NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. september 2011, 18:04Oprindeligt skrevet af: Miller31Kanter looking goooooooooood!
Kanter looking goooooooooood!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. september 2011, 22:56Oprindeligt skrevet af: SvupperNoget nyt mhs til opdateringerne?
Ved godt der er lock-out, men det r sku sørgeligt at det hele bare er gået død 🙁
Noget nyt mhs til opdateringerne?
Ved godt der er lock-out, men det r sku sørgeligt at det hele bare er gået død 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. september 2011, 0:18Oprindeligt skrevet af: CrickDet er jo mega svært at lave nogle handler når man ikke aner om der kommer en sæson og hvordan den nye cap kommer til at se ud...
Det er jo mega svært at lave nogle handler når man ikke aner om der kommer en sæson og hvordan den nye cap kommer til at se ud...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. september 2011, 8:24Oprindeligt skrevet af: bozzyCrick skrev:
Det er jo mega svært at lave nogle handler når man ikke aner om der kommer en sæson og hvordan den nye cap kommer til at se ud...... eller hvordan holdene ser ud...
Crick skrev:
Det er jo mega svært at lave nogle handler når man ikke aner om der kommer en sæson og hvordan den nye cap kommer til at se ud...
... eller hvordan holdene ser ud...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. september 2011, 11:24Oprindeligt skrevet af: PacersJa - deter godt nok en sørlige NBA - OG NBA IKL - tid for tiden :ked
Ja - deter godt nok en sørlige NBA - OG NBA IKL - tid for tiden :ked
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. september 2011, 12:50Oprindeligt skrevet af: Miller31Så vidt jeg ved er det kun Jonas og Kurt, der kan rette holdsiderne. Kurt er vist stadig ramt af sygdom og Jonas ved jeg ikke med.
Forhåbentlig får de snart sat en anden(Downtown Sydhavn?) ind i sagerne, hvilket måske kan aflaste tingene 🙂
Så vidt jeg ved er det kun Jonas og Kurt, der kan rette holdsiderne. Kurt er vist stadig ramt af sygdom og Jonas ved jeg ikke med.
Forhåbentlig får de snart sat en anden(Downtown Sydhavn?) ind i sagerne, hvilket måske kan aflaste tingene 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. september 2011, 11:32Oprindeligt skrevet af: PacersJonas render forhåbentlig rundt på Oregon State og passer sine studier 😉 (siger hans studienævnssekretær) 😛
Jonas render forhåbentlig rundt på Oregon State og passer sine studier 😉 (siger hans studienævnssekretær) 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. september 2011, 16:34Oprindeligt skrevet af: SvupperJonas tager først afsted i næste uge 🙂
Jonas tager først afsted i næste uge 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. september 2011, 20:07Oprindeligt skrevet af: KnatLouieJeg er stadigvæk klar på at få skidtet opdateret, men er endnu ikke blevet sat ind i hvordan det gøres, sååå.... :lussing
Jeg er stadigvæk klar på at få skidtet opdateret, men er endnu ikke blevet sat ind i hvordan det gøres, sååå.... :lussing
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. september 2011, 21:42Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenPacers skrev:
Jonas render forhåbentlig rundt på Oregon State og passer sine studier 😉 (siger hans studienævnssekretær) 😛Haha, snart - snart! Som Svupper så korrekt siger, så rejser jeg først fredag i næste uge. Har dog rigtig travlt med arbejde for tiden (skal spare op til turen), hvor jeg arbejder 50 timer om ugen. Derfor har jeg ikke så meget tid tilovers 🙂
Pacers skrev:
Jonas render forhåbentlig rundt på Oregon State og passer sine studier 😉 (siger hans studienævnssekretær) 😛
Haha, snart - snart! Som Svupper så korrekt siger, så rejser jeg først fredag i næste uge. Har dog rigtig travlt med arbejde for tiden (skal spare op til turen), hvor jeg arbejder 50 timer om ugen. Derfor har jeg ikke så meget tid tilovers 🙂