Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 634 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

Var jeg den eneste der lollede en del over nyhederne?

Godt arbejde, Stefan!

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

næste nyhed er vel at jeg enten rent faktisk har vundet et 1.round pick eller at jeg officielt har vundet ligaen godt arbejde stefan

Oprindeligt skrevet af: mali

Godt arbejde, Stefan!

Selvom det er svært, så må vi vel prøve at holde et vist aktivitets niveau (jeg indrømmer gerne at jeg har været usynlig) i denne triste tid, hvor millionærerne kæmper mod millardærerne om hvem der er hårdest ramt, mens fansene bliver numsepulet...

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Super godt arbejde Stefan 🙂 !!

Og Mali - jeg kunne ikke have sagt det bedre end dig..... og hvad værre er, så er det jo pisse synd for alle dem der mister deres arbejde fordi de har job der er direkte relateret til NBA (tjenere, kokke, cafe-ejere osv, merchandise-sælgere, vagter og mange andre uskyldige...) der er 100% afhængig af, at NBA-fjolserne snart kommer i omdrejninger 🙁

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Any news, biatches? :kick

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

KnatLouie skrev:
Any news, biatches? :kick

Spørger han her, uden at tjekke den nye side :_doh

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Er det kun baby døssing vi mangler inde på den nye side?

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Skriver lige til de "gamle" GM'ere herinde, da debatten her ikke er synlig for andre end os 19 mand + et par ex-GM'ere.

Skal lige høre om der er synspunkter fra nogen omkring de der melder sig under fanerne til den nye liga og som ikke tidligere har været med i KL:

Soevs
Nas
Kristian K (med i H2H på NBAfantasy.dk)
SISU-Allstars (Jens-Christian)

Any good/bad stories?

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Kan vi ikke få dem til at skrive en ansøgning under deres rigtige navne?

Jeg synes generelt det er en god idé at folk skal optræde som sig selv - folk har en tendens til at opføre sig bedre når de poster under eget navn, end når de gør det anonymt.

Var Nas ikke ved at blive bannet herinde engang, fordi han blev ved med at spamme reklamer for sin Cleveland-blog? Eller var det en anden Cavs-fan?

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Gud jo, var det ikke NAS.... og han skrev hverken særlig godt eller originalt (bare undersættelser af US nyheder).

Måske var det en idé at hive den røde højskolesangbog frem og lave en intro tråd inde på NBAfantasy - hvor alle skrev 5 linier om sig selv (altså fantasy relateret men med real name, age, residens og occupation) - både for nye at finde ud af hvem vi gamle er, og for os andre til at vide hvem de er.

ReferencerSide 634 af 635Reference