Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 632 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Gaflen

lol jeg er fresh ligemeget hva der sker

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Hvad med nbainfokl.dk? Jeg synes ikke vi skal fornægte vores rødder 🙂

Eller måske bare keeperleague.dk

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Noget nyt om den blockbusterhandel med to MVP's ?

.... og er der noget nyt om opdates af holdsider, så vi kan danne os et overblik over holdende ?

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Er det ikk meget belejligt at vi i denne situation udnytter muligheden for rent faktisk at lave hjemmesiden FullKurt.dk? 😀

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Dansk/Danish Keeper League - dkl.so - den er ledig og koster ikke ret meget!

idreamofdarkoogellerricky.dk skulle i øvrigt også være ledig...

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

bozzy skrev:
Noget nyt om den blockbusterhandel med to MVP's ?

.... og er der noget nyt om opdates af holdsider, så vi kan danne os et overblik over holdende ?

Der arbejdes stadig på den.

For Ansjosernes vedkommende kan handlen meget vel medføre en større shakeup af hele rosteren, så byd endelig ind hvis der er nogle spillere i er interesserede i. Jeg er særligt interesseret i at afsætte enten Blatche eller Varajao for at spare lidt penge, men man kan også byde ind på Kirilenko hvis man vil gamble om hans nye kontrakt.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg er ligeglad med om det er dansk eller engelsk - men vil da foretrække det på dansk 🙂

Det vigtigste og altoveskyggende er the survival of the league 🙂

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

bozzy skrev:

Der bliver ingen opdatering af holdsider før vi har fundet ud af om ligaen fortsætter og evt. hvor. Kan ikke betale sig at opdatere i det her format hvis så vi skal over på en platform hvor der alligevel skal redigeres holdsider.... og selvf. slet ikke hvis ikke vi kan få etableret en viderførelse.

Oprindeligt skrevet af: Crick

Hvordan finder vi ud af om ligaen fortsætter? Der er jo ikke meget ved, at begynde at indgå handler hvis ligaen alligevel står med et ben i graven... 😐

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Ligaen fortsætter. Om ikke andet, gør vi det uden den magtliderlige - og liderlige generelt - kommisær...

ReferencerSide 632 af 635Reference