Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 628 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Pacers

Lad os nu ikke male fanden på væggen allerede og begynde at diskutere hvordan næste års draft skal foregå! Er lidt tidligt i min verden... Alle har jo en vis interesse i at få spillet NBA basketball i denne sæson! og vi er stadig 3 måneder fra sæsonstarten 🙂

Vær lidt optimistiske - selvom det lige nu ser lidt sort ud...

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Det var lidt træls, at NBAiKL også blev ramt af lockout. Det havde været lækkert med lidt aktivitet!

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jamen vi kan vel starte med at få opdateret handelsiden og holdsiderne. Jeg har (måske) tradet mig til en ung center, som muligvis kan få en større rolle hvis han bliver tradet.

Jeg leder stadig nmed lys og lygte efter hjælp på min PG position, da jeg kun har lille DJ Agustin.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Det var lidt træls, at NBAiKL også blev ramt af lockout. Det havde været lækkert med lidt aktivitet!

Det er vel et eller andet sted helt naturligt... Da der jo ikke er udsigt til noget som action i vores liga (altså faktiske kampe) pt.... Så tager folk sig nok en lille NBA IKL pause - det gør jeg i hvert fald personligt. Da hele situationen - også i forhold til salary cap osv er noget uklar!

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

ja og handler er lidt svære at lave da man ikke hvad der sker med lønninger og hvilke hold folk spiller på

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Ja, det hjælper heller ikke rigtigt, at folk er så dårlige til at svare på tradeforslag... ikke engang et nej får man, og må konstant minde folk om, at de skal huske at svare... 😐

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Hej gutter....

som I sikkert kan regne ud har den været helt galt her, tror aldrig i NBAinfo's historie jeg har været out of touch i to fulde uger.

Min ryg har været helt af H til (har en smadret disk i nedre ryg og den har "acted up" som aldrig før, så har hverken kunnet sidde eller stå i mere end et par minutter af gangen - rent smertehelvede. Ikke sjovt for mig, men heller ikke for familien, når der er to små størrelser jeg ikke kan hjælpe til med (konen har måttet tage fri de to uger også pga det).

Anyways, i dag er første gang jeg har mærket fremskridt (kan være en hævelse inde omkring området ved rygmarven der har lagt sig nu), så jeg har kunnet klare en times arbejde hjemmefra.

Dvs, jeg har også lige overskud til at skrive en besked her, men det bliver stadig sparsomt med timer jeg i alt kan sidde foran en PC (selv TV har sq været næsten umuligt - og så er to uger fannerme lang tid).

Heldigvis sker der jo intet i NBA kan jeg se, men en enkel handel blev det vist til (Bo og Ansjoserne mener jeg det var... og den kan I godt tage som godkendt).

Peter (KnatLouie) har tilbudt at lege opdateringsmand på holdsider, og det tror jeg hellere jeg må tage imod, da jeg ingen idé har om hvorvidt jeg får mulighed for at gøre det selv de næste par uger.

Hvis der er sket noget nogen mener jeg bør tjekke ud (altså de sidste 2 uger) så sig lige til via PB - da jeg ikke er sikker på at jeg når alle ulæste debatindlæg igennem.

hygge allesammen....

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Danish TWolf skrev:
Hej gutter....

som I sikkert kan regne ud har den været helt galt her, tror aldrig i NBAinfo's historie jeg har været out of touch i to fulde uger.

Min ryg har været helt af H til (har en smadret disk i nedre ryg og den har "acted up" som aldrig før, så har hverken kunnet sidde eller stå i mere end et par minutter af gangen - rent smertehelvede. Ikke sjovt for mig, men heller ikke for familien, når der er to små størrelser jeg ikke kan hjælpe til med (konen har måttet tage fri de to uger også pga det).

Anyways, i dag er første gang jeg har mærket fremskridt (kan være en hævelse inde omkring området ved rygmarven der har lagt sig nu), så jeg har kunnet klare en times arbejde hjemmefra.

Dvs, jeg har også lige overskud til at skrive en besked her, men det bliver stadig sparsomt med timer jeg i alt kan sidde foran en PC (selv TV har sq været næsten umuligt - og så er to uger fannerme lang tid).

Heldigvis sker der jo intet i NBA kan jeg se, men en enkel handel blev det vist til (Bo og Ansjoserne mener jeg det var... og den kan I godt tage som godkendt).

Peter (KnatLouie) har tilbudt at lege opdateringsmand på holdsider, og det tror jeg hellere jeg må tage imod, da jeg ingen idé har om hvorvidt jeg får mulighed for at gøre det selv de næste par uger.

Hvis der er sket noget nogen mener jeg bør tjekke ud (altså de sidste 2 uger) så sig lige til via PB - da jeg ikke er sikker på at jeg når alle ulæste debatindlæg igennem.

hygge allesammen....

Damn Kurt, det lyder sgu ikke godt det dér.. men på den lyse side, så er du ikke professionel atlet, så ingen penge går tabt dén vej ihvertfald..;) - håber dog at du kommer dig snart!

Mht. opdateringer, så tager jeg det med ro indtil jeg ved hvordan man gør (mangler også lige at få nogle instrukser og rettigheder osv først selvfølgelig).. men har tid nok, og tror at evnerne er der - eller også kommer de nok relativt hurtigt! 🙂

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

To uger siden sidst?

Vi strejker!

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Ja, det er ikke meget der sker. Det kunne være rart at få opdateret holdsiderne med de sidste trades, rookies osv.

Desuden kan jeg oplyse at det ser sort ud for Jailblazers med at skaffe sig hjælp på PG pladsen.

ReferencerSide 628 af 635Reference