Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 629 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

Kanter looking goooooooooood!

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Noget nyt mhs til opdateringerne?

Ved godt der er lock-out, men det r sku sørgeligt at det hele bare er gået død 🙁

Oprindeligt skrevet af: Crick

Det er jo mega svært at lave nogle handler når man ikke aner om der kommer en sæson og hvordan den nye cap kommer til at se ud...

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Crick skrev:
Det er jo mega svært at lave nogle handler når man ikke aner om der kommer en sæson og hvordan den nye cap kommer til at se ud...

... eller hvordan holdene ser ud...

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Ja - deter godt nok en sørlige NBA - OG NBA IKL - tid for tiden :ked

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Så vidt jeg ved er det kun Jonas og Kurt, der kan rette holdsiderne. Kurt er vist stadig ramt af sygdom og Jonas ved jeg ikke med.

Forhåbentlig får de snart sat en anden(Downtown Sydhavn?) ind i sagerne, hvilket måske kan aflaste tingene 🙂

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jonas render forhåbentlig rundt på Oregon State og passer sine studier 😉 (siger hans studienævnssekretær) 😛

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Jonas tager først afsted i næste uge 🙂

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Jeg er stadigvæk klar på at få skidtet opdateret, men er endnu ikke blevet sat ind i hvordan det gøres, sååå.... :lussing

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Pacers skrev:
Jonas render forhåbentlig rundt på Oregon State og passer sine studier 😉 (siger hans studienævnssekretær) 😛

Haha, snart - snart! Som Svupper så korrekt siger, så rejser jeg først fredag i næste uge. Har dog rigtig travlt med arbejde for tiden (skal spare op til turen), hvor jeg arbejder 50 timer om ugen. Derfor har jeg ikke så meget tid tilovers 🙂

ReferencerSide 629 af 635Reference