NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. januar 2006, 12:09Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOk, så fik jeg da for alvor jinxed Wallace med det foregående indlæg der 🙁
MEN, ville lige sige at de seneste to NOGET ULIGE handler er blevet godkendt, og ændringer er foretaget på Yahoo, men ikke på holdsiderne endnu... kommer nok i morgen.
Ok, så fik jeg da for alvor jinxed Wallace med det foregående indlæg der 🙁
MEN, ville lige sige at de seneste to NOGET ULIGE handler er blevet godkendt, og ændringer er foretaget på Yahoo, men ikke på holdsiderne endnu... kommer nok i morgen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. januar 2006, 13:08Oprindeligt skrevet af: bozzyAltså ikke for at være kritisk, men er der nogen trades der ikke er blevet godkendt ?
De seneste to er, efter min mening, ikke engang de værste.
Tjek traden den 13. december, og se hvor meget Gangstars får ud af den:o
Og den kendte trade den 22 november:oHvorfor er der ingen der vil trade med mig, jeg vil også snyde nogen;)
Altså ikke for at være kritisk, men er der nogen trades der ikke er blevet godkendt ?
De seneste to er, efter min mening, ikke engang de værste.
Tjek traden den 13. december, og se hvor meget Gangstars får ud af den:o
Og den kendte trade den 22 november:o
Hvorfor er der ingen der vil trade med mig, jeg vil også snyde nogen;)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. januar 2006, 13:54Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHvis du vil være med i en skæv trade sender du bare en PB med et udkast til hvordan du vil snydes... så skulle jeg mene vi kunne få sådan en skruet sammen 😀
Hvis du vil være med i en skæv trade sender du bare en PB med et udkast til hvordan du vil snydes... så skulle jeg mene vi kunne få sådan en skruet sammen 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. februar 2006, 7:05Oprindeligt skrevet af: Miller31Christian er vild med Diaw, trible-double i hans debut for GangStars:clap:
Det er virkelig en måde og forstå den store ære i at optræde i trøjen:hug::hug:
Christian er vild med Diaw, trible-double i hans debut for GangStars:clap:
Det er virkelig en måde og forstå den store ære i at optræde i trøjen:hug::hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. februar 2006, 7:06Oprindeligt skrevet af: Miller31Nårh ja, fik jeg nævnt Jamisons 18 rebs??
Nårh ja, fik jeg nævnt Jamisons 18 rebs??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. februar 2006, 12:44Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnhhhmmm Perkins 6 blocks - Bogut 5 blocks.... hehe, min bænk har flere blocks end SuperForkes
hhhmmm Perkins 6 blocks - Bogut 5 blocks.... hehe, min bænk har flere blocks end SuperForkes
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. februar 2006, 15:14Oprindeligt skrevet af: Miller31Good one Jacob, Bornholms GM er tilfreds med sæsonen:lol::lol::lol:
Der skal ikke meget til at spræde glæde på solskinsøen, må sige jeg tvivler på fansene kan være helt enige med dig, hvor er det nu liiige du ligger i tabellen;)
Good one Jacob, Bornholms GM er tilfreds med sæsonen:lol::lol::lol:
Der skal ikke meget til at spræde glæde på solskinsøen, må sige jeg tvivler på fansene kan være helt enige med dig, hvor er det nu liiige du ligger i tabellen;)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. februar 2006, 15:52Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn- andre end mig der undrer sig over at AlphaBrølet ikke er udkommet på trods af spiseseddel for 11 dage siden om nyheder dagen efter ???
Har nogen endelig fået lukket bagdelen på den skide-sprække B) Er redaktøren gået i exil på grund af de karrikature han tegner af mod GM'erne ??
- andre end mig der undrer sig over at AlphaBrølet ikke er udkommet på trods af spiseseddel for 11 dage siden om nyheder dagen efter ???
Har nogen endelig fået lukket bagdelen på den skide-sprække B) Er redaktøren gået i exil på grund af de karrikature han tegner af mod GM'erne ??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. februar 2006, 18:08Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDanish Twolf skrev:
- andre end mig der undrer sig over at AlphaBrølet ikke er udkommet på trods af spiseseddel for 11 dage siden om nyheder dagen efter ???Har nogen endelig fået lukket bagdelen på den skide-sprække B) Er redaktøren gået i exil på grund af de karrikature han tegner af mod GM'erne ??
Point for trods alt at få mig til at grine..- men AlphaBrølets redaktion har travlt grundet den flytning der finder sted i næste uge..
De har travlt de stakler - og har alle tendens til at blive syg på de dårligste tidspunkter..
FYR FYR FYR :rol:...
Danish Twolf skrev:
- andre end mig der undrer sig over at AlphaBrølet ikke er udkommet på trods af spiseseddel for 11 dage siden om nyheder dagen efter ???Har nogen endelig fået lukket bagdelen på den skide-sprække B) Er redaktøren gået i exil på grund af de karrikature han tegner af mod GM'erne ??
Point for trods alt at få mig til at grine..- men AlphaBrølets redaktion har travlt grundet den flytning der finder sted i næste uge..
De har travlt de stakler - og har alle tendens til at blive syg på de dårligste tidspunkter..
FYR FYR FYR :rol:...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. februar 2006, 14:11Oprindeligt skrevet af: MartanicGanske fornuftig nat for de royale drenge.
5 spillere:
26 point
8,4 rebounds
4,6 assists
1,2 steals
1,6 blocksAlt sammen pr. mand, og så kan man vel ikke andet end være tilfreds.
Ganske fornuftig nat for de royale drenge.
5 spillere:
26 point
8,4 rebounds
4,6 assists
1,2 steals
1,6 blocks
Alt sammen pr. mand, og så kan man vel ikke andet end være tilfreds.