NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2006, 17:02Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJa ville ikke lave en Blatche for Darko, så skulle jeg i alt fald presses hårdt!
Ja ville ikke lave en Blatche for Darko, så skulle jeg i alt fald presses hårdt!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2006, 18:12Oprindeligt skrevet af: Miller31Kapitalistsvin skrev:
Ville du tage en Balkman for Darko trade?:uhoh:
:lol::lol::lol::lol::lol:
Som om jeg nogensinde ville overveje det!
Darko har måske mere talent, men Balkman arbejder 4-5 gange så hårdt og har allerede spillet ca ligeså meget i NBA, som Darko gjorde i samtlige sine Pistons-år:nanana:
Kapitalistsvin skrev:
Ville du tage en Balkman for Darko trade?:uhoh:
:lol::lol::lol::lol::lol:
Som om jeg nogensinde ville overveje det!
Darko har måske mere talent, men Balkman arbejder 4-5 gange så hårdt og har allerede spillet ca ligeså meget i NBA, som Darko gjorde i samtlige sine Pistons-år:nanana:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2006, 18:37Oprindeligt skrevet af: bozzyHvad fortæller det så mest om - et talentfuldt Pistons hold, eller et suckers Knicks hold ?
Hvad fortæller det så mest om - et talentfuldt Pistons hold, eller et suckers Knicks hold ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2006, 9:55Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå er Ron Ron tilbage og smider med det samme 2 steals. En eller anden [censored] havde dog glemt at sætte ham på holdet :awch:
Så er Ron Ron tilbage og smider med det samme 2 steals. En eller anden [censored] havde dog glemt at sætte ham på holdet :awch:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2006, 11:04Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKurt er skuffet - Kurt er meget skuffet over Wade... han manglede jo en assist i at lave en triple-double. Fyyyy - skam sig Flash.
Kurt er skuffet - Kurt er meget skuffet over Wade... han manglede jo en assist i at lave en triple-double. Fyyyy - skam sig Flash.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2006, 11:19Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin:nanana:
HAAAA... Kurts hold er til grin 😆
:nanana:
HAAAA... Kurts hold er til grin 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2006, 11:24Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKurt Kurt gå nu væk, ellers får vi aldrig... ehm.. smæk... :geek:
Stefan Nellemoes - festsangskriver anno 2006
Kurt Kurt gå nu væk, ellers får vi aldrig... ehm.. smæk... :geek:
Stefan Nellemoes - festsangskriver anno 2006
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2006, 23:47Oprindeligt skrevet af: Miller31Sheed med 19 - 9 - 0 - 1 - 2
Det på endnu en solid nat af ham!Barbosa leverede lige 16 - 3 - 7 - 3
Ganske fint, han fortsætter de fantastiske taker:hug:Bedst af alt er dog, at Diaw så småt ligner en klassespiller igen.
16 - 1 - 14 - 0 - 2:tup:
Sheed med 19 - 9 - 0 - 1 - 2
Det på endnu en solid nat af ham!
Barbosa leverede lige 16 - 3 - 7 - 3
Ganske fint, han fortsætter de fantastiske taker:hug:
Bedst af alt er dog, at Diaw så småt ligner en klassespiller igen.
16 - 1 - 14 - 0 - 2:tup:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. december 2006, 11:36Oprindeligt skrevet af: JennerMe :love: Deng + Nocioni
Mine to Bulls drenge fortsætter deres superb start på sæsonen i nat leverede de:
Deng: 25-4-4-3-2
Nocioni: 17-14-0-2-2
Til et snit på 21- 9 -2 -2,5 -2
Derudover var Zach Radolph og Steve Nash heller ik værst, Randolph med 29 point og Nash med 14 assist. Ja Ja det ser bedre og bedre ud her på Frederiksberg :clap:
Me :love: Deng + Nocioni
Mine to Bulls drenge fortsætter deres superb start på sæsonen i nat leverede de:
Deng: 25-4-4-3-2
Nocioni: 17-14-0-2-2
Til et snit på 21- 9 -2 -2,5 -2
Derudover var Zach Radolph og Steve Nash heller ik værst, Randolph med 29 point og Nash med 14 assist. Ja Ja det ser bedre og bedre ud her på Frederiksberg :clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. december 2006, 11:56Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMe looooooooooove Josh Smith :love:
...og så kører det vel heller ikke helt dårligt for Flash og hans assists sålænge White Chocolate holder sig på bænken :hug:
Me looooooooooove Josh Smith :love:
...og så kører det vel heller ikke helt dårligt for Flash og hans assists sålænge White Chocolate holder sig på bænken :hug: