Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 631 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Svupper

For mig er det ligegyldigt om det er engelsk eller dansk, så hvis din fantasy drøm er at gøre det større med engelsk, så synes jeg personligt bare at det er det vi gør 🙂

For mig er det vigtigste bare at vi kører ligaen videre..

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg synes nu at ligaen ville miste noget af sin charme ved at overgå til engelsk.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Jeg er ligeglad så længe det kører videre, kunne man ellers forestille sig, keeper league kørte på dansk og de andrr ligaer kørte på engelsk. Og hvid der så skal udenlandske folk i keeper league så må vi ændre det til den tid

Oprindeligt skrevet af: Crick

Jeg er også ret ligeglad om det er på engelsk eller dansk... Det virker bare lidt fjollet at skrive på engelsk hvis samtlige hold har danske GM's...

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg kan sq meget godt li' den er dansk.

For mig er det lidt et afbræk, at man har et sted - fantasy-mæssigt, såvel som NBA-mæssigt - hvor man kan diskutere og lave lidt spas på dansk.

Nu studerer jeg engelsk til daglig, al NBA-transmission foregår på engelsk og jeg er delvist aktiv på et par Pacers-boards, som selvfølgelig også er på engelsk. Så for mit vedkommende er det lidt et afbræk, lidt sjov i gaden og mulighed for dansk NBA-lir.

Dermed ikke sagt, at jeg vil forsvinde hvis det bliver på engelsk, men det fungerer godt for mig, som det er nu.

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

jeg er enig med Christian.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

okay, det lyder i første omgang som om der er nogle stykker der foretrækker det danske.

Det er selvf. muligt at differentiere og lave vores liga på dansk og andre på ENG (omend det afgrænser debat delen for nogle), men primært vil det være i tilfælde af at vi ikke kan finde nok danske GM'ere til at kontinuere den nuværende liga at det ville blive et problem.

Er der nogen super ideer til et evt nyt navn til ligaen? Gerne noget hvor et acronym gør sig godt også? Også ideer til hvad der kunne være fedt at ha' på siden og hvad der kan undværes.

Endelig så vil det aller fedeste selvf. være at vi fandt en der kunne capture data direkte fra nba.com / ESPN / Yahoo / CBS whatever og importere til vores egen database... på den måde ville vi undgå at skulle bruge Yahoo og vi ville også kunne lave vores eget setup af ligaen (eller en anden liga) hvor vi spillede som i den virkelige verden H2H i divisioner og conferences og med slutspil (eller hvis vi fortsat vil have rottisserie, så bare sætte det op selv). Jeg har været med i et par ligaer hvor webmasteren gør netop dette, men har ikke fundet ud af hvordan det gøres (et script der henter disse data ind i en database og så hvordan man fra databasen laver hægter ud til scoreboards og holdstatistiker).

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

...jeg skal vel også finde på noget til domænenavnet hvis NBAinfo ryger af mine hænder (er ikke givet endnu dog).

nbafantasy.dk
nba-fantasy.dk
fantasynba.dk
fantasy-nba.dk
drommeholdsbasket.dk
basket-fantasy.dk
darkoerenhøjhellig[censored].dk
nba-fan.dk (lidt for meget association til en bruger herinde)
twolves.dk
18cm.dk (= fantasy)

...nu..... du...

Oprindeligt skrevet af: Crunch

Nbanørd.dk
Lebronjamesergud.dk
[censored]davidstern.dk

Oprindeligt skrevet af: Miller31

18cm.dk vil være en så uendeligt smuk startside, kan kun bakke op om det domæne!

ReferencerSide 631 af 635Reference