Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 65 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

...ja, jeg havde kun 3 back court spillere i aktion, men så er man jo rimelig tilfreds med 7 låg.

Iøvrigt - så er NBAiKL siden opdateret nu.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Det er da ubehageligt med sådan en fætter som dig... men godt arbejde med stillingsoversigten. Den er bygget om op snit per hold, så mere brugbar end den på nba.com :clap:

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Ja fin stillingsoversigt, og er sikker på den nok også skal blive flot 🙂

Godkendt af Brand i nat uden at være prangende med 33pts, 17rbd, 3 assists og så dog kun et enkelt block.

Men han er ved at være hvor han skal være.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

De to grimme hold der duellere i toppen af ligaen, kom ud af natten med flg. snit:

Grunts: 17,6 - 6,8 - 4,6 - 1 - 1 (5 mand)
T'Wolves: 17,7 - 10,3 - 3,7 - 0,3 - 3 (3 mand)

Og så har vi rundet det skarpe hjørne, og står begge på nøjagtig 100 kampe... med flg. snit:

Grunts: 19,67 - 7,49 - 3,84 - 1,24 - 1,26
T'Wolves: 18,96 - 7,94 - 4,32 - 1,06 - 1,13

3-2 til svinet i cats, jeg haler ind på ham i bpg, men er håbløst bagud i spg. Til gengæld styrer jeg rpg og har godt fat i apg også.

JEG VIL HA' STEALS!!!

Iøvrigt, så er BeerGuzzlers stadig helt nede på kun 87 kampe brugt (bl.a. kun 11 kampe på Center positionen)... også FistFighters ligger pænt under 100 (94).

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

sigh efter have læst rygter rundt omkring på nettet så lod jeg Felton sidde ude i nat og så spiller han som jeg vil have han ska spille hver aften Duh

:hug:

I det mindste er jeg parat til at tilbyde et par andenrundepicks og en knuser for ham. Så slipper du for at bekymre dig!

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

så skal det Dælme også være verden Bedste knuser du tilbyder alla en Greg Oden Knuser =)

Oprindeligt skrevet af: Miller31

12 rebounds i nat.

Resten er ikke værd at skrive hjem om, men sådanne tegn er virkelig gode alligevel når de kommer fra en rookie.

Yeah, I'm a Balkman-believer:clap::clap:

Ville du tage en Balkman for Darko trade?

:uhoh:

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Kapitalistsvin skrev:
Ville du tage en Balkman for Darko trade?

:uhoh:

Som om det nogensinde sker 😆 😆 😆 😆 😆

ReferencerSide 65 af 635Reference