NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. oktober 2011, 22:35Oprindeligt skrevet af: Gaflenlol jeg er fresh ligemeget hva der sker
lol jeg er fresh ligemeget hva der sker
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. oktober 2011, 22:37Oprindeligt skrevet af: madsberggreenHvad med nbainfokl.dk? Jeg synes ikke vi skal fornægte vores rødder 🙂
Eller måske bare keeperleague.dk
Hvad med nbainfokl.dk? Jeg synes ikke vi skal fornægte vores rødder 🙂
Eller måske bare keeperleague.dk
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. oktober 2011, 11:35Oprindeligt skrevet af: bozzyNoget nyt om den blockbusterhandel med to MVP's ?
.... og er der noget nyt om opdates af holdsider, så vi kan danne os et overblik over holdende ?
Noget nyt om den blockbusterhandel med to MVP's ?
.... og er der noget nyt om opdates af holdsider, så vi kan danne os et overblik over holdende ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. oktober 2011, 20:23Oprindeligt skrevet af: SvupperEr det ikk meget belejligt at vi i denne situation udnytter muligheden for rent faktisk at lave hjemmesiden FullKurt.dk? 😀
Er det ikk meget belejligt at vi i denne situation udnytter muligheden for rent faktisk at lave hjemmesiden FullKurt.dk? 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. oktober 2011, 20:34Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDansk/Danish Keeper League - dkl.so - den er ledig og koster ikke ret meget!
idreamofdarkoogellerricky.dk skulle i øvrigt også være ledig...
Dansk/Danish Keeper League - dkl.so - den er ledig og koster ikke ret meget!
idreamofdarkoogellerricky.dk skulle i øvrigt også være ledig...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. oktober 2011, 20:38Oprindeligt skrevet af: madsberggreenbozzy skrev:
Noget nyt om den blockbusterhandel med to MVP's ?.... og er der noget nyt om opdates af holdsider, så vi kan danne os et overblik over holdende ?
Der arbejdes stadig på den.
For Ansjosernes vedkommende kan handlen meget vel medføre en større shakeup af hele rosteren, så byd endelig ind hvis der er nogle spillere i er interesserede i. Jeg er særligt interesseret i at afsætte enten Blatche eller Varajao for at spare lidt penge, men man kan også byde ind på Kirilenko hvis man vil gamble om hans nye kontrakt.
bozzy skrev:
Noget nyt om den blockbusterhandel med to MVP's ?.... og er der noget nyt om opdates af holdsider, så vi kan danne os et overblik over holdende ?
Der arbejdes stadig på den.
For Ansjosernes vedkommende kan handlen meget vel medføre en større shakeup af hele rosteren, så byd endelig ind hvis der er nogle spillere i er interesserede i. Jeg er særligt interesseret i at afsætte enten Blatche eller Varajao for at spare lidt penge, men man kan også byde ind på Kirilenko hvis man vil gamble om hans nye kontrakt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. oktober 2011, 9:17Oprindeligt skrevet af: PacersJeg er ligeglad med om det er dansk eller engelsk - men vil da foretrække det på dansk 🙂
Det vigtigste og altoveskyggende er the survival of the league 🙂
Jeg er ligeglad med om det er dansk eller engelsk - men vil da foretrække det på dansk 🙂
Det vigtigste og altoveskyggende er the survival of the league 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. oktober 2011, 13:50Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnbozzy skrev:
Der bliver ingen opdatering af holdsider før vi har fundet ud af om ligaen fortsætter og evt. hvor. Kan ikke betale sig at opdatere i det her format hvis så vi skal over på en platform hvor der alligevel skal redigeres holdsider.... og selvf. slet ikke hvis ikke vi kan få etableret en viderførelse.
bozzy skrev:
Der bliver ingen opdatering af holdsider før vi har fundet ud af om ligaen fortsætter og evt. hvor. Kan ikke betale sig at opdatere i det her format hvis så vi skal over på en platform hvor der alligevel skal redigeres holdsider.... og selvf. slet ikke hvis ikke vi kan få etableret en viderførelse.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. oktober 2011, 14:24Oprindeligt skrevet af: CrickHvordan finder vi ud af om ligaen fortsætter? Der er jo ikke meget ved, at begynde at indgå handler hvis ligaen alligevel står med et ben i graven... 😐
Hvordan finder vi ud af om ligaen fortsætter? Der er jo ikke meget ved, at begynde at indgå handler hvis ligaen alligevel står med et ben i graven... 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. oktober 2011, 17:35Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesLigaen fortsætter. Om ikke andet, gør vi det uden den magtliderlige - og liderlige generelt - kommisær...
Ligaen fortsætter. Om ikke andet, gør vi det uden den magtliderlige - og liderlige generelt - kommisær...