NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. oktober 2011, 13:34Oprindeligt skrevet af: Miller31Var jeg den eneste der lollede en del over nyhederne?
Godt arbejde, Stefan!
Var jeg den eneste der lollede en del over nyhederne?
Godt arbejde, Stefan!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2011, 17:25Oprindeligt skrevet af: Gaflennæste nyhed er vel at jeg enten rent faktisk har vundet et 1.round pick eller at jeg officielt har vundet ligaen godt arbejde stefan
næste nyhed er vel at jeg enten rent faktisk har vundet et 1.round pick eller at jeg officielt har vundet ligaen godt arbejde stefan
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2011, 14:48Oprindeligt skrevet af: maliGodt arbejde, Stefan!
Selvom det er svært, så må vi vel prøve at holde et vist aktivitets niveau (jeg indrømmer gerne at jeg har været usynlig) i denne triste tid, hvor millionærerne kæmper mod millardærerne om hvem der er hårdest ramt, mens fansene bliver numsepulet...
Godt arbejde, Stefan!
Selvom det er svært, så må vi vel prøve at holde et vist aktivitets niveau (jeg indrømmer gerne at jeg har været usynlig) i denne triste tid, hvor millionærerne kæmper mod millardærerne om hvem der er hårdest ramt, mens fansene bliver numsepulet...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. november 2011, 7:46Oprindeligt skrevet af: PacersSuper godt arbejde Stefan 🙂 !!
Og Mali - jeg kunne ikke have sagt det bedre end dig..... og hvad værre er, så er det jo pisse synd for alle dem der mister deres arbejde fordi de har job der er direkte relateret til NBA (tjenere, kokke, cafe-ejere osv, merchandise-sælgere, vagter og mange andre uskyldige...) der er 100% afhængig af, at NBA-fjolserne snart kommer i omdrejninger 🙁
Super godt arbejde Stefan 🙂 !!
Og Mali - jeg kunne ikke have sagt det bedre end dig..... og hvad værre er, så er det jo pisse synd for alle dem der mister deres arbejde fordi de har job der er direkte relateret til NBA (tjenere, kokke, cafe-ejere osv, merchandise-sælgere, vagter og mange andre uskyldige...) der er 100% afhængig af, at NBA-fjolserne snart kommer i omdrejninger 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2011, 15:05Oprindeligt skrevet af: KnatLouieAny news, biatches? :kick
Any news, biatches? :kick
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2011, 16:46Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKnatLouie skrev:
Any news, biatches? :kickSpørger han her, uden at tjekke den nye side :_doh
KnatLouie skrev:
Any news, biatches? :kick
Spørger han her, uden at tjekke den nye side :_doh
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2011, 18:34Oprindeligt skrevet af: SvupperEr det kun baby døssing vi mangler inde på den nye side?
Er det kun baby døssing vi mangler inde på den nye side?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. april 2012, 21:54Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSkriver lige til de "gamle" GM'ere herinde, da debatten her ikke er synlig for andre end os 19 mand + et par ex-GM'ere.
Skal lige høre om der er synspunkter fra nogen omkring de der melder sig under fanerne til den nye liga og som ikke tidligere har været med i KL:
Soevs
Nas
Kristian K (med i H2H på NBAfantasy.dk)
SISU-Allstars (Jens-Christian)Any good/bad stories?
Skriver lige til de "gamle" GM'ere herinde, da debatten her ikke er synlig for andre end os 19 mand + et par ex-GM'ere.
Skal lige høre om der er synspunkter fra nogen omkring de der melder sig under fanerne til den nye liga og som ikke tidligere har været med i KL:
Soevs
Nas
Kristian K (med i H2H på NBAfantasy.dk)
SISU-Allstars (Jens-Christian)
Any good/bad stories?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. april 2012, 22:40Oprindeligt skrevet af: madsberggreenKan vi ikke få dem til at skrive en ansøgning under deres rigtige navne?
Jeg synes generelt det er en god idé at folk skal optræde som sig selv - folk har en tendens til at opføre sig bedre når de poster under eget navn, end når de gør det anonymt.
Var Nas ikke ved at blive bannet herinde engang, fordi han blev ved med at spamme reklamer for sin Cleveland-blog? Eller var det en anden Cavs-fan?
Kan vi ikke få dem til at skrive en ansøgning under deres rigtige navne?
Jeg synes generelt det er en god idé at folk skal optræde som sig selv - folk har en tendens til at opføre sig bedre når de poster under eget navn, end når de gør det anonymt.
Var Nas ikke ved at blive bannet herinde engang, fordi han blev ved med at spamme reklamer for sin Cleveland-blog? Eller var det en anden Cavs-fan?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. april 2012, 23:29Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnGud jo, var det ikke NAS.... og han skrev hverken særlig godt eller originalt (bare undersættelser af US nyheder).
Måske var det en idé at hive den røde højskolesangbog frem og lave en intro tråd inde på NBAfantasy - hvor alle skrev 5 linier om sig selv (altså fantasy relateret men med real name, age, residens og occupation) - både for nye at finde ud af hvem vi gamle er, og for os andre til at vide hvem de er.
Gud jo, var det ikke NAS.... og han skrev hverken særlig godt eller originalt (bare undersættelser af US nyheder).
Måske var det en idé at hive den røde højskolesangbog frem og lave en intro tråd inde på NBAfantasy - hvor alle skrev 5 linier om sig selv (altså fantasy relateret men med real name, age, residens og occupation) - både for nye at finde ud af hvem vi gamle er, og for os andre til at vide hvem de er.