NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2006, 12:46Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn...ja, jeg havde kun 3 back court spillere i aktion, men så er man jo rimelig tilfreds med 7 låg.
Iøvrigt - så er NBAiKL siden opdateret nu.
...ja, jeg havde kun 3 back court spillere i aktion, men så er man jo rimelig tilfreds med 7 låg.
Iøvrigt - så er NBAiKL siden opdateret nu.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2006, 13:11Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDet er da ubehageligt med sådan en fætter som dig... men godt arbejde med stillingsoversigten. Den er bygget om op snit per hold, så mere brugbar end den på nba.com :clap:
Det er da ubehageligt med sådan en fætter som dig... men godt arbejde med stillingsoversigten. Den er bygget om op snit per hold, så mere brugbar end den på nba.com :clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2006, 13:21Oprindeligt skrevet af: MartanicJa fin stillingsoversigt, og er sikker på den nok også skal blive flot 🙂
Godkendt af Brand i nat uden at være prangende med 33pts, 17rbd, 3 assists og så dog kun et enkelt block.
Men han er ved at være hvor han skal være.
Ja fin stillingsoversigt, og er sikker på den nok også skal blive flot 🙂
Godkendt af Brand i nat uden at være prangende med 33pts, 17rbd, 3 assists og så dog kun et enkelt block.
Men han er ved at være hvor han skal være.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2006, 11:28Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDe to grimme hold der duellere i toppen af ligaen, kom ud af natten med flg. snit:
Grunts: 17,6 - 6,8 - 4,6 - 1 - 1 (5 mand)
T'Wolves: 17,7 - 10,3 - 3,7 - 0,3 - 3 (3 mand)Og så har vi rundet det skarpe hjørne, og står begge på nøjagtig 100 kampe... med flg. snit:
Grunts: 19,67 - 7,49 - 3,84 - 1,24 - 1,26
T'Wolves: 18,96 - 7,94 - 4,32 - 1,06 - 1,133-2 til svinet i cats, jeg haler ind på ham i bpg, men er håbløst bagud i spg. Til gengæld styrer jeg rpg og har godt fat i apg også.
JEG VIL HA' STEALS!!!
Iøvrigt, så er BeerGuzzlers stadig helt nede på kun 87 kampe brugt (bl.a. kun 11 kampe på Center positionen)... også FistFighters ligger pænt under 100 (94).
De to grimme hold der duellere i toppen af ligaen, kom ud af natten med flg. snit:
Grunts: 17,6 - 6,8 - 4,6 - 1 - 1 (5 mand)
T'Wolves: 17,7 - 10,3 - 3,7 - 0,3 - 3 (3 mand)
Og så har vi rundet det skarpe hjørne, og står begge på nøjagtig 100 kampe... med flg. snit:
Grunts: 19,67 - 7,49 - 3,84 - 1,24 - 1,26
T'Wolves: 18,96 - 7,94 - 4,32 - 1,06 - 1,13
3-2 til svinet i cats, jeg haler ind på ham i bpg, men er håbløst bagud i spg. Til gengæld styrer jeg rpg og har godt fat i apg også.
JEG VIL HA' STEALS!!!
Iøvrigt, så er BeerGuzzlers stadig helt nede på kun 87 kampe brugt (bl.a. kun 11 kampe på Center positionen)... også FistFighters ligger pænt under 100 (94).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2006, 14:17Oprindeligt skrevet af: Gaflensigh efter have læst rygter rundt omkring på nettet så lod jeg Felton sidde ude i nat og så spiller han som jeg vil have han ska spille hver aften Duh
sigh efter have læst rygter rundt omkring på nettet så lod jeg Felton sidde ude i nat og så spiller han som jeg vil have han ska spille hver aften Duh
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2006, 14:18Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin:hug:
I det mindste er jeg parat til at tilbyde et par andenrundepicks og en knuser for ham. Så slipper du for at bekymre dig!
:hug:
I det mindste er jeg parat til at tilbyde et par andenrundepicks og en knuser for ham. Så slipper du for at bekymre dig!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2006, 15:47Oprindeligt skrevet af: Gaflenså skal det Dælme også være verden Bedste knuser du tilbyder alla en Greg Oden Knuser =)
så skal det Dælme også være verden Bedste knuser du tilbyder alla en Greg Oden Knuser =)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2006, 16:41Oprindeligt skrevet af: Miller3112 rebounds i nat.
Resten er ikke værd at skrive hjem om, men sådanne tegn er virkelig gode alligevel når de kommer fra en rookie.
Yeah, I'm a Balkman-believer:clap::clap:
12 rebounds i nat.
Resten er ikke værd at skrive hjem om, men sådanne tegn er virkelig gode alligevel når de kommer fra en rookie.
Yeah, I'm a Balkman-believer:clap::clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2006, 16:46Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinVille du tage en Balkman for Darko trade?
:uhoh:
Ville du tage en Balkman for Darko trade?
:uhoh:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2006, 16:57Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKapitalistsvin skrev:
Ville du tage en Balkman for Darko trade?:uhoh:
Som om det nogensinde sker 😆 😆 😆 😆 😆
Kapitalistsvin skrev:
Ville du tage en Balkman for Darko trade?:uhoh:
Som om det nogensinde sker 😆 😆 😆 😆 😆