Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 633 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Svupper

Jeg er virkelig nødt til at dele det her med jer!

Vores egen Heino Skovgaard aka kevingarnett - er en af hverdagens helte 😆

http://stiften.dk/skanderborg/butikstyv-jagtet-af-borger

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Det er jo Mr 18 cm i egen, langlemmede person!!!

Det er virkelig et smukt fund, Svupper - sikke en start på weekenden!!!

Oprindeligt skrevet af: Svupper

"Jeg har været ved militæret engang, så jeg kan nok klare mig" det han rigtig ville sige var "Jeg har et 18cm bat, hvis han nu skulle spille op"

Det reddet helt sikkert også min dag 😀

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Svupper, research, stærkt!

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

For at få sparket gang i debatten igen, så er jeg i dag for alvor gået i gang med at lave den nye hjemmeside til ligaen - så må vi se hvad det ender med...

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Fantastisk Stefan. En ting er at sæsonen lader vente på sig,men at vores liga er HELT død er noget pis. Jeg vil gerne opgradere mit hold,men ved ikke om de andre hold er opdaterede.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

KLAP KLAP 🙂

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

En hurtig update:

Jeg var nødt til at starte forfra, da der var problemer med koden i de nye systemer.

Jeg er dog så småt færdig med det "grove" arbejde, og nu mangler jeg kun lige at indsætte ting som forfatning, handelssider osv.

Kigger man på siden jeg linker til, er det holdsider og debat der virker.

Lige nu er siden på min server, da vi ikke er færdige endnu. Kig dog gerne ind og kom med forslag til forbedringer.

Det skal siges, at jeg arbejder på at gøre nyheds-dimsen i toppen bedre, således at den loader hurtigere.

Alle GM'ere får adgang til at skrive korte nyheder til forsiden, der vil fungere som ny Ultimate Insider.

Man kan altså skrive at spiller X rygtes væk - og så ved folk at man er ved at trade ham (eller ønsker det!) - det skal ikke bruges til at skrive at man har handlet, før at det er godkendt af commish/udvalget.

Nårh ja - et link: http://www.nellemoes.dk/kl/

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Det tegner rigvtigt godt Stefan. Godt jobbet. Håber at der dermed kommer både aktivitet og at sæsonen starter snart.

Oprindeligt skrevet af: Crick

Det ser rigtig godt ud.

ReferencerSide 633 af 635Reference