Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 630 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Halløjsa tøzzer.

Uge 6 i Kurt's sygemeldings periode er nu gået igang (har aldrig i mit liv været så længe væk fra min arbejdsplads... føles underligt).

Jeg har ork til at arbejde et par timer om dagen nu (mest på maven med comp'en foran mig derhjemme i sengen) - men de bliver så brugt på netop det... arbejde - og dermed ikke siden her.

Jeg tjekker ind hver dag (eller måske hver anden) for at aktivere nye brugerkonti eller svare PB'ere, men mere bliver det ikke rigtig til pt.

Har lige gjort Peter til skribent, hvilket vil sige at han kan begynde at lege med koden bag holdsider, FA, handler etc. (han husker selvf. at tage backup af koder han leger med) - og når han så føler at han har styr på det, kan han begynde at opdatere sider mod at få evigt første valg i alle fremtidige drafts (altså 3. runder af disse).

Ellers så klapper vi alle hesten da der jo sker nul og niks i NBA verden, og herinde sker der jo heller intet.

Rent fremtidsmæssigt, så skal I ikke spørge mig lige nu og her hvad der sker, for så kan det godt være at svaret er at lade siden og dermed også ligaen rinde ud til December når den årlige serverleje står for fald, så lad os lige se tiden lidt an og få den gamle her på højkant igen - så kan det være han bliver lidt mere positiv i indstillingen.

Jeg har faktisk kun denne liga tilbage nu, da jeg har meldt fra til mine to andre keeper leagues, hvor jeg ellers har været med i en del flere år end her - og den ene faktisk er noget af en fjer i hatten at være med i, men tiden er simpelthen ikke til det længere, så taget ud fra den synsvinkel kunne det være logisk for mig at droppe NBAinfo og så bruge den tid jeg dedikere til NBA til et fantasy engagement i denne liga og så måske en årlig et-års Yahoo liga samt faktisk at se nogle kampe, men igen - jeg har ikke helt de "glad smiley"-briller på, så en beslutning bliver først taget når jeg er ovenpå igen (for det kommer jeg forhåbentlig 😉 ).

Nyd freden derude... og kryds fingre for at sæsonen faktisk begynder i 2011 (og at Adelman får de penge han er ude efter fra Taylor og bliver min nye yndlings coach i NBA).

Oprindeligt skrevet af: Pacers

det lyder da bestemt ikke alt for godt Kurt - hverken med helbredet eller med siden her - som jo for RIGTIG mange vil være en forfærdelig kedelig situation at stå - ikke at have NBAinfo og denne liga mere!

Håber da EKSTREMT meget, at der er lys for enden af tunnellen (og som ikke er et modkørende tog - vel og mærke!)

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Bismack Biyombo has been training with Hasheem Thabeet in Tampa

FML!

Oprindeligt skrevet af: Crick

Svupper skrev:

Bismack Biyombo has been training with Hasheem Thabeet in Tampa

FML!

😆

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Wildcats og Anchovies arbejder på en handel der involverer to MVP-kandidater (og nej, det er ikke Tony Parker). Det betyder at jeg lytter til bud på alle mine spillere lige nu - især Kevin Durant 🙂

Det må jeg nok sige Mads, du satser alligevel på Dirk og Nash for Durant... respekt B)

madsberggreen skrev:
Wildcats og Anchovies arbejder på en handel der involverer to MVP-kandidater (og nej, det er ikke Tony Parker). Det betyder at jeg lytter til bud på alle mine spillere lige nu - især Kevin Durant 🙂

ACW kan bekræfte at der forhandles.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Det er faktisk pissemeget unfair at jeg ikke får LeBum når jeg har prøvet så meget med så lidt 😐

Stefan Nellemoes skrev:
Det er faktisk pissemeget unfair at jeg ikke får LeBum når jeg har prøvet så meget med så lidt 😐

Der er ingen der får LeBum, men man kan trade sig til ham hvis man byder det rigtige for ham... 😉

En hurtig føler her... hvis det lykkedes mig at afhænde siden til en anden (og dermed både domæne navn og serveradgang etc.), så skal vi ha' lagt ligaen på en anden side - og omdøbe den nok også.

Det er noget Stefan har lovet at hjælpe med (hvis andre vil ind over med idéer så råb bare højt), men i den forbindelse vil jeg lige høre ad om flg.

Min idé er, at siden (og forsiden er jo så vores liga rent), skal domineres af en nyhedssektion og at vi alle 20 vil være skribenter. Dermed vil man ikke KUN kunne gøre sig i en "Ultimate Insider" debattråd, men komme med mindre og også mere seriøse hvis man ønsker, nyheder om sit hold, ligaen, andre hold, spillere, handler eller hvad man har på hjertet (regler for hvad der er nyheder og hvad der skal i en fremtidig debat-del vil jeg lige tænke over). Altså vil forsiden blive præget af os alle.

Nuvel, min føler går på; dansk eller engelsk?

Vi har før på NBAinfo haft diskuteret om vi skulle gøre os på engelsk for at åbne for flere medlemmer (skandinaviske og tyske primært, men egentlig alle), men valgt at satse på at fange de unge NBA interesserede ind som ville føle sig trygge ved at det foregik på DK.

Med kun fantasy in mind, og kun os 20, så kan det være hip som hap hvad sprog vi køre på, men NBA sproget er nu engang engelsk og meget af vores sprogbrug bærer præg deraf, så det virker måske mere autentisk på engelsk?

Min egen lille kringle på det her, og den egentlig grund til at jeg nok ville være for at vi gik "native" er, at det åbner for GM'ere fra USA såvel som andre lande, og hvor det i første omgang kun ville afhjælpe i en situation hvor vi mangler GM'ere i stedet for de nuværende 20, så er et mål med en dedikeret fantasy side for mig også at åbne op for flere/andre ligaer der har hjemsted på siden.

Det kan til at starte med være nogle et-års ligaer, en tre-kamp (tre forskellige NBA fantasy ligatyper man konkurrere på), men kan også være både andre tilsvarende keeper leagues, udvidelse af vor egen eller min drøm om en ny 30 holds liga med de rigtige NBA rosters og picks (og med mere intrikat økonomi). Skal disse drømme føres ud i livet - enten ved flere ligaer (kvantitet) eller min 30 holds liga (kvalitet) så skal der nok hentes GM kræfter ind fra andre steder... og her har jeg kontakter rundt omkring i verden der ikke just er til dansk.

Nu er den lagt op... så lad mig høre om I er til DK eller ENG og om det er altafgørende eller bare sådan marginalt mere til det ene end det andet.

ReferencerSide 630 af 635Reference