Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

Side 1 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Bare lige så vi har en enkel tråd hvor vi løbende kan snakke om løst og fast ifm. NBAiKL... idéen er vel at vi ud over et par få officielle tråde (så som drafts) og én enkel tråd for hvert hold (styret af den enkelte GM) - har så få tråde som overhovedet muligt, så vi ikke mister overblik.

Denne her er til alt muligt... snakke om hvor godt/dårligt det går for ens hold/spillere, kommentere andre hold og fantasy-gamet generelt.

Skal jeg fyre et eller andet (u)brugeligt af denne første gang, så en observation her:

Ud af 20 højest betalte spillere i ligaen, er helt utrolige 13 IKKE at finde på et NBAiKL hold :O - havde jeg aldrig drømt om, og er vidnesbyrd om at vi skal ha' flere hold med i ligaen.

De 4 dyreste spillere er ikke med (#5 er KG) og #6 Starbury er heller ikke draftet.

Næste sæson igen vil Allan Houston og Chris Webber være højest betalte med KG og Shaq på en delt 3. plads og Finley som 5'er.

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Det er åbenbart kun far her der tør at tage de dyre drenge 😉

Med mindre Jo-Jo får den kontrakt han er blevet tilbudt. Så er der en der ryger gevaldigt over bord. Er det ikke Jens? 😀

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jeg kan forstå hvis man satser på KG - Han er nok den mest komplette spiller i NBA.

Men måske at give 20.000 for JoJo.... argh.... Han er jo ingen Kobe, LeBron, TMac eller Vince.

Personligt vil jeg faktisk hellere have RJ B)

Husk på drenge, at jeg har en glimrende SG til salg...

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Kan faktisk godt forstå det, måske er der gode spillere i blandt, men man kan faktisk få to stabile spillere for ens pris.

Så stjerne eller ej, jeg kan godt forstå det.

Det ville dog være fedt med lidt flere hold i ligaen.

Oprindeligt skrevet af: TB

Fedt med flere hold ja - OG dermed flere spillere. Men igen som de fleste siger - mange af de dyre Drenge der er Franchise spillere omg stjerner i deres respektive klubber. Bare det at man kan få Duncan, Allen, Melo og Ginobili på sit hold siger lidt om hvor "mange" stjerner der er ledige i ligaen. Et hold som dette er jo nærmest umuligt i virkligheden. Men altså ja flere hold ville være fedt.

Og igen som Stefan/Bozzy siger - hvad skal man med fx Finley og Allan Houston - de er begge overbetalte gamle mænd som begge er på bænken. JEg giver sq ikke 17mio for en spiller der levere lidt bænkstats :/

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

Jens er super glad for jojo og hans fede løn

Oprindeligt skrevet af: TB

Gaflen skrev:
Jens er super glad for jojo og hans fede løn

not? 😀

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Lad os alle synge....

"Kurt liiiigger nuummer 1, Kurt liiigger nuuummer 1... for Kurt han er dææn bæææææ-hæ-hæ-hæææste - HAN LIGGER NUMMER 1!!!!"

:tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup:

Thumbs up fra de andre 12 GM'ere... og et gruppe-kram :hug:

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

:@

Syde koge boble... arggghhhhh... for saa-biiiiiiiiiiiiiip-an! Hvornår lærer vi at rotte os sammen mod den blodsugende Kurt Komisk... jeg sætter en trefork på højkant til den første som kan få en handel igennem med Kurt uden at sidde i den svageste ende.... og er iøvrigt interesseret i at købe garvede ulveskind!

Næste punkt på dagsordnen var: Mit navn er Anders Larsen, jeg er keepers league afhængig, og jeg må tilstå at have lavet nogle af ligaens ringeste handler: Delonte West havde næsten en tripple double i går... og ham gav jeg for nyligt væk for at hente en center backup, som jeg har traded for en teenager yderst på bænken... i Portland - NBA's bredeste bænk? Nej, desværre... bare ikke NBA's bedste teenager... endnu 😡

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Færrest kampe og ikke sidst:o Jeg er stærkt chokeret, hvordan kan man ligge dårligere end mig(Stefan)?

Nårh ja, Nash er jo blevet rimelig meget stat-sluger:hug:

Og Anders.... Tak for handlen, det var en stor nydelse, håber du hygger dig med Nelson i stedet for West, Nelson sidder vist fint ved siden af dig på bænken:lol:

Side 1 af 635Reference