selvfølgelig var det den hvor jeg havde MEGA-truppen... tjek lige den her (faldt lige over filen):

Yao Ming C
Zydraunas Ilgauskas C
Eddy Curry PF/C
Jermaine O'Neal PF/C
Dwight Howard PF
Al Jefferson PF
Lamar Odom SF/PF
Andrei Kirilenko SF/PF
Richard Jefferson SF
Josh Childress SG/SF
Kobe Bryant SG
Ben Gordon PG/SG
Baron Davis PG
Tony Parker PG

Jeg havde lige draftet Howard, Jefferson, JChill og Gordon inden ligaen blev lukket :tdown:

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Hvor mange hold var der i ligaen? 2?

Det er da helt umuligt det der!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Og der kan ikke have været meget med Salary Cap....

hehe, der var 12 hold - jeg overtog holdet næsten sådan der... havde en håndfuld top picks (som jeg var heldig/god med) og så lavede jeg lidt handel (nu var alle spillerne jo ikke helt med samme værdi for 16 mdr. siden da vi lukkede den 🙁

Men jo, den her har også salary cap, bare ikke de rigtige lønninger... det er et system som også en af mine nuværende KL er under, nemlig hvor man skriver kontrakt for 1 el. 2 år af gangen med alle (fornær rookies som man kan gi' op til 5 år)... og så er lønnen afhængig af spillerens præstationer i den sidste sæson før kontraktfornyelse (for rookies er der en fast skala).

I den liga hænger man også på 50% af kontrakten hvis man cutter en spiller... et element jeg pusler med at vi skal indføre her (dog ikke lige i det format, men måske noget med en 1 el. 2 årig "bøde" for spillere man cutter).

Den anden liga hvor jeg har lånt meget af vores forfatning fra, har samme lønninger og cap som vi har (men med 24 hold).